2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
We Will Rock You - Londen
  [ # 16 ] 08 March 2012 05:47 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  199
Geregistreerd  2011-01-29

iris164 - 08 March 2012 03:43 PM

Ik neem aan dat je het over Marjolein Teepen hebt? Dat zou zo gaaf zijn!

Het zou goed kunnen dat zij inderdaad daarvoor auditeert, want ze vraagt regelmatig op facebook of we voor haar willen duimen. Begin april is de allerlaatste ronde, ze mag alleen nog niet zeggen waarvoor…

Zoals ik eerder al zei, het is niet voor scaramouche, lauren varnham zei me dat ze geen nieuwe scara zoeken omdat sarah french ellis terug komt…

   Handtekening   

A Great fan of Kerry Jane Ellis, Brenda Edwards, Oliver Tompsett and Lorena Peril.

I love london! ♥

  [ # 17 ] 10 March 2012 11:47 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Ik had het idd over Marjolein Teepen, maar had al via een andere weg begrepen dat dit niet de rol was waarvoor ze auditeerde. Het was een korte, mooie droom… ik heb met mijn vriendinnetjes Ankie en Lisette de allereerste show van Sarah als Scaramouche ooit mogen zien, toen was ze nog understudy en ik kwam er later pas achter dat dit haar eerste show was (vond de hysterie nogal apart bij het slotapplaus, het WWRY-forum bood uitkomst naar de aanleiding hiervan, haha!).

Leuk dat Sarah na haar lange break terug is, maar o wat baal ik dat Lauren stopt! Heb haar nog nooit zo enthousiast over een rol gehoord (al is dit pas de derde waarin ik haar heb mogen zien), dus het kwam nogal onverwacht. Maar, als ze dat weekend speelt, zie ik haar samen met Bianca toch nog eens in het paasweekend. Erg benieuwd wat Bianca van de tekstuele veranderingen zal vinden, ik sta op knappen om alles te verklappen maar gelukkig hoef ik het nog maar een klein maandje vol te houden en kunnen we er samen over in discussie gaan hoe we het vinden, haha!
(Ikzelf heb na het zien een week lang alleen de belangrijke dingen getweet. Wat ik voor ontbijt had, dus. You know…)

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 18 ] 10 March 2012 12:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

Gaby* - 10 March 2012 11:47 AM

Ik had het idd over Marjolein Teepen, maar had al via een andere weg begrepen dat dit niet de rol was waarvoor ze auditeerde.

Weet je toevallig voor welke rol dan wel? 😊

   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

  [ # 19 ] 10 March 2012 01:06 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Nee, sorry!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 20 ] 04 April 2012 11:50 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

de plannen om hier heen te gaan beginnen serieus te worden (11 tot 16 juli naar Londen)

maar weet iemand of er ook een betrouwbare Nederlandse site is die bemiddeld in kaartverkoop? heb geen creditcard….. dat geeft het enig obstakel momenteel

  [ # 21 ] 04 April 2012 12:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

AfterForever - 04 April 2012 11:50 AM

maar weet iemand of er ook een betrouwbare Nederlandse site is die bemiddeld in kaartverkoop? heb geen creditcard….. dat geeft het enig obstakel momenteel

http://www.musicaltravel.nl misschien? Geen ervaring mee, maar ze staan SGR-geregistreerd, dus dat is al iets. Succes! 😉

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 22 ] 05 April 2012 05:00 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

dat is alleen met reis, en de reis er naar toe heb ik al, toch bedankt voor het mee denken

  [ # 23 ] 21 April 2012 10:10 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Vandaag de laatste van Lauren Samuels als Scaramouche… gelukkig hebben we de beelden nog 😉

https://www.youtube.com/watch?v=RVNgSCnNnbk

Is er iemand die gaat, toevallig? Had twee weken geleden het geluk haar nog te mogen zien (met Lauren Varnham als Meat, erg fijne verrassing! Vond zelf Noel Sullivan als Galileo ietsje minder geslaagd, hij wilde te grappig zijn. Past imo niet echt bij de rol 😉).

Trouwens, om even terug te gaan op het topic, gezien het artikel in de Telegraaf denk ik dat het naast William Spaaij ook Marjolein Teepen voor een rol in Les Misérables te doen was. Welke rol staat er niet bij… maar wie weet, mocht Sarah nog een baby krijgen, gaat de volgende zwangerschapsverlof niet naar Lauren maar naar Marjolein? Who knows, who knows! #WishfulThinking

[ Gewijzigd: 21 April 2012 10:13 AM by Gaby* ]
   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 24 ] 21 April 2012 10:14 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik vind dat de stem van Lauren Samuels totaal niet bij de muziek past. Geen rock in haar stem.

  [ # 25 ] 21 April 2012 10:16 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ligt het aan mij of zit er een ontzettend irritante echo in de muziek? Hoort dat zo of is dat gewoon iets van deze opname/uitvoering?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 26 ] 22 April 2012 02:25 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

Gaby* - 21 April 2012 10:10 AM

Vandaag de laatste van Lauren Samuels als Scaramouche… gelukkig hebben we de beelden nog 😉

https://www.youtube.com/watch?v=RVNgSCnNnbk

Is er iemand die gaat, toevallig? Had twee weken geleden het geluk haar nog te mogen zien (met Lauren Varnham als Meat, erg fijne verrassing! Vond zelf Noel Sullivan als Galileo ietsje minder geslaagd, hij wilde te grappig zijn. Past imo niet echt bij de rol 😉).

