2 of 53 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 16 ] 20 October 2011 10:18 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  198
Geregistreerd  2008-07-19

Mijn laatste akkefietje met Seetickets betrof problemen met website op de laatste dag van de Mary Poppins actie: alle transacties liepen vast maar achteraf toch 2 x 2 tickets ‘besteld’ en 4 x 2 tickets afgeschreven van de creditcard. Volgens Seetickets zou dit absoluut onmogelijk zijn! Na veel gebel mochten 2 tickets teruggestuurd worden (aangetekend naar een adres door Seetickets opgegeven) en werden gecrediteerd. Achteraf waren de tickets niet ‘aangekomen’ met als mededeling: meneer u kunt tickets niet aangetekend versturen naar een postbus of antwoordnummer. Bijzonder aangezien zij zelf aangeven naar het betreffende adres aangetekend te versturen.

En dan nog de twee ‘spooktransacties’... Echt een enorm gezeik en is wel goed gekomen. Wat uiteindelijk voor een hele snelle oplossing heeft gezorgd is om erover te gaan Twitteren en posts op Facebook achter laten. Daar zijn ze erg gevoelig voor…

Verder probeer ik zoveel mogelijk aan de kassa van het Beatrix (ik woon dichtbij) te bestellen om dit soort geneuzel te voorkomen.

[ Gewijzigd: 20 October 2011 11:08 AM by abronsius ]
  [ # 17 ] 20 October 2011 10:21 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Kun je inderdaad rechtstreeks bellen met Beatrix Theater of Circustheater?
En hoe zijn de ervaringen, kun je dan wel goede plaatsen krijgen?

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 18 ] 20 October 2011 10:38 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

Hanstmf - 20 October 2011 09:38 AM
LissLove - 20 October 2011 09:15 AM

en met dit in mijn achterhoofd, ga ik zaterdagochtend kaartjes voor Miss Saigon telefonisch voor die middag. Ik hoop maar dat het goed komt 😉

Als ik je advies mag geven: als je zaterdag telefonisch wilt reserveren voor de middagshow diezelfde dag, kan je veel beter naar het theater zelf gaan en daar aan de kassa de kaarten kopen. Je kunt dan de plekken bekijken op de plattegrond die ze je aanbieden, je betaalt een correcte prijs en geen 4.90 euro reserveringskosten per kaart! De kassa is vanaf 12.00 uur open, See telefoon vanaf 10.00 uur. (Online kan je met een proefboeking kijken of er nog eersterangs kaarten zijn, dan ga je iig niet voor niets naar Utrecht)

Wat mij van See tegenvalt is dat als je ze een mail stuurt met een vraag of klacht je altijd een antwoord terugkrijgt waar je niks mee kan.

oke, bedankt!
maar het probleem is dat ik 2 uur reis om naar utrecht te gaan. Als dan blijkt dat er geen kaarten meer zijn, is dat knap lullig. Maar in ieder geval bedankt! misschien dat als ik het schema wat anders doe, dat beter gaat 😊

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 19 ] 20 October 2011 10:46 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Svenn - 20 October 2011 10:21 AM

Kun je inderdaad rechtstreeks bellen met Beatrix Theater of Circustheater?
En hoe zijn de ervaringen, kun je dan wel goede plaatsen krijgen?

Volgens mij kan dat niet; je kunt daar alleen in levende lijve kaarten kopen.

  [ # 20 ] 20 October 2011 10:48 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  146
Geregistreerd  2010-07-29

Deze theaters kan je echt niet telefonisch bereiken, sterker nog: als je via BCA wilt boeken bij het circustheater moet het persé via See….
Moest toen ik aan de kassa stond bellen met See…. Heb ik nog klacht over ingediend….
Sta je AAN de kassa moet je gaan bellen, hoe bizar?!

  [ # 21 ] 20 October 2011 10:48 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

Svenn - 20 October 2011 10:21 AM

Kun je inderdaad rechtstreeks bellen met Beatrix Theater of Circustheater?
En hoe zijn de ervaringen, kun je dan wel goede plaatsen krijgen?

Volgens mij kan je daar niet zelf heen bellen om te boeken helaas

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 22 ] 20 October 2011 10:50 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Unlucky - 20 October 2011 10:48 AM

Deze theaters kan je echt niet telefonisch bereiken, sterker nog: als je via BCA wilt boeken bij het circustheater moet het persé via See….
Moest toen ik aan de kassa stond bellen met See…. Heb ik nog klacht over ingediend….
Sta je AAN de kassa moet je gaan bellen, hoe bizar?!

