Miss Molly & me
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Miss Molly & Me komt met eerste theatertour
speelperiode       26 augustus t/m 21 december 2012
première           14 november 2012 — Toneelschuur Haarlem
————————————————————————————————————————

Miss Molly & Me, een nieuw en aanstormend muzikaal duo, gaat vanaf augustus 2012 voor het eerst de theaters in. Toen Helge Slikker en Marlijn Weerdenburg elkaar twee jaar geleden leerden kennen, was de chemie zo sterk dat er maar één ding op zat: snel deze talenten samenvoegen tot het nieuwe muzikale avontuur Miss Molly & Me. De start van het duo is indrukwekkend te noemen: een optreden in DWDD, de verschijning van een debuutalbum en -single, en sinds september 2011 schrijft Miss Molly & Me een maandelijkse muzikale column van LINDA. magazine en zijn ze officieel de LINDA.huisband. Vanaf augustus 2012 gaan ze de theaters in met de Rewind and Say Hello Theatertour en op 14 november is de première in de Toneelschuur Haarlem. 

Miss Molly & Me staat voor authentieke akoestische muziek aangevuld met harmonieuze zang en subtiele humor. De nummers die ze in hun theatertournee brengen herbergen invloeden van folk, pop, country en americana. Miss Molly & Me maakt van elk theater een huiskamer. Een huiskamer vol liefde, geluk, verdriet en de pracht van het alledaagse.

Helge Slikker en Marlijn Weerdenburg hebben allebei hun sporen in het theater verdiend. Zo is Helge sinds enige tijd als componist en acteur verbonden aan MATZER Theaterproducties waar hij de muziek schreef voor onder andere Marilyn Monroe: Diamonds are a girl’s best friend en De eenzaamheid van de priemgetallen. Marlijn was eerder te zien in de musical Hair, in de toneelvoorstelling Marilyn Monroe: Diamonds are a girl’s best friend en ze had één van de vrouwelijke hoofdrollen in de musical Soldaat van Oranje.

“De nieuwe muzikale sensatie in de theaters. Het beste dat Nederland qua aanstormend singer/songwriter-talent te bieden heeft.” Dat zegt regisseur Paul de Munnik (Acda & De Munnik) over Miss Molly & Me. En Giel Beelen tipte het duo in de VARAgids met de fijne kwalificatie “übervrolijk”.

http://www.missmollyandme.com
Zang en muziek: Helge Slikker en Marlijn Weerdenburg / Regie: Paul de Munnik