6 of 53 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 76 ] 29 October 2011 05:12 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Annick87 - 29 October 2011 05:00 PM

Anyway, ik snap niet waarom mensen zo klagen over de wachttijd aan de telefoon. Ik werk zelf bij een klantenservice en wij krijgen soms 1000 telefoontjes per dag, die wij echt met man en macht proberen aan te nemen, maar soms gaat dat gewoon niet. Mensen worden dan zo snel boos op je als je opneemt, dan heb ik ook al gelijk geen zin meer om iemand te woord te staan.
Dat is het risico van het bellen naar zo’n nummer.

Dat is het risico van werken in een callcenter. De bellers betalen zich blauw voor geen service, dan is het niet gek dat ze niet meteen medelijden hebben met de mensen die er werken. Lijkt me volkomen logisch dat jij je extra netjes gedraagt naar die klanten die op kookpunt zitten, en niet er “geen zin in hebt.”

  [ # 77 ] 29 October 2011 05:15 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1288
Geregistreerd  2009-02-10

Nou, bij ons krijgen ze in ieder geval genoeg service en ik gedraag me sowieso altijd netjes naar klanten, ook al schelden ze me de huid vol.
Bedenk alleen dat het niet altijd aan de medewerkers ligt, zij doen ook maar hun werk. En volgens mij worden medewerkers bij See ook niet altijd goed ingelicht over bepaalde kortingsacties (er zijn er ook zoveel).

Maar gelukkig werk ik bij een heel ander bedrijf dan See.

   Handtekening   

Wees tevreden met een heel klein beetje.

  [ # 78 ] 29 October 2011 05:38 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  431
Geregistreerd  2009-12-02

Zojuist weer naar See gebeld…eerste keer wachttijd langer dan 5 minuten dus maar opgehangen. Nu 2e keer; telefoonnummer achter gelaten…ben benieuwd…

Ondertussen al 16 minuten aan het wachten…ook nog steeds niet teruggebeld (40 min geleden)

Na 18 minuten de verbinding verbroken…krijg het idee dat er niemand werkt daar op zaterdagavond…

10 minuten later weer opnieuw gebeld…weer telefoonnummer achtergelaten…nu het huisnummer…
Mijn hoop op Wicked morgenmiddag wordt zo wel heel klein…

Nu is het 5 voor 22 en nog steeds grote drukte bij SEE…ondertussen om het kwartier gebeld en nu wel 5x telefoonnummer achtergelaten.
Dat ze dan gewoon zeggen dat ze geen personeel hebben en sluit dan de lijn…zeg niet dat je dagelijks tot 22 uur bereikbaar bent…of dat het komt door grote drukte…

Oke, ergernis ten top!

[ Gewijzigd: 29 October 2011 09:06 PM by Marloes_89 ]
   Handtekening   

‘t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult

  [ # 79 ] 30 October 2011 08:55 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2010-08-05

Ik had nooit problemen met See, maar afgelopen vrijdag was ik er toch ook wel even klaar mee. Ik ging kaarten boeken voor Wicked. Ze had alleen maar plaatsen op rij 3 en op de ring. Maar die op rij 3 waren ineens verdwenen, dus ze moest even gaan kijken. De mevrouw laat me vijf minuten in de wacht hangen en ineens heeft ze plaatsen op rij 4. Waar komen die vandaan vraag ik mij dan af?

Goed. E-mail gekregen om te betalen, is er een fout of zo, creditcardbetaling wordt niet geaccepteerd en de reservering wordt geannuleerd. Ik weer bellen, wederom eerst 10 minuten in de wacht, de vrouw die ik aan de lijn kreeg begreep het allemaal niet, maar uiteindelijk nieuwe kaarten kunnen reserveren (zelfde stoelen). Wederom de e-mail, proberen te betalen, en weer lukt het niet. Nog een keer bellen dus, lang in de wacht en uiteindelijk een man aan de telefoon. Hij begreep er weinig van en ging van alles proberen. Wat blijkt? Was hij bezig in een andere reservering en voor een heel andere datum. Niet handig dus. Blijkt dus dat je ook via de telefoon kan betalen, maar ook dat lukte niet. Ik moest maar de bank bellen en het later nog eens proberen. Nog snel kunnen vragen of ik dan via iDeal kon betalen, anders had hij opgehangen.

