8 of 53 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 106 ] 01 November 2011 03:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

en maar de btw verhoging overal de schuld van geven———

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 107 ] 01 November 2011 03:54 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2011-09-11

Hmmmm… 15 euro voor een half uur in de wacht staan, ik denk dat de telefonische klantenservice van SEE tickets zichzelf moet terugverdienen, zodat het onder de streep niets kost.

   Handtekening   

It is better to travel than to arrive.

  [ # 108 ] 01 November 2011 04:00 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2011-08-19

Inderdaad!
Leuk zo’n kortingsactie die je alleen maar kan gebruiken om te bellen, waardoor je korting al grotendeels teniet is gedaan….. :(

  [ # 109 ] 01 November 2011 04:48 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

See tickets via twitter:

De afgelopen dagen hebben wij ivm een ongekende vraag naar verschillende producties last gehad van lange wachttijden op ons Call Center. Om deze drukte te verwerken zal ons Call Center de komende dagen extra lang geopend zijn.
Daarnaast hebben wij extra medewerkers ingezet om iedereen die zijn nummer heeft achter gelaten zo snel mogelijk terug te kunnen bellen.

  [ # 110 ] 01 November 2011 07:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

en van hoe laat tot hoelaat zijn ze dan te bereiken?

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 111 ] 01 November 2011 07:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Goede vraag, dat stond er niet bij! Ik heb het gevraagd en wacht nu op antwoord.

  [ # 112 ] 01 November 2011 07:37 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2011-08-29

wendy1982 - 01 November 2011 02:52 PM

die wicked actie was vast ter compensatie 😛 haha

Nee maar kan me voorstellen dat het belachelijk is dat je zo lang in de wacht moet hangen!
Voorheen was er een 020 nummer dat je kon bellen (normale nummer achter het 0900 nummer) dat scheelt natuurlijk heel veel. Hoorde laatst wel van iemand die dat had gebeld, dat ze nu wel echt vragen of
je uit NL of uit het buitenland komt, want dat is schijnbaar het internationale nummer (wat je vanuit NL dan met normaal tarief belt!) das dus jammer, dan heb je ze aan de lijn, en gaan ze je niet helpen omdat je niet vanuit het buitenland belt, en krijg je te horen dat je het dure 0900 nummer moet bellen!
Ik vind dat ze het niet kunnen maken om dan een 0900 nummer te hebben als ze zo slecht bereikbaar zijn!

Het 020-nummer werkt nog steeds hoor. Afgelopen weekend ruim een half uur in de wacht gestaan op het 0900-nummer. Toen maar eens op internet gezocht naar 020-nummer en dat geprobeerd. Je krijgt dan inderdaad wel een Engels bandje, maar je kan in het keuzemenu kiezen voor Nederlands. Vervolgens was ik binnen 10 minuten aan de beurt.
Ik bel uiteraard voortaan alleen nog maar met het 020-nummer.

  [ # 113 ] 01 November 2011 09:09 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  63
Geregistreerd  2011-03-06

K&K - 01 November 2011 07:37 PM
wendy1982 - 01 November 2011 02:52 PM

die wicked actie was vast ter compensatie 😛 haha

Nee maar kan me voorstellen dat het belachelijk is dat je zo lang in de wacht moet hangen!
Voorheen was er een 020 nummer dat je kon bellen (normale nummer achter het 0900 nummer) dat scheelt natuurlijk heel veel. Hoorde laatst wel van iemand die dat had gebeld, dat ze nu wel echt vragen of
je uit NL of uit het buitenland komt, want dat is schijnbaar het internationale nummer (wat je vanuit NL dan met normaal tarief belt!) das dus jammer, dan heb je ze aan de lijn, en gaan ze je niet helpen omdat je niet vanuit het buitenland belt, en krijg je te horen dat je het dure 0900 nummer moet bellen!
Ik vind dat ze het niet kunnen maken om dan een 0900 nummer te hebben als ze zo slecht bereikbaar zijn!

Het 020-nummer werkt nog steeds hoor. Afgelopen weekend ruim een half uur in de wacht gestaan op het 0900-nummer. Toen maar eens op internet gezocht naar 020-nummer en dat geprobeerd. Je krijgt dan inderdaad wel een Engels bandje, maar je kan in het keuzemenu kiezen voor Nederlands. Vervolgens was ik binnen 10 minuten aan de beurt.
Ik bel uiteraard voortaan alleen nog maar met het 020-nummer.


Zo dat is mooi.
Dat wil ik dan ook wel proberen.

Monique

  [ # 114 ] 01 November 2011 09:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik wil 13 november last minute met mijn nichtje gaan, maar ik moet dan met mobiel bellen, dus ik gebruik dan dat 020 nummer ook maar even. Hopelijk lukt dat.

