49 of 53 | ‹ First  < 47 48 49 50 51 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 721 ] 18 April 2015 10:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Die ‘Geachte heer/mevrouw’ was van jou?

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 722 ] 19 April 2015 07:23 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Het gaat volgens mij in de meeste theaters zoals Topaz het beschrijft. Bij het Chassé zitten alle kosten in de ticketprijs, dus geen verrassingen met reserveringskosten e.d.

Topaz - 18 April 2015 09:10 PM

Ik wil echt aan iedereen vragen om je, voordat je bij SEE/Eventim op ‘bestellen’ klikt of dat dure 0900-nummer belt, je eerst even af te vragen of je dat kaartje nou écht niet op een andere manier kunt boeken.,

Om deze reden wil ik graag de loterij winnen, dan koop ik een huisje in Scheveningen, Amsterdam en Utrecht en een auto met chauffeur… *droomt nog even verder* Zelf langs het Circustheater (of Delamar of Beatrixtheater) is voor mij niet echt een optie…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 723 ] 19 April 2015 08:44 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

DeLaMar boekt niet via See/Eventim…, kun je dus prima op eigen site boeken 😉

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 724 ] 19 April 2015 08:51 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Topaz - 18 April 2015 10:04 PM

Die ‘Geachte heer/mevrouw’ was van jou?

Ghehe.. Nee.. Daar stond alleen nog een achternaam achter

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 725 ] 19 April 2015 09:09 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Madelonne - 19 April 2015 08:44 AM

DeLaMar boekt niet via See/Eventim…, kun je dus prima op eigen site boeken 😉

Carre en de Meervaart ook…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 726 ] 19 April 2015 09:12 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Maar goed, jullie snappen m’n punt. Het is voor het grootste gedeelte van Nederland gewoon niet mogelijk om “even” naar zo’n stad te rijden en aan de kassa kaarten te kopen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 727 ] 19 April 2015 09:17 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Klopt.. Ik vind het ook allemaal maar belachelijk!

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 728 ] 19 April 2015 10:13 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Pascale - 19 April 2015 08:51 AM
Topaz - 18 April 2015 10:04 PM

Die ‘Geachte heer/mevrouw’ was van jou?

Ghehe.. Nee.. Daar stond nog een achternaam achter

Dacht ik al :lol:

Jessica sluit haar mail af met haar voor- en achternaam en t EventimCustomerCareContactCenterExtraordinaire neemt niet eens de moeite om in de aanhef van hun email “heer/” weg te halen. Hoeveel mannen ken jij die ‘Jessica’ heten?
Heb zelf bij een vorige werkgever veel training gehad in t correct en klantvriendelijk beantwoorden van emails, daar zijn hele studies op losgelaten.

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 729 ] 05 May 2015 11:17 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Iedereen die een account heeft bij het DeLaMar Theater zal, naar aanleiding van de overgang naar een nieuw boekingssysteem (dat van Eventim), inmiddels een mail hebben ontvangen met het verzoek (en een link) om je wachtwoord te veranderen. Hiermee verander je echter ook meteen je wachtwoord voor je Eventim account!!! Voer dus als nieuw wachtwoord bij DeLaMar je huidige wachtwoord bij Eventim in. Dan zou je op beide websites verder probleemloos moeten kunnen inloggen.

  [ # 730 ] 20 May 2015 02:18 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  135
Geregistreerd  2009-07-06

Hanstmf - 12 April 2015 03:02 PM

Geboekt bij Eventim voor Billy Elliot met kortingsactie Sorry:
    1 x servicekosten x € 6,20     € 6,20
    1 Systeem Fee x € 1,50         € 1,50
      Ticketdirect e-ticket         € 1,80

Bijna 10 euro voor een stukje administratie….het mag niet gekker worden.

