3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
We Will Rock You - Londen
  [ # 31 ] 17 May 2012 06:58 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  308
Geregistreerd  2010-02-04

martijn-j - 16 May 2012 11:25 PM

Ik heb de show vijf jaar geleden gezien en mijn kaartjes bij TKTS gekocht op de dag zelf met 50% korting. Erg goede plaatsen toen. Kan me niet voorstellen dat zes jaar later de belangstelling flink is toegenomen zij enkel nog slechte plaatsten verkopen. TKTS verkoopt tegenwoordig ook kaarten in het voren. Bij het reisbureau je musicalkaarten boeken raad ik af, want dan betaal je veel meer dan nodig.

Meer en deel van de mensen die ik ken krijgt kaarten voor de circle tegenwoordig. Dar echt pas vanaf halverwege de circle. Goede plaatsen moet je geluk mee hebben. Kaartjes voor theater in Londen via reisbureau ben ik vaker goedkoper uit dan rechtstreeks bij ticketmaster kopen. Enig nadeel: Kaartjes zijn altijd op aanvraag. De beste rijen worden van te voren toch vaak echt wel verkocht, ook niet altijd. Tegenwoordig loopt de show nog slechter dan 6 jaar geleden. Nu dus juist wel grotere kans op betere plaatsen via de niet officiele wegen. Dus steeds vaker dat de beste stoelen vooraan gewoon nog te krijgen zijn(A18&19; en de 2 rijen erachter).

   Handtekening   

21/8&2/9 WWRY Nederland,
3/9&4/9 WWRY Londen

  [ # 32 ] 17 May 2012 04:36 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Die verandering van tekst bij Innuendo is al een tijdje zo, er wordt een soort van verhaal verteld, hoe het allemaal zo gekomen is dat er geen Rock muziek meer gemaakt mag worden of iets dergelijks, ik weet ook niet of deze verandering een verbetering is. Ik vond de jaartallen, die vaak met de tijd werden aangepast, meer hebben. Wat je zegt, de tekst gaat nu zo snel dat je het haast niet meer mee krijgt, en jaartallen blijven beter hangen.

Ik zie trouwens tijdens je filmpje, Brian May wel om kijken en hoor Freddie zingen, maar dat is dan ook alles 😉

Wat ook jammer is aan WWRY in Londen tegenwoordig, dat de zaal niet meer zo uitzinnig is als in het begin. Ik zag de voorstelling in 2006 voor het eerst en toen gingen mensen compleet uit hun dak bij alles wat ook maar een beetje met Queen te maken had, als hun namen genoemd werden, Wembley stadion enz. Ook de finale was toendertijd altijd een groot feest, tegenwoordig zit iedereen op hun stoel braaf te luisteren op een paar fans na.
Dan te bedenken dat een paar jaar geleden nog een paar keer aangekondigd werd dat WWRY zou gaan sluiten, dit is nooit gebeurd omdat de voorstelling elke keer bij een dreigende sluiting weer veel beter verkocht. Ik ben bang dat ze nu over hun hoogtepunt heen zijn.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 33 ] 20 July 2012 08:53 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Sarah French is afgelopen week per direct(?) vertrokken bij WWRY om fulltime te gaan moederen, LAuren Samuels komt voor 2 maand terug vanaf 1 augustus, en daarna….....?

zelfs hadden wij overigens Lauren Varnham als Scaramouche, wat ze overigens perfect deed

  [ # 34 ] 20 July 2012 03:13 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  199
Geregistreerd  2011-01-29

AfterForever - 20 July 2012 08:53 AM

Sarah French is afgelopen week per direct(?) vertrokken bij WWRY om fulltime te gaan moederen, LAuren Samuels komt voor 2 maand terug vanaf 1 augustus, en daarna….....?

zelfs hadden wij overigens Lauren Varnham als Scaramouche, wat ze overigens perfect deed

Echt per direct? Wow! Ik ga 29 augustus voor lauren varnham! 😊 ben benieuwd naar m’n vriendinnetje 😊

   Handtekening   

A Great fan of Kerry Jane Ellis, Brenda Edwards, Oliver Tompsett and Lorena Peril.