  [ # 115 ] 01 November 2011 10:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ik belde al tijden met dat 020-nummer, maar van de week kreeg ik ineens te horen dat het alleen vanuit het buitenland gebruikt kon worden en ik moest persé terugbellen naar dat 0900-nummer!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 116 ] 02 November 2011 07:16 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  291
Geregistreerd  2003-10-03

Hmz. Ik belde gisteren ook gewoon met het 020 nummer en las dit topic toen ik al 20 minuten in de wacht stond. Er is niks over gezegd, wellicht waren ze nu vooral gefixeerd op de wachtrij wegwerken. Uiteindelijk heb ik 30 minuten in de wacht gestaan, ondertussen was mijn huishouden ook weer klaar hahaha

Btw, ik kwam rechtstreeks in het Nederlandse menu terecht. Eerder hoorde ik ook nog een Engels bandje.

[ Gewijzigd: 02 November 2011 07:19 AM by Martje ]
  [ # 117 ] 02 November 2011 12:50 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  49
Geregistreerd  2010-10-09

Dus, als ik het goed begrijp is er een 020 nummer om naar See te bellen wat geen extra geld kost? (Dus normale telefoonkosten maar geen ... cent per minuut) Dan wil ik ook wel weten wat dat nummer is, gisteren 10 euro verbeld en nog geen kaartjes. Als ze me dan niet helpen is dat zo, maar het is te proberen natuurlijk als het niet zoveel kost.

  [ # 118 ] 03 November 2011 07:51 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2011-11-03


Ik heb ook een hele vervelende ervaring met See Tickets gehad.
Vorige week mailde ik naar Stage Entertainment (Joop v.d. Enden Producties) met de vraag dat ik op de website had gezien dat je op de musical Wicked korting kon krijgen met je CJP-pas. Ik kon alleen nergens vinden hoeveel korting. Krijg ik een keurige mail terug van Stage Entertainment dat je met CJP-pas maar liefst 50% korting kunt krijgen! En dat ik bij See Tickets telefonisch een bestelling kan plaatsen o.v.v. CJP-pas korting. Vorige week dinsdag bel ik met See Tickets om te bestellen; zegt de mevrouw dat dit een soort van last minute korting is en dat je op de dag zelf nog moet bellen voor kaartjes om deze korting te kunnen krijgen. Dus ik bel afgelopen zondag om 10.00 uur voor de matineevoorstelling Wicked 14.00 uur. Krijg ik een medewerkster aan de lijn die niets van CJP korting weet! Het stond niet in de computer dus ze dacht dat deze korting nog niet geldig zou zijn omdat het nog try-out voorstellingen waren en de première nog niet is geweest. Ons hele uitstapje met 5 vrouwen viel in het water!! Natuurlijk kon de telefoniste daar niets aan doen maar ik was dus echt fout voorgelicht. Mail gestuurd naar See Tickets.nl. Krijg ik een waardeloze reactie terug dat de acties ten alle tijde kunnen wijzigen! M.a.w. wat de mevrouw van See Tickets mij op dinsdag aan de telefoon zegt, kan op zondag weer veranderd zijn? Wat een onzin! Zeg dan gewoon eerlijk dat je collega een fout heeft gemaakt bij de voorlichting…Ik kom er niet verder mee, de belkosten zijn al 9 Euro (echt belachelijk, ze laten je inderdaad gewoon 20 minuten in de wacht staan…) en de reactie van See Tickets is echt super klantonvriendelijk. Nu heb ik weer een mail gestuurd naar Stage Entertainment. Het kan toch niet zo zijn dat de klant zo afhankelijk wordt gemaakt van een zo klantonvriendelijke instelling!! Ik wil ergens anders bestellen waar ik met fatsoenlijke mensen kan overleggen en waar het bellen mij niet m’n halve korting gaat kosten!

[ Gewijzigd: 03 November 2011 07:57 AM by Jolanda7777777 ]
  [ # 119 ] 03 November 2011 07:56 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2011-11-03

wat een slechte klantenservice bij See Tickets! Ongelooflijk dat je van één bedrijf afhankelijk bent als je per se moet bellen en niet met Internet kunt bestellen…

  [ # 120 ] 03 November 2011 08:50 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

@Jolanda: Wat de laatste medewerker zei, klopt inderdaad. Er is 50% last minute korting met CJP, maar dat is pas geldig ná de premiere. Die korting geldt overigens altijd voor iedere musical in het Circustheater of Beatrixtheater 😊.
Het was een stuk aardiger geweest als ze dat meteen in het eerste mailtje tegen je hadden gezegd! Ik vind ook dat alle medewerkers bij See precies zouden moeten weten wat voor kortingen er zijn en wat voor voorwaarden daar aan vast zitten. Zeker als het geen tijdelijke korting is, maar zoals die van CJP al jaren geldt en naar mijn idee ook vaak gebruikt wordt. Ik denk dat die ene medewerkster dat stukje van ‘na de premiere’ gewoon vergeten was, wat kan gebeuren, maar dat mogen ze dan wel toegeven inderdaad.

Dat deze korting ineens veranderd is onzin, want zoals ik al zei, hij is er al jaren.

‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
8 of 53