3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
The Voice Kids
  [ # 31 ] 03 March 2012 10:18 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  135
Geregistreerd  2009-07-06

Dave (in mijn ogen) terecht door naar de finale van de Voicekids. Ik had toch wel weer een kippenvelmomentje bij ‘Geef mij nu je angst’.

  [ # 32 ] 03 March 2012 01:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

Wow wat werd ik gisteren omver geblazen door de kleine drie dames! Wat een fantastisch optreden 😊

  [ # 33 ] 23 March 2012 06:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik vond het ook sterk. Channa, de winnares van die battle, zit ook in de finale vanavond.

Vanavond dus de finale met als enige jongen Dave Dekker en natuurlijk Vajèn van den Bosch. Ik ben benieuwd!
Ook hoe ze het gaan doen, of publiek ook kan kiezen, geen idee!

  [ # 34 ] 23 March 2012 06:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Ik denk wel dat Vajen gaat winnen! We zullen het gaan zien straks 😄

  [ # 35 ] 23 March 2012 06:34 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik hoop en denk Fabiënne, wat is zij goed!

  [ # 36 ] 23 March 2012 06:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik denk dat het ook tussen Fabiënne en Vajèn gaat, wie er wint.
Ach, Dave is verliefd, die heeft al een mooie prijs 😉

  [ # 37 ] 23 March 2012 08:24 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  195
Geregistreerd  2012-03-04

Ik ben voor Vajén!

En op Dave ben ik stiekem verliefd 😊

   Handtekening   

“Even the darkest night will end and the sun will rise”

  [ # 38 ] 23 March 2012 08:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1540
Geregistreerd  2010-02-20

Ik was aanvankelijk ook voor Vajèn, voor het optreden van Melissa. Melissa moet winnen!!!

De deelnemers met musicalambities steken er weer duidelijk bovenuit 😉

  [ # 39 ] 23 March 2012 09:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Joriss - 23 March 2012 08:44 PM

Ik was aanvankelijk ook voor Vajèn, voor het optreden van Melissa. Melissa moet winnen!!!

De deelnemers met musicalambities steken er weer duidelijk bovenuit 😉

Ik vond Melissa net als Vajèn ook heel erg goed. De twee besten, maar dus wel uit één team, één van hen moet zo dadelijk al weg :(

  [ # 40 ] 23 March 2012 09:22 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  195
Geregistreerd  2012-03-04

Aaaah ben super blij dat Vajén door is! Nu staan mijn drie favorieten in de finale, maar ik ben nog wel het meest voor Vajén :D

   Handtekening   

“Even the darkest night will end and the sun will rise”

  [ # 41 ] 23 March 2012 09:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Helaas, de single van Vajèn, Show me Heaven, wel nr. 1 in 1990, was zo saai - wel goed gezongen, maar natuurlijk gekozen voor het Lucie Silvas nummer van Fabiënne, dat, onterecht, nooit een hit was in ons landje…

  [ # 42 ] 24 March 2012 06:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Hanstmf - 23 March 2012 09:53 PM

Helaas, de single van Vajèn, Show me Heaven, wel nr. 1 in 1990, was zo saai - wel goed gezongen, maar natuurlijk gekozen voor het Lucie Silvas nummer van Fabiënne, dat, onterecht, nooit een hit was in ons landje…

