5 of 53 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 61 ] 29 October 2011 09:16 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2010-03-28

Iemand die ik ken heeft 25 minuten aan de lijn moeten hangen om iemand te spreken, hebben ze na die 25 minuten de verbinding verbroken. Dat vind ik toch wel heel erg.

  [ # 62 ] 29 October 2011 10:35 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

Ik heb nooit problemen met see tickets gehad. Altijd klantvriendelijk geholpen, nooit langer als 6 mmin in de wacht gestaan. Je moet natuurlijk of in het begin van de ochtend, of tegen sluitingstijd bellen

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 63 ] 29 October 2011 11:14 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  166
Geregistreerd  2010-06-28

Ik moet me aansluiten bij robvlasblom. Ik heb tot nu toe ook nooit problemen gehad met see. Het langste dat ik ooit gewacht heb is denk ik 10 minuten en de mensen die ik aan de lijn heb gehad zijn altijd hartstikke vriendelijk.

   Handtekening   

Live like you’re on the bottom even if you’re at the top

  [ # 64 ] 29 October 2011 11:34 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Ik heb nog maar 1 keer met see gebeld voor musical het boek en dat was iemand heel vriendelijk en een goede service :d

  [ # 65 ] 29 October 2011 11:45 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  273
Geregistreerd  2011-03-12

banaan - 29 October 2011 11:34 AM

Ik heb nog maar 1 keer met see gebeld voor musical het boek en dat was iemand heel vriendelijk en een goede service :d

zelfde ervaring 😊

  [ # 66 ] 29 October 2011 11:59 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  291
Geregistreerd  2003-10-03

Ik heb ook zelden problemen als ik bel, maar dat heeft wellicht ook te maken dat ik de zalen allemaal al wel eens gezien heb. Je weet dan wat ze je verkopen, en de allerlaatste keer zei de persoon die me hielp het zelfs lachend 😉 ‘Oh ik zie dat u al vaker daar bent geweest, dus u weet wat u zegt 😉’.

Maar ik kan me voorstellen dat onwetenden vaak minder goede service/plekken krijgen dan dat je met wat doorvragen verdient… Ik weet dat mijn zus en haar vriend jaren geleden (tijdens Aida) eersterangskaarten hebben gekocht die aan de zijkant van rij 3 bij de boxen waren. Dat is later verandert naar rang 3, maar zelfs na herhaaldelijk klagen kregen ze geen respons. Zulke situaties hoor ik wel te vaak bij See :(

  [ # 67 ] 29 October 2011 12:10 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

robvlasblom - 29 October 2011 10:35 AM

Je moet natuurlijk of in het begin van de ochtend, of tegen sluitingstijd bellen

Een goede organisatie heeft voldoende bemensing gedurende de gehele dag. Niet alleen aan de randen van het tijdsframe. Heb bij dit soort nummers ook wel meegemaakt dat ze ruim voor sluiting het “we zijn er niet”-bandje er inknikkerden…

  [ # 68 ] 29 October 2011 03:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

[quote author=“Sandra12” date=“en toen heeft ze de verzekering eraf gehaald. Ik vind dat ze daar gewoon naar moeten vragen, zoals ze in het begin deden. Ik krijg trouwens wel altijd te horen wat de wachttijd is en die klopt ook altijd, ik heb nog nooit veel langer moeten wachten dan 1 a 2 minuten.
Maar goed, ze zijn idd wel eens klantonvriendelijk, maar ik heb ook wel eens vriendelijke medewerkers aan de telefoon gehad.

bij mij word dat altijd gevraagd, of ik een annuleringsverzekering af wil sluiten.

Eerste keer dat ik hun belde, was voor die AH kortingsactie voor Tarzan, kreeg ik een medewerker aan de lijn,  die schijnbaar mijn humor nogal kon waarderen, en vervolgens samen met mij in lachen uitbarste, haha.  Duurde wel 5 minuten eer de reservering kon worden afgemaakt, maar goed;)

[ Gewijzigd: 29 October 2011 03:35 PM by robvlasblom ]
   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 69 ] 29 October 2011 03:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

LissLove - 20 October 2011 09:15 AM

en met dit in mijn achterhoofd, ga ik zaterdagochtend kaartjes voor Miss Saigon telefonisch voor die middag. Ik hoop maar dat het goed komt 😉

is t goed gekomen?

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 70 ] 29 October 2011 03:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

robvlasblom - 29 October 2011 03:20 PM
LissLove - 20 October 2011 09:15 AM

en met dit in mijn achterhoofd, ga ik zaterdagochtend kaartjes voor Miss Saigon telefonisch voor die middag. Ik hoop maar dat het goed komt 😉

is t goed gekomen?

zie het verhaal op de pagina hiervoor.. Het is niet helemaal goed gegaan… Maar Miss Saigon heb ik uiteindelijk wel gezien 😊

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 71 ] 29 October 2011 04:25 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  303
Geregistreerd  2010-05-21

Heb vandaag met See gebeld en dat terugbellen is inderdaad een flop. Heb 10 minuten later zelf maar weer gebeld en na iets meer dan 5 minuten had ik iemand aan de lijn. De mensen aan de telefoon vind ik trouwens wel altijd erg aardig en netjes.

