7 of 53 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 91 ] 31 October 2011 04:05 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2011-08-19

Wat een gedoe zeg!

Vanochtend rond 11 uur telefoonnummer achtergelaten. Toen nog eens om 12:15 gebeld, toen kwam ik in de wachtrij (5+ minuten), maar na 10 minuten moest ik echt de deur uit.

Nu zit ik alweer bijna 15 minuten in de wachtrij….

  [ # 92 ] 31 October 2011 04:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

abronsius - 30 October 2011 11:18 AM
Eveliene - 30 October 2011 09:33 AM

Ik heb ook een vervelende ervaring met See tickets. Op mijn verjaardag, 12 oktober, zouden we naar de Efteling gaan en daarna naar Droomvlucht. Ik verheugde me er erg op maar ‘s avonds bij het theater bleek de voorstelling geannuleerd te zijn!
See tickets heeft ons daarover niet geïnformeerd… De Efteling zei dat we een klacht moesten indienen, zij wisten het namelijk al twee weken en hadden dit ook doorgegeven aan See Tickets en omdat we daar geboekt hadden, moesten zij het ons laten weten. See tickets beweerde echter dat ze het pas een dag vantevoren wisten en dat ze ons gemaild en gebeld hadden maar ons niet konden bereiken. Nou, dat is dus niet waar, daar mogen ze mijn mailbox en telefoon voor onderzoeken. See tickets deed de klacht daarmee af en ze deden de fijne mededeling dat we wel ons geld terug konden krijgen. ja, duh dat mag ik hopen zeg. Ik was echt enorm boos maar ik moet wel zeggen dat de Efteling het netjes heeft opgelost. Zij vonden het zo sneu voor ons dat we gratis kaartjes hebben gekregen voor Droomvlucht! Dus dat is dan wel weer goede service van de Efteling.

In dit geval zou ik ook klagen bij Stage Entertainment om aan te geven hoe hun partners hun zaken behartigen: kastje naar de muur…

Ja das een goed idee!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 93 ] 31 October 2011 04:32 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2011-08-19

Ik heb nu uiteindelijk na 30 (!) minuten iemand aan de lijn gehad. Had natuurlijk wel kunnen verwachten dat het druk zou zijn rond deze tijd, maar ik vind het toch belachelijk. Zeker omdat aan het begin wordt verteld dat de wachttijd ‘meer dan 5 minuten bedraagt’. Dan denk ik aan 10 of misschien 15 minuten…. maar geen 30! Ze zijn nu dus al ruim 15 euro rijker aan mij geworden… (had eerder vandaag dus ook al 10 minuten in de wacht gehangen).

Ik ga in ieder geval een klacht indienen. Even een tip dat ze een wat betere tijdsindicatie in dat wachtsysteem moeten gooien… of dat de kortingscodes ook gewoon online te gebruiken moeten zijn.

  [ # 94 ] 31 October 2011 07:21 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  49
Geregistreerd  2010-10-09

Volgens mij is het nog nooit zo erg geweest bij See, maar de afgelopen weken/dagen hoor ik van iedereen negatieve reacties. Vanmiddag heeft een vriendin besteld en (met 5+ minuten wachttijd) een half uur aan de telefoon gehangen. (Na eerst al een aantal keer telefoonnummer achter gelaten te hebben.) Nu zijn we het hierthuis zelf aan het proberen, maar na 4 keer bellen alleen maar telefoonnummer achterlaten of meer dan 5 minuten wachttijd (wat dus vaak een half uur schijnt te worden). Terugbellen doen ze ook al niet snel, van de mensen die ik ken is er niemand dezelfde dag teruggebeld (sommigen zelfs dagen erna). Als het anders kon, had ik het allang via internet gedaan, maar zoals sommigen hier al zeggen, met acties mà³et je wel bellen. Al kan ik met de AD-actie ook via een speciale link van het AD boeken maar dan weet je dus niet waar je komt te zitten… Ik heb geen zin om in de ring te zitten als ik voor hetzelfde geld ook rij 2 kan zitten in de zaal. Ik hoop toch echt dat ze à³f meer personeel aannemen bij see (of gewoon sneller opnemen) of anders dat je gewoon via internet je eigen plaats kunt kiezen en daar ook acties kunt boeken. Op deze manier is het echt een ramp om kaarten te bestellen.

  [ # 95 ] 31 October 2011 07:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

boingw - 20 October 2011 02:22 PM

Wat ik wel herken zijn de plaatsen die je via internet krijgt toegewezen. Ik heb weleens een aantal boekingen achter elkaar gedaan en in mijn winklmandje gehouden om de beste eruit te kiezen. Het rare is dat ik toen bij poging 3 verder vooraan zat dan bij mijn eerste poging.

Dat herken ik! Zo doe ik het ook als ik per se via I-net moet reserveren (bellen is altijd fijne optie, aangezien ik de medewerker net zo lang aan de telefoon hou tot ik van drie data alle beste plaatsopties heb gehoord).

