2 of 23 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
The Phantom Of The Opera
  [ # 16 ] 04 January 2012 11:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Een paar dagen geleden stond er inderdaad dat studenten aan de klassieke zangopleiding in Arnhem een brief van Stage hadden gekregen..maar blijkbaar toen zonder naam van de musical…
Nu blijkt de naam dus er wel bij te staan…

Als ze klassieke sopranen zoeken hebben ze Christine dus nog niet gevonden…al acht ik Sophie Veldhuizen niet kansloos.
Milan van Weelden als Spook?

  [ # 17 ] 04 January 2012 11:25 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2012-01-04

Ja maar is het dan de klassieke zangopleiding of muziektheater? Is daar dan een musicalopleiding? Zou wel kunnen wel een btje vaag. 😉
Milan van Weelden ken ik niet zo goed… sophie is misschien wel wat oud Qua plaatje idd wel Michelle van de Ven, en Annemarie Jung als Carlotta, daar kan ze echt niet goed genoeg klassiek voor….. vondt het tijdens de musicalawards heel slecht wat ze deed!!!

  [ # 18 ] 04 January 2012 11:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  694
Geregistreerd  2008-09-08

martijn-j - 04 January 2012 10:52 PM

Zou het wel een leuke gimmick vinden als Joke dan Giry gaat spelen, maar Marleen van der Loo zie ik ook wel in die rol.

Of wat dacht je van Joke de Kruijf als Carlotta? Alleen een beetje raar als Carlotta mooier zingt dan Christine, want die Christine moet dan wel van hele goede huize komen.

En Carlotta moet toch een beetje een walrus sopraan zijn qua klank. Dus misschien is madame Giry een beter idee inderdaad.

  [ # 19 ] 05 January 2012 02:43 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Aangezien de tour hier in de UK opent, zal het vast een tour worden.

Ben benieuwd!

  [ # 20 ] 05 January 2012 06:56 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Ik ben echt blij als The Phantom terugkomt ! Qua cast geen idee!

  [ # 21 ] 05 January 2012 07:51 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  272
Geregistreerd  2008-05-17

Oh, dit zou ik wel heel erg fijn vinden!
En al helemaal als het een tour zou worden… hoef ik niet telkens zo’n t*ringeind te reizen ervoor.  😊

Qua casting zullen alle bekende namen hier wel weer voorbij komen zeilen, sommige wellicht geschikt, andere totaal absurd (Stanley als Phantom? I mean, come on!?!?).
Zelf zou ik het een verademing vinden om weer eens wat minder bekende mensen in de hoofdrollen te zien, zoals (in mijn geval dan) voor Saigon en Poppins het geval was.

Als vooral Phantom, Christine en Carlotta maar een dijk van een zangstem hebben en Raoul niet weer wordt neergezet als een of ander zacht ei (Peter de Smet, *ugh!*), ben ik al tevreden, hahaha!  :-p

Ben wel HEEL benieuwd of het er echt van gaat komen!!!

   Handtekening   

Life is music - play it louder!

  [ # 22 ] 05 January 2012 08:44 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2007-02-06

dominicje - 04 January 2012 11:04 PM

Maar kweenie hoor misschien beetje onbetrouwbaar haha want iedereen kan dit toch zeggen dat ie docent is enzo… )

Als het zo is hoop ik voor de studenten dat het geen docent Nederlands is:

Nog niet aangekondigt, maar studenten van mij hebben brieven gekregen met auditieproepen voor ‘The Phantom of the opera.’ Audities zijn in April.

aangekondigd moet nl. met een d…

  [ # 23 ] 05 January 2012 08:54 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

zou het een tour worden of CT? en ben benieuwd wanneer ze het gaan vertellen.

  [ # 24 ] 05 January 2012 08:58 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

dominicje - 04 January 2012 11:25 PM

Ja maar is het dan de klassieke zangopleiding of muziektheater? Is daar dan een musicalopleiding? Zou wel kunnen wel een btje vaag. 😉

Wellicht een beetje off-topic, maar in Arnhem zit geen specifieke musicalopleiding. De afdeling MuziekTheater is gericht op alle vormen van theater waar muziek in vorm komt, en daar valt o.a. musical onder 😊.

  [ # 25 ] 05 January 2012 09:02 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

delete - 05 January 2012 08:44 AM
dominicje - 04 January 2012 11:04 PM

Maar kweenie hoor misschien beetje onbetrouwbaar haha want iedereen kan dit toch zeggen dat ie docent is enzo… )

Als het zo is hoop ik voor de studenten dat het geen docent Nederlands is:

Nog niet aangekondigt, maar studenten van mij hebben brieven gekregen met auditieproepen voor ‘The Phantom of the opera.’ Audities zijn in April.

aangekondigd moet nl. met een d…

Oei, niet zo netjes van mij. Hoe het zit met andere scholen, weet ik niet. Ik weet dat enkele studenten van de opleiding Klassiek, niet muziektheater, een brief hebben gekregen of zij meewillen doen aan een klassieke musical van Stage. Geïnteresseerden konden een brief terugsturen. Vervolgens kregen zij een brief waarin stond dat het om POTP draaide en dat zij voor diverse rollen mensen zochten. De audities waren ergens in april, voorstellingen zelf zijn dan denk ik in 2013.

   Handtekening   

~

  [ # 26 ] 05 January 2012 09:45 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Rene van Kooten als Spook…. Daar ben ik nou heel nieuwsgierig naar!!


Of is dat een hele rare optie??:$

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 27 ] 05 January 2012 09:48 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Tsja… mij lijkt het dus echt he-le-maal niks, René van Kooten als Phantom…

  [ # 28 ] 05 January 2012 09:50 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Beargumenteer dat is?

Rene is een geweldig zanger en acteur… Ik denk zeker dat hij de rol geweldig zou gaan spelen….

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 29 ] 05 January 2012 10:18 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

The Phantom is een gracieuze en charmante man waarbij zijn motoriek heel bepalend is. René van Kooten is ten eerste veel te grof van bouw, en vooral - sorry, ik weet geen andere manier om het te verwoorden - te lomp. Hij zal het ongetwijfeld kunnen zingen en (tekstueel) kunnen spelen, maar qua fysieke uitstraling is hij alles wat Erik niet is.

In een eerdere discussie opperde iemand Jeroen Willems voor de rol. Zà³ iemand heb je inderdaad nodig.

[ Gewijzigd: 05 January 2012 10:33 AM by S7rin ]
  [ # 30 ] 05 January 2012 10:28 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik snap wat je bedoelt idd… Maar ik blijf bij mijn wens om hem als Phantom te zien;)

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 23