Xmas Gone Mad!
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Het duurt nog even, maar ik vond net het volgende bericht op de site van Theater Haarlem:

‘De kerst is dit jaar vroeg en vrolijk. Het team achter de succesvolle musicalparodie Musicals Gone Mad stort zich dit seizoen namelijk voor het eerst op de meest bezongen feestdagen van het jaar. De overbekende kerstklassiekers zullen tijdens dit intieme galaconcert dus niet bepaald worden uitgevoerd zoals u gewend bent. De donkere dagen krijgen een verrassend dwaze draai met hilarische teksten die voor een wel héél prettig kerstfeest zorgen!’

http://www.theater-haarlem.nl/programma/2844//Xmas_Gone_Mad/

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 1 ] 03 May 2012 05:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Waaaat?
Dat klinkt gaaf! 😄

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 2 ] 04 May 2012 05:24 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Dat vond ik dus ook! 😊 Ben benieuwd hoe/wat het wordt, wie er gaan meedoen en of er nog meer speeldata komen…

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 3 ] 23 October 2012 08:38 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2012-10-23

Ik zit al een poosje te wachten tot ze eindelijk de cast bekend maken. Wil natuurlijk graag weten waar ik een kaartje voor koop. Vandaag dan eindelijk op de site xmasgonemad.nl bekend gemaakt.

  [ # 4 ] 23 October 2012 09:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Eric Brey, Laurie Reijs, Cinthia de Neef en Paul Walthaus worden op de site van Theater Haarlem genoemd.
Te zien di 11 t/m do13 december. Zie voor meer info de link van Lotus18.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 5 ] 23 October 2012 11:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

En geboekt - volop plek nog gelukkig of misschien helaas - loopt dus nog niet echt storm!

  [ # 6 ] 24 October 2012 04:37 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2012-10-23

Ze zijn ook niet heel vroeg met het bekend maken van de cast.

  [ # 7 ] 29 November 2012 03:48 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2012-10-23

Zijn er eigenlijk mensen die hier naartoe gaan? Ik ga zeker wel!
Er is nu een Sinterklaasactie zag ik op de site van XMasGoneMad. Helaas heb ik al kaartjes, dus kan ik er geen gebruik meer van maken.

  [ # 8 ] 11 December 2012 10:23 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Vol enthousiasme heen gegaan, hoewel nog niet helemaal in de kerststemming, maar helaas van een koude kermis thuisgekomen. Ik vond er echt heel erg weinig aan. De hoogtepunten waren toch wel Paul Walthaus en Cinthia de Neef. Ik heb al weinig met de stem van Laurie Reijs, maar vanavond heeft ze me ook niet overtuigd. Daarbij vind ik haar ook geen fantastische actrice, ze kan vooral één ding heel goed en dat is sexy zijn. Eric Brey moest volgens mij heel grappig overkomen, maar was dat, mijns inziens niet. Heel zwak verhaallijntje en slecht te verstane teksten in de liedjes. De vier meisjes en de jongen die voor elfen/rendieren moesten doorgaan deden echt hun best, maar konden deze voorstelling niet redden. Het was ook jammer om vanavond maar in een zaal met 40 man te zitten, dat gaf de voorstelling ook niet echt meer pit.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!