Ja hoe kun je mensen lekker op kosten jagen
door bij een theaterkassa notabene mensen met een mobiel naar een stront duur 0900 nr te laten bellen

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 23 ] 20 October 2011 12:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

SeeTickets heeft wel een Klantenservice, die via een normaal telefoonnummer bereikbaar is. Dus voor klachten hoef je dat dure nummer niet te bellen. 020-2061084

  [ # 24 ] 20 October 2011 12:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  669
Geregistreerd  2010-12-20

Wat een haat aan See allemaal. Enige ‘negatieve’ wat ik meegemaakt heb is ook icm terugbellen als ze te druk zijn, dat duurt gerust meer dan een dag. Verder behandel ik ze als elk ander groot/commercieel bedrijf, overal bovenop zitten, en een hele enkele keer zelfs hele aardige mensen die zelfs obscure kortingsacties erbij halen om nog wat korting te geven

  [ # 25 ] 20 October 2011 01:20 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Heb voor dit theaterseizoen indien dat mogelijk was zoveel mogelijk de tickets bij de betreffende theaters zelf besteld…
Voor Miss Saigon en Wicked moest is wel bij See bestellen…
Verschil tussen kaartje bij eigen teater en SEE bestellen scheelt al snel een tientje. En eigenlijk altijd bij eigen theater de beste plaatsen…

  [ # 26 ] 20 October 2011 01:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

en het grote voordeel van bij het theater zelf boeken je kunt je eigen plaats uit kiezen
en dat vind ik het GROOTSTE GEMIS bij SEE

en het scheelt in derdaad al snel een 10tje

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 27 ] 20 October 2011 01:48 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

LissLove - 20 October 2011 10:38 AM
Hanstmf - 20 October 2011 09:38 AM
LissLove - 20 October 2011 09:15 AM

en met dit in mijn achterhoofd, ga ik zaterdagochtend kaartjes voor Miss Saigon telefonisch voor die middag. Ik hoop maar dat het goed komt 😉

Als ik je advies mag geven: als je zaterdag telefonisch wilt reserveren voor de middagshow diezelfde dag, kan je veel beter naar het theater zelf gaan en daar aan de kassa de kaarten kopen. Je kunt dan de plekken bekijken op de plattegrond die ze je aanbieden, je betaalt een correcte prijs en geen 4.90 euro reserveringskosten per kaart! De kassa is vanaf 12.00 uur open, See telefoon vanaf 10.00 uur. (Online kan je met een proefboeking kijken of er nog eersterangs kaarten zijn, dan ga je iig niet voor niets naar Utrecht)

Wat mij van See tegenvalt is dat als je ze een mail stuurt met een vraag of klacht je altijd een antwoord terugkrijgt waar je niks mee kan.

oke, bedankt!
maar het probleem is dat ik 2 uur reis om naar utrecht te gaan. Als dan blijkt dat er geen kaarten meer zijn, is dat knap lullig. Maar in ieder geval bedankt! misschien dat als ik het schema wat anders doe, dat beter gaat 😊

Wat je ook kunt doen is ‘s ochtends, voordat je de trein in stapt, even op de site van See kijken (net doen alsof je kaarten wilt reserveren zonder korting voor die middag) of even bellen naar het Beatrixtheater, simpel met de vraag of er nog kaarten zijn. Als je die niet kunt reserveren via die kassa, zouden ze je toch op z’n minst moeten kunnen vertellen of er nog wel of geen kaarten zijn. Als je er enigszins zicht op hebt in hoeverre het is uitverkocht, kun je de gok wel of niet wagen om twee uur naar Utrecht te reizen 😊

Ik heb ook nog weinig negatieve ervaringen met See, maar moet ook zeggen dat ik het laatste jaar ook weinig musicalkaartjes heb besteld. Als ik de melding krijg ‘laat uw nummer achter, bellen we u later terug’, hang ik al op en bel ik zelf later nog wel eens terug. Dan weet ik ook zeker dat ik niet terug gebeld wordt op een moment dat ik de telefoon niet kan opnemen.

  [ # 28 ] 20 October 2011 02:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-12-06

Wat ik wel herken zijn de plaatsen die je via internet krijgt toegewezen. Ik heb weleens een aantal boekingen achter elkaar gedaan en in mijn winklmandje gehouden om de beste eruit te kiezen. Het rare is dat ik toen bij poging 3 verder vooraan zat dan bij mijn eerste poging. Dat is best raar. Ik dacht toen nog dat het kwam omdat het misschien was vrij gekomen van een andere internetboeking die niet afgemaakt was. Maar als ik dit hier zo lees kan het ook best zo zijn dat ze eerst mindere plekken weg doen.

Mijn enige telefonische ervaringen zijn ooit met Tarzan geweest en vorig jaar lastminute met CJP naar mary poppins. Toen geen wachttijden en een vriendelijke dame aan de telefoon.

  [ # 29 ] 20 October 2011 02:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Doen ze ook. Zodra in Beatrix Theater de kaartverkoop start dan beginnen ze altijd op rij 22. Belachelijk gewoon.

Kreeg overigens een reactie van SeeTickets: “Telefonisch is het wel mogelijk je eigen plaats te bepalen.”

:denk:

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 30 ] 20 October 2011 03:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

Ik had laatst voor Miss Saigon twee plaatsen los van elkaar geboekt, omdat er niet meer 2 naast elkaar waren op een voor mij aanvaardbare rij ( ik wil niet zitten vanaf rij 15) en de dag erna, zag ik ineens online toch goede plaatsen naast elkaar. Ik klantenservice gebeld en ik kon mijn twee losse plaatsen ruilen tegen die twee naast elkaar. Dit was zéér verrassend moet ik zeggen, want See is normaal zo flexibel als een stuk beton. Ik was er dan ook erg blij mee en dat heb ik dan ook gezegd aan de telefoon en ook op twitter en facebook gezet, dat ze goede service ook wèl kunnen. Mijn ervaringen met See zijn meestal slecht namelijk. Dus als het dan een keer echt goed is, moet dat ook gezegd. 😊

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 53