boingw - 20 October 2011 02:22 PM
Wat ik wel herken zijn de plaatsen die je via internet krijgt toegewezen. Ik heb weleens een aantal boekingen achter elkaar gedaan en in mijn winklmandje gehouden om de beste eruit te kiezen. Het rare is dat ik toen bij poging 3 verder vooraan zat dan bij mijn eerste poging.
Dat herken ik! Zo doe ik het ook als ik per se via I-net moet reserveren (bellen is altijd fijne optie, aangezien ik de medewerker net zo lang aan de telefoon hou tot ik van drie data alle beste plaatsopties heb gehoord).
Gelukkig tot op heden nog geen echt slechte ervaringen met SEE. Wel met ING-rentepunten (kosten 5,95 administratiekosten voor een handeling die zij nooit hebben uitgevoerd zodat ik geen bestelling had).
Ik blijf warme gevoelens houden voor de Klantenservice (met een grote K) van SEE Londen: bellen je gerust terug om te vragen of de volgorde LND-PotO wel echt de juiste is, want LND is een vervolg op PotO en misschien had haar collega wel verkeerd ingeboekt; dat wilde ze even verifieren. Lief!