Mijn bank opgebeld, niets mis met mijn pas en de afgelopen dagen was ook niet geprobeerd om contact te leggen met mijn creditcard. Dus wat voor storing zij hebben, snap ik niet helemaal…

Veel telefoontjes aan het reserveren kwijt dus, elke keer tussen de 10 en 15 minuten aan de telefoon, dus dat werkt ook niet.

Ook raar: eerste keer had ze de annuleringsverzekering erbij gedaan, totaal van €95,30. Ik hoefde hem niet, dus €90,80 werd het. Tweede keer was het bedrag ineens €97,50 met annuleringsverzekering… Ook een beetje vreemd dus!

  [ # 80 ] 30 October 2011 09:33 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Ik heb ook een vervelende ervaring met See tickets. Op mijn verjaardag, 12 oktober, zouden we naar de Efteling gaan en daarna naar Droomvlucht. Ik verheugde me er erg op maar ‘s avonds bij het theater bleek de voorstelling geannuleerd te zijn!
See tickets heeft ons daarover niet geïnformeerd… De Efteling zei dat we een klacht moesten indienen, zij wisten het namelijk al twee weken en hadden dit ook doorgegeven aan See Tickets en omdat we daar geboekt hadden, moesten zij het ons laten weten. See tickets beweerde echter dat ze het pas een dag vantevoren wisten en dat ze ons gemaild en gebeld hadden maar ons niet konden bereiken. Nou, dat is dus niet waar, daar mogen ze mijn mailbox en telefoon voor onderzoeken. See tickets deed de klacht daarmee af en ze deden de fijne mededeling dat we wel ons geld terug konden krijgen. ja, duh dat mag ik hopen zeg. Ik was echt enorm boos maar ik moet wel zeggen dat de Efteling het netjes heeft opgelost. Zij vonden het zo sneu voor ons dat we gratis kaartjes hebben gekregen voor Droomvlucht! Dus dat is dan wel weer goede service van de Efteling.

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 81 ] 30 October 2011 09:57 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  431
Geregistreerd  2009-12-02

Ook vanmorgen vanaf 10 uur alweer grote drukte en telefoonnummer achterlaten. 

Denk dat ik ze nog niet aan de baan heb gehad als ik bij het circustheater aankom. Fijn dat je kortingsacties alleen telefonisch kan reserveren bij SEE…

   Handtekening   

‘t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult

  [ # 82 ] 30 October 2011 11:18 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  198
Geregistreerd  2008-07-19

Eveliene - 30 October 2011 09:33 AM

Ik heb ook een vervelende ervaring met See tickets. Op mijn verjaardag, 12 oktober, zouden we naar de Efteling gaan en daarna naar Droomvlucht. Ik verheugde me er erg op maar ‘s avonds bij het theater bleek de voorstelling geannuleerd te zijn!
See tickets heeft ons daarover niet geïnformeerd… De Efteling zei dat we een klacht moesten indienen, zij wisten het namelijk al twee weken en hadden dit ook doorgegeven aan See Tickets en omdat we daar geboekt hadden, moesten zij het ons laten weten. See tickets beweerde echter dat ze het pas een dag vantevoren wisten en dat ze ons gemaild en gebeld hadden maar ons niet konden bereiken. Nou, dat is dus niet waar, daar mogen ze mijn mailbox en telefoon voor onderzoeken. See tickets deed de klacht daarmee af en ze deden de fijne mededeling dat we wel ons geld terug konden krijgen. ja, duh dat mag ik hopen zeg. Ik was echt enorm boos maar ik moet wel zeggen dat de Efteling het netjes heeft opgelost. Zij vonden het zo sneu voor ons dat we gratis kaartjes hebben gekregen voor Droomvlucht! Dus dat is dan wel weer goede service van de Efteling.

In dit geval zou ik ook klagen bij Stage Entertainment om aan te geven hoe hun partners hun zaken behartigen: kastje naar de muur…

  [ # 83 ] 30 October 2011 11:58 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  431
Geregistreerd  2009-12-02

5 uur lang geprobeerd SEE aan de baan te krijgen, zonder succes.