Ik ken veel muziek, maar dat Show me Heaven kende ik dus echt niet. En Fabiënne heeft puur en alleen gewonnen omdat zij als enige een lied zong dat veel ad libs vereiste - zelfs als ze het precies zo zong als Christina Aguilera, was het nog indrukwekkend geweest. Ik ken dit nummer overigens niet in deze versie (heb de bijbehorende film nog niet gezien). Verder was haar single het sterkste uitgekozen (een onbekend nummer en een nummer dat doet denken aan recent treurig nieuws, namelijk het overlijden van Anthonie Kamerling). Overigens vond ik haar single erg tam en basic gezongen (lees: precies zoals het origineel). Fabiënne is de terechte winnaar, zullen velen denken, maar ik denk dat ze nog veel heeft te bewijzen. Haar auditienummer had ze waarschijnlijk tot in den treure geoefend en dan rollen er vast wel wat dingetjes uit waarmee je je kan onderscheiden, dat was dus bij de twee finalenummers vele malen minder - overigens geldt dat wat mij betreft ook voor de andere twee finalisten, al vond ik Dave sowieso al niet erg uitblinken in originaliteit qua manier van zingen. Komt nog bij dat Fabiënne duidelijk de minste techniek in huis had en het was erg hoorbaar dat de vele repetities voor deze show z’n tol begonnen te eisen op haar stem. Vind Vajén meer een winnaar en denk dat zij er op dit moment sterker voor staat. Enfin, we zullen zien…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 43 ] 24 March 2012 06:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik ben heeeeel blij dat Fabiënne gewonnen heeft. Zeer terecht! Technisch was ze misschien niet de beste, maar haar stem was wat mij betreft de mooiste en uniekste. Vajèn (en Melissa) waren naar mijn smaak te musical voor een “pop”-wedstrijd als The Voice.

  [ # 44 ] 24 March 2012 07:07 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  135
Geregistreerd  2009-07-06

Volgens mij stonden in ieder geval de beste 3 in de finale en hadden ze ook alle drie kunnen winnen.

Fabienne vind ik een hele goede zangeres maar in dat segment zijn er wel meer. Ik vraag me af of we daar over een half jaar nog iets van horen.

Vajen vind ik een mooie stem hebben die volgens mij het best in het theater tot zijn recht komt. Voor haar is het hopen op een mooie nieuwe rol na Droomvlucht.

Van het soort zanger als Dave zijn er niet zoveel in Nederland. Komt op mij erg geloofwaardig over, zelfs in liedjes waar hij qua leeftijd eigenlijk nog te jong voor is. Ik ben ervan overtuigd dat we van Dave nog wel meer gaan horen. Mogelijk in de toekomst ook wel weer in het theater.

Al met al vind ik de Voice Kids geslaagd als programma.  Volgend seizoen weer een nieuwe serie!

  [ # 45 ] 24 March 2012 08:51 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  308
Geregistreerd  2009-02-04

Even alle stukjes bekeken want jammer dat je voor het terugkijken van de finaleuitzending moet betalen.

Ik vond eigenlijk de finalenummers bij iedereen een beetje tegenvallen.

Ik vond bij de 6 Melissa en Dave de sterkste prestatie leveren, Melissa had wel een liedje waar je gemakkelijkst mee kon uitpakken naar mijn gevoel.
Vajèn vond ik lichtjes tegenvallen, maar alles bij elkaar genomen (audities, enzo) vond ik haar toch iets sterker dan Melissa. Ze heeft volgens mij van de twee de beste stem.

Vajèn was qua stem (wat een bereik!) en uitstraling mijn persoonlijke favoriet. Misschien nog wat de stem van een meisje waar Melissa en Fabienne al volwassener klonken maar met nog zoveel belofte voor de toekomst.

Melissa en Dave, allebei mooie stemmen en de te kloppen kandidaten wat betreft inleving in de tekst.

Fabienne…als je naar de titel van het programma kijkt misschien wel de terechte winnares, de meest aparte stem.
Alleen doet ze mij veel minder dan de bovenstaande drie. De eerste keer dat ik haar hoorde was ik erg verrast door het speciale van haar stem. Alleen is dat wel het soort klankkleur dat ik bij een eerste beluistering heel speciaal vind, maar dat gevoel vermindert bij een volgende beluistering omdat ik de klankkleur ‘an sich’ wel speciaal maar niet zo mooi vind. Elk van de andere drie vind ik qua klankkleur warmer.

Wellicht hebben ze allemaal wel een eigen publiek dat ze kunnen aanspreken. Ik ga nog even verder genieten van hun liedjes op de cd.

   Handtekening   

20-03-2009: Elisabeth, Antwerpen
5-07-2009: Sunset Boulevard Amsterdam
24-05-2010: Rent, Sint-Gilles

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4
‹‹ Alpe d’HuZes      Voorstellen. ››