Is belachelijk duur. Voor een aantal voorstellingen kun je ook alleen maar via Eventim boeken. Bij de meeste theaterwebsites zijn de boekingskosten hooguit een paar Euro per bestelling, bij sommige gratis. Jammer dat met name Stage Entertainment vrijwel alleen kaarten verkoopt via Een commercieel ticketbureau als Eventim

  [ # 731 ] 20 May 2015 03:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

johanvl - 20 May 2015 02:18 PM
Hanstmf - 12 April 2015 03:02 PM

Geboekt bij Eventim voor Billy Elliot met kortingsactie Sorry:
    1 x servicekosten x € 6,20     € 6,20
    1 Systeem Fee x € 1,50         € 1,50
      Ticketdirect e-ticket         € 1,80

Bijna 10 euro voor een stukje administratie….het mag niet gekker worden.

Is belachelijk duur. Voor een aantal voorstellingen kun je ook alleen maar via Eventim boeken. Bij de meeste theaterwebsites zijn de boekingskosten hooguit een paar Euro per bestelling, bij sommige gratis. Jammer dat met name Stage Entertainment vrijwel alleen kaarten verkoopt via Een commercieel ticketbureau als Eventim

Tsja See was ooit van Stage Entertainment, en daarna is het aan eventim verkocht, dus daar zal wel een dealtje achter zitten, vandaar dat je er +10 euro bij Billy mag opgooien..  Desalniettemin belachelijk, kaartjes zijn al duur genoeg en zeker als je via internet (e-tickets) besteld zit daar amper werk aan voor het theater.
Kocht laatst kaartjes voor een show hier in Londen via internet, 40 minuten voordat de show begon. Geen bookingfee, gratis upgrade want ondanks dat ik pas vanaf rij u kon boeken was er nog plek op rij K, en mijn kaarten lagen geprint hardcopy bij de kassa.. Zo kan het dus ook..

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 732 ] 21 May 2015 02:55 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2015-05-21

Vraagje, is het nog wel mogelijk om met CJP pas op de dag zelf direct bij het Circus theater een kaartje te halen en dan zonder die Eventim kosten?
Op de CJP site vertellen ze alleen over bellen of via internet reserveren, de site van het Circustheater verwijst door naar de CJP site…

  [ # 733 ] 21 May 2015 03:37 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Alkmaar - 21 May 2015 02:55 PM

Vraagje, is het nog wel mogelijk om met CJP pas op de dag zelf direct bij het Circus theater een kaartje te halen en dan zonder die Eventim kosten?
Op de CJP site vertellen ze alleen over bellen of via internet reserveren, de site van het Circustheater verwijst door naar de CJP site…

Dat is mogelijk ja! 😊

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 734 ] 14 September 2015 08:07 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  136
Geregistreerd  2010-11-02

Vind de boekingskosten bij Eventim echt belachelijk. Als je via de computer boekt hoeft er niets eens meer iemand aan te pas te komen, waarom dan zoveel kosten? Kreeg ik bij Musicals in Concert niet eens echte kaartjes thuis, maar een slordig geprint A4-tje. En daar betaal je dan 2,55 euro voor. Het is een boeking,maar je betaald de boekingskosten 2 keer. Ik noem dat echt afzetterij.  Dat een serie als Radar en Kassa of Zembla hier niet eens iets mee doen. Lijkt me een goed item!

  [ # 735 ] 15 September 2015 08:01 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Kun je geen brief inschrijven/ topic indienen? Ik weet nog wel dat er ooit een item is gemaakt over zwarte markt omtrent concertkaartjes (geloof door de jakhalzen/keuringsdienst van waarde oid). Supergoede en toffe uitzending dat een meisje ging stagelopen bij zo’n ‘bedrijf’ en vervolgens met een verborgen camera even vastlegde dat haar baas zei dat het inderdaad om oneerlijke praktijken ging. :’)

Lijkt mij een interessant item over deze kosten, want een eticket naar een klant mailen kost je echt geen 10 euro. Maar ze zullen vast geen reactie voor camera willen geven..

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

‹ First  < 47 48 49 50 51 >  Last ›
49 of 53