4 of 53 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 46 ] 21 October 2011 09:16 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-03-11

Het meest belachelijke blijf ik toch vinden dat je niet zelf je plaatsen kunt kiezen. Als dan nog alle plaatsen beschikbaar zijn, oke. Maar mensen die dus lekker op tijd kaartjes willen reserveren en de volle prijs betalen, worden afgescheept met een van de slechte eersterangskaarten die er zijn. Dit zou niet moeten kunnen vind ik.
Ik las hierboven ook een reactie van iemand die zei dat als je zelf je plaatsen kon kiezen, er losse plaatsen midden in de zaal overbleven, maar dit hoeft niet zo te zijn. Bij genoeg theaters kun je zelf je plek uitkiezen en kun je alleen aangrenzende stoelen kiezen, waardoor er geen losse plaatsen overblijven. Probleem opgelost lijkt me.

  [ # 47 ] 21 October 2011 11:44 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

winnie1 - 20 October 2011 07:33 PM

Ik heb gelukkig ook nog geen negatieve ervaringen met See gehad. Afgelopen zomer een hele aardige medewerkster aan de telefoon gehad toen we kaartjes voor MP boekte met de actie voor 25 euro per kaartje. De kaartjes waren op voor die actie, maar er werden er misschien nog meer vrijgegeven. Ze zou het navragen en ons terugbellen, we werden binnen het half uur teruggebeld, er waren gelukkig nog nieuwe plaatsen voor de actie bij gekomen. .

Dit is gewoonweg zoals het hoort als je mensen via een dure telefoonlijn laat bellen, en dus ook hoe mijn aanvraag had moeten lopen.

  [ # 48 ] 21 October 2011 12:04 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

miep1 - 20 October 2011 07:44 PM

ik kan het me ook wel voorstellen dat je niet zelf je plaatsen mag aanklikken. Ik denk dat het dan te vaak gebeurt dat er aan de zijkanten of ergens tussendoor 1 stoel leegblijft en dat kun je als theater natuurlijk ook niet hebben…

Onzin. Het reserveringssysteem bij Martiniplaza is zo geregeld dat je zelf de stoelen kunt kiezen maar dat er geen single plaatsen overblijven.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 49 ] 21 October 2011 12:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Ik was eens aan het kijken voor Droomvlucht via Efteling site kwam ik op een veel betere plaats te zitten, maar goed ik wou de korting van 2e kaartje gratis hebben dus moest ik wel via seetickets.
Maar ik vind gewoon dat ze bij See tickets ook gewoon zelf kan kiezen waar je wil gaan zitten, net zoals bij de meeste theaters dat ook het geval is.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 50 ] 21 October 2011 02:50 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  213
Geregistreerd  2009-05-11

Svenn - 21 October 2011 12:04 PM
miep1 - 20 October 2011 07:44 PM

ik kan het me ook wel voorstellen dat je niet zelf je plaatsen mag aanklikken. Ik denk dat het dan te vaak gebeurt dat er aan de zijkanten of ergens tussendoor 1 stoel leegblijft en dat kun je als theater natuurlijk ook niet hebben…

Onzin. Het reserveringssysteem bij Martiniplaza is zo geregeld dat je zelf de stoelen kunt kiezen maar dat er geen single plaatsen overblijven.

Dat wist ik niet :ohoh:

  [ # 51 ] 21 October 2011 03:07 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

miep1 - 21 October 2011 02:50 PM
Svenn - 21 October 2011 12:04 PM
miep1 - 20 October 2011 07:44 PM

ik kan het me ook wel voorstellen dat je niet zelf je plaatsen mag aanklikken. Ik denk dat het dan te vaak gebeurt dat er aan de zijkanten of ergens tussendoor 1 stoel leegblijft en dat kun je als theater natuurlijk ook niet hebben…

Onzin. Het reserveringssysteem bij Martiniplaza is zo geregeld dat je zelf de stoelen kunt kiezen maar dat er geen single plaatsen overblijven.

Dat wist ik niet :ohoh:

Dat is bij heel veel theaters/schouwburgen wel zo, geloof ik. Dan krijg je een foutmelding als er nog maar één stoel overblijft op die rij.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 52 ] 21 October 2011 03:33 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  130
Geregistreerd  2009-02-14

Tot voor twee weken was ik altijd heel enthousiast, bij eerder probleem keurig teruggebeld en opgelost. Maar nu heb ik met een aanbieding 2 kaartjes voor de Producers besteld. Aanbieding betroft eur 25,-er kaartje. Bij bestellen moest ik alleen geen eur 25,- maar eur 28,50 betalen. Extra kosten voor garderobe en drankje. En dan komen er de reserveringskosten en transactiekosten a eur 9,- nog eens bij . Deze 3,50 extra stond nergens vermeld dus ik heb een klacht ingediend en tot op heden (inmiddels al 2 weken verder) geen enkele reactie ontvangen. Echt superslecht!!

