7 of 7 | ‹ First  < 5 6 7
The Voice of Holland 2
  [ # 91 ] 15 January 2012 01:45 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

Bedankt Lotus, voor je antwoord.
Trijntje Oosterhuis lijkt mij niet echt een type voor dit programma, maar we zullen zien.

  [ # 92 ] 15 January 2012 06:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Vandaag was er in live4you veel aandacht voor The Voice, o.a. in een interview met John de Mol, waarin hij NIET onthulde wie Angela gaat opvolgen als coach volgend seizoen.

Daarnaast optredens van alle vier de finalisten. Paul bleek weer de grappigste en in zijn optreden verkende hij de hele studio (stond op de tafel etc). Zijn voice is niet zo geweldig en ook zijn koppie zou nooit kans hebben bij een verkiezing van Mr. Universe maar oh oh zijn uitstraling en X-factor is ongeevenaard.

Maar als het dan wel om The Voice gaat zijn Iris en Chris toch de twee grootste kanshebbers. “I Can’t Make You Love Me” en “Time After Time” zijn beiden beresterke nummers en worden goed gebracht, beter dan vrijdagavond - en Chris stijgt daar boven zichzelf uit. Van beiden wil ik graag een CD kopen. Maar als Chris zou winnen met dit nummer is het m.i. verdiend.

  [ # 93 ] 16 January 2012 02:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Vrijdag ga ik tenzij ik kaarten win voor de finale niet kijken, want ik vind het inderdaad ook een soort B-finale worden!

Wat vinden jullie trouwens van deze theorie:

http://winst.nl/2012/ondernemerschap/waarom-charly-luske-van-chris-hordijk-heeft-verloren

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 94 ] 16 January 2012 03:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Chris was de afgelopen weken bezig aan een inhaalrace. Net nog even het commentaar op Chris zijn optreden teruggekeken. Marco was lyrisch in zijn commentaar en bood Chris ondersteuning aan in zijn carriere en voegde eraan toe als deze Voice twee weken langer had geduurd was JIJ de favoriet! En Nick & Simon zeiden dat degene die de Voice zou willen winnen Charly moest verslaan.

Die underdogpositie heeft Chris duidelijk geholpen. Die gaf natuurlijk aan alle fans van hem een extra zetje om te gaan stemmen. Misschien hebben er echt minder mensen op Chris gestemd dan op Charly, maar wel vaker!

Alhoewel ik Charly de winst wel het meest had gegund, zal hij, in de luwte van de winnaar, zijn eigen verdere carriere kunnen uitstippelen. Charly komt er wel (hij is er al, maar dan vooral in musicals). Weet niet of hij als niet-finalist middels de “wurgcontracten” ook zo gebonden is aan Talpa Producties als de vier finalisten. Het zou zelfs kunnen dat hij meer vrijheid krijgt en dat is alleen maar in zijn voordeel.

  [ # 95 ] 16 January 2012 06:19 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Stond vandaag in de Spits een klein stukje over Charly. Spits was hem ‘tegengekomen’ in de Ikea, en hadden een kort interviewtje. Daaruit kwam op mij toch ook over dat Charly er wel komt. Hij wil z’n eigen liedjes schrijven en die uitbrengen, en er zijn nu ook genoeg producenten etc die met hem willen werken.

  [ # 96 ] 16 January 2012 08:31 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

Staat ook een artikel op telegraaf.nl , voor het eerst dat ik een Telegraaf artikel uit heb kunnen lezen, denk dat ie wel gelijk heeft!
http://www.telegraaf.nl/prive/11309385/__Charly_Luske_genekt_door_favorietenrol___.html?sn=prive


BTW: ik luister nu Time after Time van Chris, buiten dat ik er van in slaap val, valt ‘t me wel op dat Chris totaal geen heldere stem heeft, erg hees, blegh.

  [ # 97 ] 17 January 2012 03:36 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Hanstmf - 14 January 2012 08:35 AM

Paul naar de finale. Zijn single is “Don’t Stop me Now” goh, uit welke musical komt dat ook al weer??

en waarom hoor ik steeds de stem van Paul Donkers tussendoor (Hoogheid!) 😉

  [ # 98 ] 21 January 2012 02:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Gisteravond heeft Iris Kroes het tweede seizoen van The Voice of Holland gewonnen. Leek dit seizoen Charly Luske rechtstreeks door te denderen naar de winst, vorige week werd hij verrassend uitgeschakeld door Chris Hordijk, die daarmee automatisch de favoriet voor de eindzege werd.

Aan de hand van de aantallen gedownloade singles van de vier finalisten was al duidelijk dat het bij de nummers 1 en 2 vooral om Chris en Iris ging en bij de nummers 3 en 4 om Paul en Erwin. Deze volgorde was ook de eerste tussenstand gisteravond.