Maar ik weet nog wel toen ik naar Joseph ging dat de voorstelling werd gecanceld door teveel zieken en ik en mijn zus zouden allebei gaan (zij met haar vriend, ik met een vriendin) maar we hadden los geboekt. Toen hebben ze wel mij gebeld maar mijn zus niet, haar waren ze vergeten! Het is dat ik haar natuurlijk meteen belde, maar als ik niet ook gegaan zou zijn had ze voor niks voor het theater gestaan 😛

  [ # 72 ] 29 October 2011 04:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Misschien een dooddoener: maar is het niet zo dat het bij een Callcenter er altijd aan ligt wie je aan de lijn krijgt. Ik heb bijvoorbeeld bij het callcenter van de Ikea gewerkt, en daar hebben ze vrij duidelijke regels wat betreft ruilen en beschadigingen. Toch kregen sommige collega’s het voor elkaar om niet de hele waarheid te vertellen zodat de klant later ontevreden terugbelt. Dan krijgen ze iemand anders aan de telefoon en wat blijkt, het blijkt heel anders te zijn dan in eerste instantie is voorgespiegeld.

Dit heb ik ook altijd met See. Toen ik kaarten wilde kopen voor Les Miserables met een kortingscode en musicalbonnen was dat geen probleem. Ik moest alleen de bonnen opsturen en dan zouden de kaarten naar mij worden verzonden. Het geld was inmiddels al wel afgeschreven. Na een aantal weken zonder kaartjes ben ik See gaan bellen met de vraag of alles wel goed was aangekomen. Ze zeiden dat ze niets hadden ontvangen en ook helemaal niets voor me konden doen. Ze konden nergens nagaan of het niet verkeerd bezorgd was of wat dan ook. Ik dacht: ik kan fluiten naar die bonnen, maar dat geld wil ik dan terug. Nou, dat bleek ook al moeilijk te zijn; dus kreeg ik het terug in de vorm van een tegoed.

Een paar maanden later wilde ik kaarten reserveren voor Dirty Dancing (had ik nooit moeten doen) en kreeg toen ineens te horen dat ik een groter tegoed had dan de kosten van de kaarten van Les Miserables -  de korting. Wat blijkt dus, die musicalbonnen zijn gewoon niet verwerkt en toen de datum van de kaarten al verstreken was hebben ze besloten me maar extra tegoed te geven. Dat is wel netjes, maar ik wist er niets van! Dat vind ik dan minder netjes.

Verder altijd goede ervaring met See. Alleen vind ik hun administratiekosten en allerlei andere toeslagen echt belachelijk hoog! Maar dat zegt dan weer niets over de service. Ik zet trouwens altijd een heel Brabants accent aan als ik spreek met medewerkers van See. Op een of andere manier reageren ze daar goed op.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 73 ] 29 October 2011 04:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  431
Geregistreerd  2009-12-02

Mmmadelon - 29 October 2011 04:25 PM

Heb vandaag met See gebeld en dat terugbellen is inderdaad een flop.

Haha, ik wacht sinds 29 december vorig jaar al op een telefoontje van See 😉

   Handtekening   

‘t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult

  [ # 74 ] 29 October 2011 05:00 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1288
Geregistreerd  2009-02-10

nahpetS - 29 October 2011 04:32 PM

Verder altijd goede ervaring met See. Alleen vind ik hun administratiekosten en allerlei andere toeslagen echt belachelijk hoog! Maar dat zegt dan weer niets over de service. Ik zet trouwens altijd een heel Brabants accent aan als ik spreek met medewerkers van See. Op een of andere manier reageren ze daar goed op.

Haha, zo klinkt het alsof het dieren zijn ofzo.

 

Anyway, ik snap niet waarom mensen zo klagen over de wachttijd aan de telefoon. Ik werk zelf bij een klantenservice en wij krijgen soms 1000 telefoontjes per dag, die wij echt met man en macht proberen aan te nemen, maar soms gaat dat gewoon niet. Mensen worden dan zo snel boos op je als je opneemt, dan heb ik ook al gelijk geen zin meer om iemand te woord te staan.
Dat is het risico van het bellen naar zo’n nummer.

   Handtekening   

Wees tevreden met een heel klein beetje.

  [ # 75 ] 29 October 2011 05:00 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2010-10-23

See is een prut bedrijf en voor mij de reden dat ik nog geen Wicked kaarten heb gekocht.

Koop ik in NL vroeg kaarten, dan “hebben ze nog mooie plaatsen op rij 23” en boek ik twee dagen van tevoren, dan is ineens het dinerblok vrijgekomen en kan ik wél goed zitten… Met als gevolg dat er aanbiedingen zijn en de mensen die bijna niks voor de show betalen het beste zitten…

Tel daarbij op dat je je blauw betaalt aan reserveringskosten, belkosten, servicekosten, ademhaalkosten, metdeogenknipperkosten en ga zo maar even door.

See Tickets is mijn ergernis nummer 1 bij het bezoeken van een musical!

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 53