I love london! ♥

  [ # 35 ] 20 July 2012 09:42 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  175
Geregistreerd  2012-07-06

Ik zag dit topic en gelijk kreeg ik weer herinneringen aan London, alweer bijna 5 jaar geleden..
Vond het best een leuke musical, al heb ik inmiddels al wel betere musicals gezien, maar misschien is Nederland ook soms wat professioneler? Maar dat kan ook aan de musical zelf liggen natuurlijk. Heb de Nederlandse versie niet gezien.
Merkte wel dat de sfeer in Nederland erg anders in de theaters, maar wellicht verschilt dat in London ook per musical.
Ik heb ook geen idee wie de cast was haha.. Zo lang geleden en ken überhaupt niet echt buitenlandse musicalsterren.
Maar opzich is het wel een aanrader, vooral als je de liedjes van Queen (goed) kent!

   Handtekening   

Geen grenzen meer.

  [ # 36 ] 21 July 2012 06:22 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

AfterForever - 20 July 2012 08:53 AM

Sarah French is afgelopen week per direct(?) vertrokken bij WWRY om fulltime te gaan moederen, LAuren Samuels komt voor 2 maand terug vanaf 1 augustus, en daarna….....?

zelfs hadden wij overigens Lauren Varnham als Scaramouche, wat ze overigens perfect deed

Als Sarah niet meer terug komt, mag Lauren Samuels het van mij voor veel langere tijd doen 😊 Wat een waanzinnige Scaramouche zet zij neer (aan de andere kant, is er IETS dat ze NIET kan?! Absurd talentvol meisje, dit!).

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 37 ] 21 July 2012 07:42 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

er komt weer een grote cast change aan dus ik zie dat niet gebeuren eigenlijk

  [ # 38 ] 08 August 2012 04:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Ik heb heel lang lang lang geleden deze voorstelling gezien in Londen.. Dat was in 2006.

Ik kan me nog herinneren dat ik het zo’n gave voorstelling vond ! (al volgde ik de helft van het verhaal niet zo !! ) de sfeer, de muziek en de cast zelf !! Wauw echt super !!

Toen de voorstelling naar Nederland kwam dacht ik, daar hoef ik niet naar toe, dat Engels volg ik toch niet.. Pas in maart 2011 had ik door dat het gewoon Nederlands was, en toen ik eenmaal het verhaal doorhad was ik helemaal verkocht !! In totaal 14x geweest, 1x in Londen dus en de andere 13x in Nederland !!

Nu zit ik er aan te denken om nog een keer naar Londen te gaan, en in Londen nog een keer naar we will rock you te gaan.. Maar eerst nog even sparen 😉

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 39 ] 08 August 2012 05:28 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

@ veeroow heeft deze musical dan een verhaal?xd
Ik hoop dat deze show nog lang in Londen doorgaat, want eind dit jaar gaan we met school naar Londen en dan naar deze show :d

  [ # 40 ] 08 August 2012 06:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

banaan - 08 August 2012 05:28 PM

@ veeroow heeft deze musical dan een verhaal?xd
Ik hoop dat deze show nog lang in Londen doorgaat, want eind dit jaar gaan we met school naar Londen en dan naar deze show :d

Het heeft een verhaal, niet iedereen vind het even goed, maar ik hou er wel van 😊

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 41 ] 08 August 2012 06:25 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Ja ik vind de show vooral geweldig door het decor en muziek :d

  [ # 42 ] 08 August 2012 08:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

banaan - 08 August 2012 06:25 PM

Ja ik vind de show vooral geweldig door het decor en muziek :d

Als je het decor in de Nederlandse/Vlaamse versie al geweldig vond ga je het decor in London helemaal fantastisch vinden.

  [ # 43 ] 10 March 2014 09:12 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik lees net op Twitter dat deze productie eind mei zou gaan sluiten. Weet niet wat de bron is, maar het wordt in razend tempo overgenomen…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 44 ] 10 March 2014 09:37 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Oh nee! Wat een week, Acda & de Munnik uit elkaar, WWRY gaat stoppen…wat nog meer, komt er een algeheel verbod op drop en chocola? *einde drama-modus* 😉.

  [ # 45 ] 10 March 2014 10:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

Hoe jammer ook, ik verwacht dat de geruchten inderdaad waar zijn. Afgelopen jaar las ik het al op whatsonstage, dus het komt niet helemaal uit de lucht vallen.

   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4