  [ # 53 ] 21 October 2011 03:33 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  342
Geregistreerd  2009-11-08

clautje - 21 October 2011 12:16 PM

Ik was eens aan het kijken voor Droomvlucht via Efteling site kwam ik op een veel betere plaats te zitten, maar goed ik wou de korting van 2e kaartje gratis hebben dus moest ik wel via seetickets.

Had ik even mazzel denk ik .. heb 4 kaarten gereserveerd voor zo. 30/10 mét 2e kaartje gratis en .. RIJ 1!!  📣

   Handtekening   

Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away

  [ # 54 ] 23 October 2011 09:33 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

Nou, ik ben erg gelukkig met seetickets… Not.
Ik wilde gisteren voor de middagvoorstelling van Miss Saigon 4 kaartjes. Had besloten eerst maar bij het theater te kopen, want dan hoefde je niet langs See. Maar aangezien ik dacht dat het theater om 12 uur open zou gaan, terwijl dat om 13 uur was, durfde ik de gok niet helemaal te nemen om nog een uur te wachten. Dus toch maar bellen, in de kou voor het Beatrixtheater. Als je mobiel belt, wordt het nog een berg duurder, dus eigenlijk helemaal neit meer betaalbaar, maar goed. Ik bellen, het viel uiteindelijk mee met de wachttijd voor ik iemand aan de lijn kreeg.
Dus ik vragen voor 4 kaarten voor die middag, nou, volgens de telefoniste had ze pas de eerste beschikbare kaarten op rij 28 (2e rang). Ik vragen of er niet nog 2 aan 2 of losse kaarten zijn, is misschien niet zo gezellig, maar als je dan iig wat dichterbij zit, is veel beter. Nee, die had ze niet. Dus ik besluit het toch maar te doen, want ja, wat moet je anders. Ik wilde CJP korting, dus ik vermeld dat nog even. ‘Voor hoeveel kaarten dan?’ Voor ze allemaal, natuurlijk. Ja, maar dan moet u wel 4 CJP-kaarten hebben. Ik zeg dat ze daar geen gelijk in heeft, dus ze gaat het navragen. Maar ondertussen zit ik wel met een steeds hoger wordende telefoonrekening. Maar ik had natuurlijk wel gelijk, je kunt tot 8 kaarten bestellen met CJP-korting. Dus de kaarten zijn besteld. Ik toch wel flink balen, want ja, ik hoopte eigenlijk op wat betere plaatsen.
Om half 2 ga ik de kaarten ophalen bij de kassa van het theater, en vraag heel sneaky of ze niet nog kaarten heeft voor rij 28. En ja hoor, ze kon zo nog 6 plaatsen aanwijzen op de eerste rang. Uiteindelijk gekozen voor 2 kaarten op rij 12 en 2 kaarten op rij 11, maar je begrijpt dat ik erg gelukkig was met See, na dit ‘avontuur’...

[ Gewijzigd: 23 October 2011 11:59 AM by LissLove ]
   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 55 ] 23 October 2011 11:43 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  241
Geregistreerd  2005-07-29

LissLove - 23 October 2011 09:33 AM

Ik wilde CJP korting, dus ik vermeld dat nog even. ‘Voor hoeveel kaarten dan?’ Voor ze allemaal, natuurlijk. Ja, maar dan moet u wel 4 CJP-kaarten hebben. Ik zeg dat ze daar geen gelijk in heeft, dus ze gaat het navragen. Maar ondertussen zit ik wel met een steeds hoger wordende telefoonrekening. Maar ik had natuurlijk wel gelijk.

Begrijp ik goed dat je meer kaarten met 50% CJP-korting kan bestellen terwijl maar 1 iemand een CJP heeft? ZOu ik erg gelukkig van worden…

  [ # 56 ] 23 October 2011 11:44 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

jemima - 23 October 2011 11:43 AM
LissLove - 23 October 2011 09:33 AM

Ik wilde CJP korting, dus ik vermeld dat nog even. ‘Voor hoeveel kaarten dan?’ Voor ze allemaal, natuurlijk. Ja, maar dan moet u wel 4 CJP-kaarten hebben. Ik zeg dat ze daar geen gelijk in heeft, dus ze gaat het navragen. Maar ondertussen zit ik wel met een steeds hoger wordende telefoonrekening. Maar ik had natuurlijk wel gelijk.

Begrijp ik goed dat je meer kaarten met 50% CJP-korting kan bestellen terwijl maar 1 iemand een CJP heeft? ZOu ik erg gelukkig van worden…

Max. 8 personen op één CJP-kaart.

  [ # 57 ] 23 October 2011 11:58 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2010-11-29

Ik vind dat het bij See er echt aan ligt wie je aan de telefoon hebt, heb bij een voorstelling al eens toch korting gekregen terwijl CJP niet geldig was maar heb ook wel eens gebeld “uitverkocht” uur later “uitverkocht” uur later “ow ja hoor rij 3” ........
en het meest geniale ooit:
Tarzan een of andere actie en wou dus daarmee boeken, kreeg op internet rij 1a, prima! dus ik bellen “ja nee da kan niet dat zijn 3 plekken dus daar kan ik er niet 2 van boeken, ik heb nog rij 18!”  ja laat maar, op internet toen 1 stoel geselecteerd, 1 van de 3 op rij 1a kreeg ik en terug gebeld “ja ik heb twee hele mooie op rij 1a”...... de stomme regels zijn te omzeilen 😛
en idd nooit terug laten bellen!

