Mijn laatste akkefietje met Seetickets betrof problemen met website op de laatste dag van de Mary Poppins actie: alle transacties liepen vast maar achteraf toch 2 x 2 tickets ‘besteld’ en 4 x 2 tickets afgeschreven van de creditcard. Volgens Seetickets zou dit absoluut onmogelijk zijn! Na veel gebel mochten 2 tickets teruggestuurd worden (aangetekend naar een adres door Seetickets opgegeven) en werden gecrediteerd. Achteraf waren de tickets niet ‘aangekomen’ met als mededeling: meneer u kunt tickets niet aangetekend versturen naar een postbus of antwoordnummer. Bijzonder aangezien zij zelf aangeven naar het betreffende adres aangetekend te versturen.
En dan nog de twee ‘spooktransacties’... Echt een enorm gezeik en is wel goed gekomen. Wat uiteindelijk voor een hele snelle oplossing heeft gezorgd is om erover te gaan Twitteren en posts op Facebook achter laten. Daar zijn ze erg gevoelig voor…
Verder probeer ik zoveel mogelijk aan de kassa van het Beatrix (ik woon dichtbij) te bestellen om dit soort geneuzel te voorkomen.