50 of 53 | ‹ First  < 48 49 50 51 52 >  Last ›
Eventim Tickets (was See Tickets)
  [ # 736 ] 15 September 2015 09:54 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Wat ik ook belachelijk vind is dat je 1,80 betaalt voor een e-ticket dat ikzelf moet uitprinten!

  [ # 737 ] 15 September 2015 02:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Ik denk echt serieus dat die idioot hoge extra kosten dat hun rekenen (per kaartje steeds weer bijna een tientje er bovenop) mede oorzaak zijn van de stukken minder gevulde zalen. Ik misgun hun zo enorm het extra geld dat ze willen hebben voor hun ‘service’ dat het met me vaak weerhoudt om een kaartje te kopen. Bah!!!!

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 738 ] 15 September 2015 05:32 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2013-02-26

Inderdaad… Belachelijk… Eigenlijk zou iemand dit écht aan moeten kaarten bij Kassa of Radar!

   Handtekening   

- Live your life

  [ # 739 ] 15 September 2015 08:44 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  136
Geregistreerd  2010-11-02

Heb via de site van Radar dit net als item aangedragen. Weet natuurlijk niet wat ze ermee doen.
Misschien kunnen meer mensen dit als item aankaarten bij Radar. Soms veranderen er daardoor toch dingen.
Begrijp gewoon niet waarom ik voor servicekosten moet betalen terwijl er geen mens meer aan te pas komt behalve het besturingsprogramma van Eventim, als ik via internet bestel. Zeker als je dan ook nog voor een E-ticket kiest, hoeft niemand er meer iets mee te doen. Dan betaal je nog 1,80 voor een e-ticket.  Dan niet per boeking servicekosten, maar ook nog even voor ieder kaartje dat je in die boeking besteld, dus bijv 4 kaartjes, 4 keer servicekosten. Geld uit de zak klopperij als je het mij vraagt. Eventim vangt veel geld, want ik denk ook dat theaters/producenten moeten betalen als ze de kaartverkoop of een deel ervan via Eventim laten lopen.

[ Gewijzigd: 15 September 2015 08:48 PM by Goudelsje ]
  [ # 740 ] 17 September 2015 06:51 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2004-02-24

Het scheelt niet veel, maar als je een 5e-rangs kaartje voor een tryout van Beauty and the Beast boekt (9 euro) zijn de reserveringskosten plus kosten voor het ticket bijna net zo hoog als het kaartje zelf: (8,40). Laat je ze opsturen, dan is het zelfs duurder: (9,15). Bizar.

  [ # 741 ] 17 September 2015 07:52 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Johan344 - 17 September 2015 06:51 PM

Het scheelt niet veel, maar als je een 5e-rangs kaartje voor een tryout van Beauty and the Beast boekt (9 euro) zijn de reserveringskosten plus kosten voor het ticket bijna net zo hoog als het kaartje zelf: (8,40). Laat je ze opsturen, dan is het zelfs duurder: (9,15). Bizar.

Het klikt inderdaad als een mop. Alleen kunnen alleen de zakkenvullers erom lachen. Het kan dus zelfs gebeuren dat de kosten voor de ‘servicekosten’ hoger zijn dan het kaartje zelf? Die kaartjes worden toch nooit verkocht zo.

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 742 ] 18 September 2015 09:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Goudelsje - 15 September 2015 08:44 PM

Heb via de site van Radar dit net als item aangedragen. Weet natuurlijk niet wat ze ermee doen.
Misschien kunnen meer mensen dit als item aankaarten bij Radar. Soms veranderen er daardoor toch dingen.
Begrijp gewoon niet waarom ik voor servicekosten moet betalen terwijl er geen mens meer aan te pas komt behalve het besturingsprogramma van Eventim, als ik via internet bestel. Zeker als je dan ook nog voor een E-ticket kiest, hoeft niemand er meer iets mee te doen. Dan betaal je nog 1,80 voor een e-ticket.  Dan niet per boeking servicekosten, maar ook nog even voor ieder kaartje dat je in die boeking besteld, dus bijv 4 kaartjes, 4 keer servicekosten. Geld uit de zak klopperij als je het mij vraagt. Eventim vangt veel geld, want ik denk ook dat theaters/producenten moeten betalen als ze de kaartverkoop of een deel ervan via Eventim laten lopen.

Heb het al eerder aangedragen, maar geen reactie helaas :(

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 743 ] 20 September 2015 07:41 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Mijn geld krijgen ze ook niet meer. Als ik niet aan de zaal zelf kan kopen dan koop ik dus niet. Dus geen MiC voor mij dit jaar. Vind t helemaal prima.
Als wat Johan hierboven zegt waar is (over dat de kosten van Eventim hoger zijn dan t goedkoopste kaartje voor BatB) dan moet er toch iemand wakker worden?

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 744 ] 20 September 2015 09:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Ik geef jou dik gelijk Topaz. Ik betaal liever een trein en tram en reis naar het Circustheater om daar kaartjes voor Billy of the Bodyguard te kopen dan dat ik via hun doe. Is nog goedkoper ook.

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 745 ] 02 October 2015 04:50 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Kun je bij Eventim meerdere Podium kaarten verzilveren bij 1 bestelling?

  [ # 746 ] 02 October 2015 05:11 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  133
Geregistreerd  2013-02-23

Jep

  [ # 747 ] 02 October 2015 07:13 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Dat is fijn. Dankjewel!

  [ # 748 ] 17 December 2015 11:41 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Toch te krankzinnig voor woorden: Er is een actie (6 euro korting) voor een voorstelling in Stadspodia Leiden. Wel moet je het kaartje kopen via Eventim.  Met allerlei extra onzinnige kosten kost een kaartje daar nu 41,50 (en dan heb je al 6 euro korting dus)  terwijl je het kaartje bij de schouwburg zelf zonder die ‘korting’voor 35 euro koopt. Toch idioot?!

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 749 ] 26 December 2015 11:56 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

Hoi

Even een vraag betreffende cadeaukaart… Ik belde omdat ik die optie niet zag staan en kreeg er nogal kort te horen dat zij dat enkel online kunnen aanvaarden. Ik zei dat dit bij mij er niet stond. Opnieuw geprobeerd en opnieuw… ik zie geen enkele mogelijkheid om de podiumkaart in te ruilen = vervelend. Nu, ik belde terug en zij hebben mij geen oplossing kunnen bieden. Zelf heb ik al alle mogelijke dingen geprobeerd: andere pc, apple, windows, verschillende browsers… hebben jullie dit ook al gehad? Eerst even hier horen, voor ik nog eens bel met duidelijke vraag naar Eventim (is trouwens niet de eerste keer dat ik deze ervaring heb met dit ticketplatform…)

Groetjes,
Jonas

  [ # 750 ] 27 December 2015 12:44 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Ik neem aan dat je de Podium Cadeaukaart bedoelt? Daar hoor je gewoon mee te kunnen betalen (hier staan alle cadeubonnen die ze accepteren). Deze hoort erbij te staan op de pagina ‘Betaalwijze’ (alleen de Eventim Cadeaubon moet al in eerder stadium worden ingevoerd).

Mocht die optie ontbreken dan moeten zij dat gewoon oplossen. Het is hun website; dan moeten ze het probleem dus niet bij jou neerleggen.

‹ First  < 48 49 50 51 52 >  Last ›
50 of 53