De vier finalisten zongen elk een duet met een (inter)nationale ster en een solo-nummer, dat ze al eerder in een liveshow of in de audities hadden gezongen. “Thunder in My Heart” was de keuze van Paul Turner, maar de thuiscoaches waardeerden dit slechts met een 5.5. Erwin deed zijn auditienummer, “The River”, maar kreeg ook niet zo veel punten van het publiek, een 6.2. Daarvoor had Chris opnieuw al zijn doorbraaknummer van twee weken geleden gezongen, “The A-Team”. Tenslotte kroop Iris weer in haar comfort-zone achter de harp om met haar auditienummer “Someone Like You” weer indruk te maken op het publiek in de zaal en voor de buis. Als ze uithaalt in het refrein weet ze mij diep te raken! Top! De thuiscoaches beloonden Iris en Chris beiden met een 8.3.

Inmiddels was de tussenstand ook veranderd, Paul en Erwin hadden stuivertje gewisseld en Chris en Iris ook. Aan het eind van de reguliere liveshow was het dan ook niet zo vreemd dat Iris en Chris als eerste doorgingen naar de resultshow, Erwin en Paul overbleven en tenslotte Paul de eerste afvaller werd en daarmee dus vierde werd.

Als bij het begin van de resultshow moest er weer een kandidaat afvallen. Iris ging als eerste door, en van de overige twee werd Chris ook doorgelaten, zodat Erwin dus afviel en de derde plaats kreeg toegewezen. In de resultshow zongen Chris en Iris (in die volgorde) hun single (“Time after Time” resp. “I Can’t Make you Love me” en een paar seconden nadat Iris klaar was met haar optreden sloten de lijnen.

Uiteindelijk won Iris met 51% van de stemmen van Chris.

Ik vraag me af waardoor Chris het gisteravond niet heeft waargemaakt. Hij mocht met zijn zus Lisa het duet zingen en dan lijkt hij daarmee een niet zo moeilijke opgave te hebben gehad. De overigen hebben met een Engelstalige artiest(e) gezongen. Was het beltegoed van de Chris-stemmers na vorige week op? Of is het solo-optreden van Iris gewoon doorslaggevend geweest in de keuze? Who knows…

Erwin heeft in 2001 een solo-album gemaakt “Take Your Time”, dit wordt binnenkort opnieuw uitgebracht. Vorige week werd dit album door Angela nog bestempeld als de mooiste flop ooit… Hij komt er ook wel.

  [ # 99 ] 21 January 2012 04:11 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Ik vraag me af of het aan de bundels van de Chris fans heeft gelegen. Als ik naar mezelf kijk en vooral mijn mening over dit programma is dat dit de eerste keer is dat de echte Voice gewonnen heeft. Vorig seizoen waren Kim en Pearl toch echt wel betere vocalisten, maar Ben was gebombardeerd tot winnaar en heeft dat ook vol gehouden. Tijdens de finale avond gister viel Iris me ineens op met haar puurheid en haar mooie heldere stem. Ineens dacht ik: zij heeft die kritieken niet nodig over “je moet Charly verslaan”, “het is balen dat je bij Charly in het team zit” en “Charly is de favoriet van dit programma” (persoonlijk ben ik van mening dat de enige echte Voice dus echt wel Charly is). Iris heeft het denk ik gewonnen door oprecht en puur over te komen en ineens zat ze weer achter die harp en zong ze die kleine mooie liedjes. Het hele beeld was bij Iris ook gewoon mooier op een of andere manier, of er betere regie achter zat.

Daarnaast nog wel een opmerking over de liedjes die gezongen zijn deze reeks. Ik denk dat dit veel te doen heeft gehad met de uitschakeling van Charly. Hij kreeg niet de kans om een keer niet kei hard te zingen, en die hoge noten te pakken. Hij moest dat doen en elk nummer dat hij gekregen heeft heeft hij fantastisch gezongen. Wat dat betreft vind ik Charly een echte artiest, meer dan de personen (op Erwin na) die in de finale stonden gister.

Volgend seizoen ga ik vrees ik weer gewoon kijken en dan zijn we het weer vast niet eens met wie er naar de finale gaat omdat er altijd anderen beter zijn/ wij anderen beter vinden. Toch irriteer ik me mateloos aan de reclame, het stem vragende gedrag van Wendy/Martijn en de quasi-grappigheid van de coaches onderling. Misschien was het beter om het een jaar niet te doen (ook zoiets: wie gaat er nou al adverteren met een nieuw seizoen als het tweede seizoen pas in de eerste live-show zit). Het geeft aan dat dit gewoon commercie is en er dus weinig acht wordt geslagen op de kandidaten zelf. Misschien is het maar goed dat Charly niet in de finale zat, nu kan hij lekker zijn eigen gang gaan. Hij is een prachtartiest!

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

‹ First  < 5 6 7
7 of 7