Gelukkig tot op heden nog geen echt slechte ervaringen met SEE. Wel met ING-rentepunten (kosten 5,95 administratiekosten voor een handeling die zij nooit hebben uitgevoerd zodat ik geen bestelling had).
Ik blijf warme gevoelens houden voor de Klantenservice (met een grote K) van SEE Londen: bellen je gerust terug om te vragen of de volgorde LND-PotO wel echt de juiste is, want LND is een vervolg op PotO en misschien had haar collega wel verkeerd ingeboekt; dat wilde ze even verifieren. Lief!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 96 ] 01 November 2011 09:14 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2008-03-10

Gisteravond gebeld naar See tickets, eerst moest ik mijn telefoonnummer achterlaten wegens grote drukte. Na vijf minuten nog een keer geprobeerd en toen werd ik binnen 5 minuten ‘geholpen’. Het kan dus wel snel…
Ik wilde kaartjes bestellen voor Zorro op 2e kerstdag (bedoeld u 26 december?  :arrogant: ), die bleek helemaal uitverkocht te zijn, zowel ‘s middags als ‘s avonds….
Op 1e kerstdag was er ook niets meer over…. vreemd als je bedenkt dat op internet bij beide dagen bij alle rangen ‘beschikbaar’ staat. Ik was zo stomverbaasd over deze gang van zaken, ik zat met mijn mond vol tanden, nog extra gevraagd: is er niets meer beschikbaar?? Maar helaas…
Ik ga hier echt een klacht over schrijven naar See tickets, niet dat dat veel zal helpen… :geenidee:

  [ # 97 ] 01 November 2011 10:45 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  342
Geregistreerd  2009-11-08

Waarom niet via internet besteld dan?? Of moest je bellen vanwege een kortingscode of zo?!
Net nog ff geprobeerd via internet en krijg gewoon nog 2x kaartjes voor ST 1, rij 1 op 26 december 20.00

Mss hebben ze een beperkt aantal kaarten mét korting en zijn die al vergeven .. anders snap ik hem ook niet!

   Handtekening   

Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away

  [ # 98 ] 01 November 2011 12:41 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Misschien een beetje drastisch, maar hebben mensen dit misschien al eens gemeld bij een Consuwijzer of de opta? Die gaan toch juist over zaken mbt 0900-nummers?

   Handtekening   

Choose life

  [ # 99 ] 01 November 2011 12:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  431
Geregistreerd  2009-12-02

Vanmorgen gebeld door See. Ik had dit weekend mijn telefoonnummer achtergelaten. Ja voor zondag, maar nu ik u toch aan de lijn heb…

Voor Wicked was het te laat, maar nu gelijk een kaart besteld voor Miss Saigon zondag. Scheelt me toch weer een belletje 😉

   Handtekening   

‘t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult

  [ # 100 ] 01 November 2011 01:01 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2011-07-06

al bijna 20 minuten in de wacht :(
hoop toch dat ik zo geholpen wordt anders hang ik op, en probeer het een andere keer dan wel weer

  [ # 101 ] 01 November 2011 01:37 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  49
Geregistreerd  2010-10-09

Na bijna 20 minuten in de wacht was m’n moeder zo chagerijnig dat ze heeft afgebroken.. Nu hebben we dus wel betaald voor 20 minuten bellen en geen kaartjes… Doen ze dat terugbellen altijd na een paar dagen? Dan kan ik m’n telefoonnummer misschien 1x achterlaten, maar ik vraag me af of dat nog zin heeft..

  [ # 102 ] 01 November 2011 01:46 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2011-08-19

Zonde Lisanne! Maar ik kan het me wel voorstellen van je moeder. Ik stond gisteren ook al een paar keer op het punt om op te geven, maar ja, dan is het helemaal ‘weggegooid geld’.

Ik heb zojuist ook een klacht ingediend bij consuwijzer over de wachttijd(sindicatie). Maar er zal wel niets mee gedaan kunnen worden. Wettelijk doen ze volgens mij niets verkeerd. Ze vermelden het tarief en tja, ‘Meer dan 5 minuten’? Dat is het zeker….

  [ # 103 ] 01 November 2011 02:20 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  213
Geregistreerd  2009-05-11

ach na dat gedoe van vanmiddag met kaarten voor wicked voor niks kan ik even niet meer zo negatief over ze denken 😉
Wel ontzettend slecht dat ze deze fout maken zeg…

  [ # 104 ] 01 November 2011 02:52 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  221
Geregistreerd  2007-04-22

die wicked actie was vast ter compensatie 😛 haha

Nee maar kan me voorstellen dat het belachelijk is dat je zo lang in de wacht moet hangen!
Voorheen was er een 020 nummer dat je kon bellen (normale nummer achter het 0900 nummer) dat scheelt natuurlijk heel veel. Hoorde laatst wel van iemand die dat had gebeld, dat ze nu wel echt vragen of
je uit NL of uit het buitenland komt, want dat is schijnbaar het internationale nummer (wat je vanuit NL dan met normaal tarief belt!) das dus jammer, dan heb je ze aan de lijn, en gaan ze je niet helpen omdat je niet vanuit het buitenland belt, en krijg je te horen dat je het dure 0900 nummer moet bellen!
Ik vind dat ze het niet kunnen maken om dan een 0900 nummer te hebben als ze zo slecht bereikbaar zijn!

Zie op twitter aan @seeticketsNL ook echt bijna alleen maar klachten over de lange wacht tijden!

  [ # 105 ] 01 November 2011 03:22 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Wij proberen ook al vanaf 19.00 uur gisteravond SEE tickets te bereiken voor Wicked. We hebben al kaartjes maar iemand wou nog mee.

Ook nog gebeld om 19.30, 20.00, 21.15 en 21.45 uur. Vandaag om 10.00 uur gebeld en nog om 12.00 en daarna om ieder kwartier.

BELACHELIJK, we hebben altijd al via de telefoon geboekt maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 53