Ik had nooit problemen met See, maar afgelopen vrijdag was ik er toch ook wel even klaar mee. Ik ging kaarten boeken voor Wicked. Ze had alleen maar plaatsen op rij 3 en op de ring. Maar die op rij 3 waren ineens verdwenen, dus ze moest even gaan kijken. De mevrouw laat me vijf minuten in de wacht hangen en ineens heeft ze plaatsen op rij 4. Waar komen die vandaan vraag ik mij dan af?
Goed. E-mail gekregen om te betalen, is er een fout of zo, creditcardbetaling wordt niet geaccepteerd en de reservering wordt geannuleerd. Ik weer bellen, wederom eerst 10 minuten in de wacht, de vrouw die ik aan de lijn kreeg begreep het allemaal niet, maar uiteindelijk nieuwe kaarten kunnen reserveren (zelfde stoelen). Wederom de e-mail, proberen te betalen, en weer lukt het niet. Nog een keer bellen dus, lang in de wacht en uiteindelijk een man aan de telefoon. Hij begreep er weinig van en ging van alles proberen. Wat blijkt? Was hij bezig in een andere reservering en voor een heel andere datum. Niet handig dus. Blijkt dus dat je ook via de telefoon kan betalen, maar ook dat lukte niet. Ik moest maar de bank bellen en het later nog eens proberen. Nog snel kunnen vragen of ik dan via iDeal kon betalen, anders had hij opgehangen.
Mijn bank opgebeld, niets mis met mijn pas en de afgelopen dagen was ook niet geprobeerd om contact te leggen met mijn creditcard. Dus wat voor storing zij hebben, snap ik niet helemaal…
Veel telefoontjes aan het reserveren kwijt dus, elke keer tussen de 10 en 15 minuten aan de telefoon, dus dat werkt ook niet.
Ook raar: eerste keer had ze de annuleringsverzekering erbij gedaan, totaal van €95,30. Ik hoefde hem niet, dus €90,80 werd het. Tweede keer was het bedrag ineens €97,50 met annuleringsverzekering… Ook een beetje vreemd dus!