Zou Alex Melcher de special guest zijn en op die manier een tegenbezoek brengen?
Willemijn was nl. 31 maart bij zijn optreden in Oberhausen special guest.
Zou Alex Melcher de special guest zijn en op die manier een tegenbezoek brengen?
Ik zou het een beetje vreemd vinden. Willemijn is in Duitsland wel redelijk bekend, maar iemand uit Duitsland is in Nederland niet bekend, zoals Alex Melcher.
Ik zou het een beetje vreemd vinden. Willemijn is in Duitsland wel redelijk bekend, maar iemand uit Duitsland is in Nederland niet bekend, zoals Alex Melcher.
Dat vind ik dus ook. En daarom denk ik ook niet dat het een Duitse artiest zal zijn.
Maar een special guest hoeft ook niet per se bekend te zijn. Het is ook een mooie manier om iemand te introduceren. Denk bijvoorbeeld aan Steve Balsamo bij de tweede Musicals in Ahoy.
Ik denk ook dat het iemand uit Duitsland wordt, ik denk Pia Douwes, die is namelijk ook in Nederland bekent, en hun hebben al eerder samen in dingen gespeelt enzo.
Eindelijk kaartjes geboekt! nou heb ik geen idee waar we zitten, alleen dat we in LOGESONEVEN rij L5012 ofzoiets, stoel 13 en 15. Ik kon dus nergens op de plattegrond vinden waar dat precies was. In ieder geval heb ik er super veel zin in! En ik hoop dat Pia Douwes de special gast is
Eindelijk kaartjes geboekt! nou heb ik geen idee waar we zitten, alleen dat we in LOGESONEVEN rij L5012 ofzoiets, stoel 13 en 15. Ik kon dus nergens op de plattegrond vinden waar dat precies was. In ieder geval heb ik er super veel zin in! En ik hoop dat Pia Douwes de special gast is
Da’s het 6e ‘bakje’ aan de linker zijkant. Dat zijn de loge’s.
Da’s het 6e ‘bakje’ aan de linker zijkant. Dat zijn de loge’s.
Thanks dan zitten we dus toch verder dan ik dacht, maar ik vind het goed genoeg. Er zal denk ik niet heel veel spectaculairs op het podium gebeuren
Tijdje terug gevraagd aan Willemijn tot hoelaat het ging duren en ze dacht zelf iets van 22:00 of 22:30 dus als je gewoon uitgaat van 22:30 kan het altijd nog meevallen.