Trouwens, om even terug te gaan op het topic, gezien het artikel in de Telegraaf denk ik dat het naast William Spaaij ook Marjolein Teepen voor een rol in Les Misérables te doen was. Welke rol staat er niet bij… maar wie weet, mocht Sarah nog een baby krijgen, gaat de volgende zwangerschapsverlof niet naar Lauren maar naar Marjolein? Who knows, who knows! #WishfulThinking

Sodeju hee! Die Killerqueen :O

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 27 ] 08 May 2012 07:46 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

weet iemand of er toevallig iets van een castboard is in Dominion? ik ga 14 juli, maar ik ken die mensen natuurlijk niet, maar lijkt me na afloop wel leuk om te weten wie er speelden

  [ # 28 ] 11 May 2012 08:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Freddie Mercury als “optische illusie” op podium

-vr 11/05/2012 - 20:31-

Queen-frontman Freddie Mercury, die in 1991 overleed, zal opnieuw op het podium verschijnen tijdens een speciale uitvoering van de musical “We will rock you” in Londen. Dat vertelde Queen-gitarist Brian May aan BBC.

Brian May benadrukte dat het effect een “optische illusie” zal zijn, en niet een hologram zoals de virtuele Tupac Shakur vorige maand verscheen op het Coachella Festival in Californië. “Voor een show die acht keer per week wordt opgevoerd, is een hologram niet echt praktisch”, vertelde hij aan BBC.

De Queen-gitarist verklaarde verder dat het nieuwe “effect” een “optische illusie zonder weerga is”. “Mensen zullen zich echt afvragen of ze Freddie gezien hebben”, aldus May.

De speciale editie van “We will rock you” vindt plaats op 14 mei in Londen. Dat wordt het tienjarig bestaan van de musical gevierd.


Bron : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur+en+media/muziek/120511_Freddie_Mercury

  [ # 29 ] 16 May 2012 10:45 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  308
Geregistreerd  2010-02-04

AfterForever - 08 May 2012 07:46 AM

weet iemand of er toevallig iets van een castboard is in Dominion? ik ga 14 juli, maar ik ken die mensen natuurlijk niet, maar lijkt me na afloop wel leuk om te weten wie er speelden

Er is wel een bord. Maar die word eigenlijk nooit geupdate. Dit is dus niet te vergelijken met de schermen die je bijvoorbeeld in het Beatrix theater ziet. Voorgaande aan de show word er omgeroepen als er hoofdrollen gespeeld worden door een u/s. Is er geen u/s op, word er alleen omgeroepen wie de band lijdt.

De verschijning van Freddie Mercury tijdens de 10th anniversary is door 99% van het publiek niet gezien. Wel gehoord.

Video Bohemian Rhapsody

Is echt aan het eind(anyway the wind blows). Je ziet Brian als het goed is er ook naar kiijken waar het had moeten verschijnen. Vanaf mijn plek was het hoedan ook niet te zien, meer niet trouwens. Wie hem ziet mag het zeggen.

Want tijdens de show ging er erg veel fout. Waaronder de vernieuwde tekst tijdens Innuendo was bijna niet te lezen, had je 2 woorden ontraveld was de tekst weg en wist je dus niet wat er onder stond. Het was niet meer met de jaartallen. Of dit blijvend is of niet is niet bekend bij mij. Er waren wel plannen voor, maar meer weet ik niet.

Sabrina Aloueche is helaas met de laatste cast change weggegaan. Ze was een van de betere Scara’s die ik daar gezien heb. En is vervangen door Sarah French Ellis die is terug gekeert van haar zwangerschap. Ze heeft de rol eerder gespeeld in Londen, maar ook bij de tour(net als de huidige KQ&Galileo;).

Voor kaartjes, als je geen credit card hebt, en je boekt je reis via een reisbureau, boek gelijk je musical kaartje. Anders kan je op de dag zelf bij een aantal winkels terecht aan Leicester Square, zaten wat winkels. Maar je weet niet wat er over is, en vaak zijn het de slechtere plaatsen. Dit kan echt alleen voor de dag zelf, dus niet voor een of twee dagen later. En er kan dan gewoon contant betaald worden heb ik begrepen, prijs durf ik niets over te zeggen.

Voor mij was het 10-jarig bestaan helaas de laatste keer dat ik de show gezien heb. De show is een ramp geworden vergeleken met 3 jaar geleden. Er zijn bij het 10-jarig bestaan de 2e helft letterlijk mensen in slaap gevallen, 1e helft liep op mijn stuk bijna iedereen minstens 3x naar de wc.

   Handtekening   

21/8&2/9 WWRY Nederland,
3/9&4/9 WWRY Londen

  [ # 30 ] 16 May 2012 11:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Khash - 16 May 2012 10:45 PM

Voor kaartjes, als je geen credit card hebt, en je boekt je reis via een reisbureau, boek gelijk je musical kaartje. Anders kan je op de dag zelf bij een aantal winkels terecht aan Leicester Square, zaten wat winkels. Maar je weet niet wat er over is, en vaak zijn het de slechtere plaatsen. Dit kan echt alleen voor de dag zelf, dus niet voor een of twee dagen later. En er kan dan gewoon contant betaald worden heb ik begrepen, prijs durf ik niets over te zeggen.

Ik heb de show vijf jaar geleden gezien en mijn kaartjes bij TKTS gekocht op de dag zelf met 50% korting. Erg goede plaatsen toen. Kan me niet voorstellen dat zes jaar later de belangstelling flink is toegenomen zij enkel nog slechte plaatsten verkopen. TKTS verkoopt tegenwoordig ook kaarten in het voren. Bij het reisbureau je musicalkaarten boeken raad ik af, want dan betaal je veel meer dan nodig.

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4