Op de gok toch naar scheveningen afgereisd. Het Circustheater verdient een grote pluim. Ondanks dat het een actie van SEE is heb ik toch 50% korting gekregen!! Dat vind ik pas service!! Ik ga zo genieten van Wicked vanmiddag!!

SEE kan ik uitgebreide klacht tegemoet zien…niet dat ze dat boeit…maar toch

   Handtekening   

‘t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult

  [ # 84 ] 30 October 2011 12:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Marloes_89 - 30 October 2011 11:58 AM

5 uur lang geprobeerd SEE aan de baan te krijgen, zonder succes.

Op de gok toch naar scheveningen afgereisd. Het Circustheater verdient een grote pluim. Ondanks dat het een actie van SEE is heb ik toch 50% korting gekregen!! Dat vind ik pas service!! Ik ga zo genieten van Wicked vanmiddag!!

SEE kan ik uitgebreide klacht tegemoet zien…niet dat ze dat boeit…maar toch

De kassa in het Beatrix- en Circustheater is van SEE, dus in feite heeft SEE je alsnog geholpen, maar de mensen die er daar achter zitten verdienen zeerzeker die pluim, die hebben n.a.v. jouw verhaal de juiste beslissing genomen. En veel plezier straks!

  [ # 85 ] 30 October 2011 12:17 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2010-08-05

Marloes_89 - 30 October 2011 11:58 AM

5 uur lang geprobeerd SEE aan de baan te krijgen, zonder succes.

Op de gok toch naar scheveningen afgereisd. Het Circustheater verdient een grote pluim. Ondanks dat het een actie van SEE is heb ik toch 50% korting gekregen!! Dat vind ik pas service!! Ik ga zo genieten van Wicked vanmiddag!!

SEE kan ik uitgebreide klacht tegemoet zien…niet dat ze dat boeit…maar toch

Wat erg eigenlijk zeg! Ik moest vanochtend ook bellen, 12 minuten in de wacht gehangen, maar toch gelukt. Balen dat het bij jou totaal niet lukte! Dat terugbellen doen ze inderdaad niet echt goed.

Veel plezier vanmiddag!

  [ # 86 ] 31 October 2011 02:40 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Grrrrr, Ik krijg iedere x: Laat uw telefoonnummer achter.

  [ # 87 ] 31 October 2011 03:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Ik vind dit zo ongelooflijk stom van See/Stage Entertainment. Willen mensen kaarten kopen voor een productie, wordt dit zo ongelooflijk tegengewerkt door het bedrijf zelf! En dan maar klagen dat de kaartverkoopn tegen valt. Als ze de mensen direct en netjes te woord staan zal dit de kaartverkoop alleen maar ten goede doen.

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 88 ] 31 October 2011 03:08 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Dat van het telefoonnummer achterlaten is zo vreselijk irritant, het komt niet ten goede, van de service.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 89 ] 31 October 2011 03:20 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Na kwartier blijven hangen eindelijk iemand aan de telefoon 😊
Gelukkig is het verder wel goed gegaan!

  [ # 90 ] 31 October 2011 03:24 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Wat een belachelijk hoge kosten vragen ze bij See Tickets!!!!
De laatste jaren bestel ik eigenlijk alleen maar via See, als dat niet anders kan (dus de producties in de vaste theaters). Maar verder boek ik altijd bij de theaters zelf. Scheelt echt een heleboel geld, en de service is altijd prima bij de theaters zelf (bijvoorbeeld De Flint in Amersfoort, Nwe Luxor in Rotterdam, Stadsschouwburg Utrecht en Orpheus in Apeldoorn).

Behalve de telefoonkosten, heb je bij See ook nog € 2,35 transactiekosten (nou vooruit….) maar ook nog eens rond de € 5,- reserverings- en verzendkosten…PER KAARTJE!!! BEACHELIJK!!!!! Echt een leuk zaakje voor KASSA! of RADAR….... Afzetters.

Kortom, deze tip is voor iedereen: zoveel mogelijk bij de theaters zelf bestellen!

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 53