  [ # 58 ] 23 October 2011 11:59 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

Kimzingt - 23 October 2011 11:44 AM
jemima - 23 October 2011 11:43 AM
LissLove - 23 October 2011 09:33 AM

Ik wilde CJP korting, dus ik vermeld dat nog even. ‘Voor hoeveel kaarten dan?’ Voor ze allemaal, natuurlijk. Ja, maar dan moet u wel 4 CJP-kaarten hebben. Ik zeg dat ze daar geen gelijk in heeft, dus ze gaat het navragen. Maar ondertussen zit ik wel met een steeds hoger wordende telefoonrekening. Maar ik had natuurlijk wel gelijk.

Begrijp ik goed dat je meer kaarten met 50% CJP-korting kan bestellen terwijl maar 1 iemand een CJP heeft? ZOu ik erg gelukkig van worden…

Max. 8 personen op één CJP-kaart.

Inderdaad, die mevrouw bij Seetickets had er gewoon geen verstand van… Het staat er wat onduidelijk, ik zal het even aanpassen 😉

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 59 ] 23 October 2011 12:24 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

LissLove - 23 October 2011 11:59 AM
Kimzingt - 23 October 2011 11:44 AM
jemima - 23 October 2011 11:43 AM
LissLove - 23 October 2011 09:33 AM

Ik wilde CJP korting, dus ik vermeld dat nog even. ‘Voor hoeveel kaarten dan?’ Voor ze allemaal, natuurlijk. Ja, maar dan moet u wel 4 CJP-kaarten hebben. Ik zeg dat ze daar geen gelijk in heeft, dus ze gaat het navragen. Maar ondertussen zit ik wel met een steeds hoger wordende telefoonrekening. Maar ik had natuurlijk wel gelijk.

Begrijp ik goed dat je meer kaarten met 50% CJP-korting kan bestellen terwijl maar 1 iemand een CJP heeft? ZOu ik erg gelukkig van worden…

Max. 8 personen op één CJP-kaart.

Inderdaad, die mevrouw bij Seetickets had er gewoon geen verstand van… Het staat er wat onduidelijk, ik zal het even aanpassen 😉

Dat geldt alleen in het Beatrix en circus theater!

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 60 ] 23 October 2011 04:45 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2010-04-09

Nou had een tijdje terug een afgelaste voorstelling voor Mary Poppins via de AH actie. 
Meteen zelfde avond na die mail een email richting See gestuurd wil wel zelfde/ soorgelijke plaatsen etc etc.  En zelfde verhaaltje uitgeprint en met kaarten retour gestuurt. 
Paar weken laten nog niks van See gehoord of gezien.  Ook geen reactie op de mail,
Na 2 weken!!!! eindelijk reactie terug dat het in behandeling was (en stond echt niks meer in de mail)
Toen eindelijk nieuwe kaarten ontvangen iets verder weg maar was nog te doen maar nergens te bekenen 2e Gratis. Wat bij de AH actie gelde dus wederom boos email verstuurd via de musicals site en see site.
ook de AH gemaild meteen dezelfde dag antwoord terug WOW (dat kan dus ook nog) Maar zouden het helaas doorsturen.
Toen was het ondertussen de dag van de voorstelling.  Maar niks gekocht of gedronken daar Als mini Protest.  Zie ik de dag erna dat ik eindelijk response heb van See.  En de kaarten zijn verstuurd. 
Toen op reply gedrukt en boze email terug gestuurd (nooit aangekomen natuuurlijk), want moest er vanaf.  Lang verhaal getypt ed. en dat als response krijgen Grrrrrr Lezen ze dan niet.  En kwartje valt ook niet dat die dag de voorstelling al is.

Toen via de AH een adres gekregen en daar alle emails naar toe gestuurt.  En wat denk je binnen 1 Week!!!! reponse een nette brief met excusses en als tegoedkomen de CD van Mary Poppins.. 

Tijdje geleden tickets voor Miss Saigon van een actie gebeld.  Ook nummer achtergelaten (waar ik trouwens diezelfde avond op werdt terug gebeld) Ondertussen zelf nog een keer gebeld en geboekt.  Toen ook gezegdt dat ik geen intresse had in de verzekering.  Alleen op mijn afschrift vondt in de prijs toch wel hoog. 
Dus wederom een brief gestuurt en nagevraagd of er toch niet de ongewilde verzekering was bijgerekend.
Netjes binnen een week antwoord terug dat niet was maar door de BTW verhoging de ticketprijs hetzelfde is gebleven maar de andere kosten hoger zijn geworden als soort van compensatie.

Dus tip bij een klacht/ vraag die niet meteen beantwoord hoeft te worden. Ouderwets brief sturen naar
See Tickets Nederland
Boeingavenue 235 - kantoor
1119 PD Schiphol-rijk

Wordt ik tot nu toe het nets beantwoord binnen redelijk tijd

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 53