3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
The Bodyguard West End
  [ # 31 ] 19 January 2013 09:22 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  339
Geregistreerd  2010-02-07

Het Adelphi Theater heeft daar overigens een optie voor gevonden:

“You can now insure your purchase by upgrading to a ‘flexi-ticket’ option which protects your tickets should you change your mind or not be able to attend. For an additional £2.50 per ticket this option allows you to change dates up to three days before the event for any reason be it travel, inclement weather of a particular actor not appearing. You will be able to rebook for another available performance or use as credit on another future performance within a whole year.”

  [ # 32 ] 19 January 2013 10:14 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Het staat ook duidelijk op de website vermeld wanneer Heather Headley niet speelt. In geval van ziekte is het een ander verhaal maar dat risico heb je altijd natuurlijk. De laatste keer in Londen had ik ook bij twee voorstellingen de understudy in één van de hoofdrollen (‘Kiss Me Kate’ en ‘Les Misérables’) en een paar jaar terug bij ‘Driving Miss Daisy’ was Vanessa Redgrave ziek. Toen werd dat trouwens bij binnenkomst van het theater duidelijk aan iedereen verteld en was er de mogelijkheid om je geld terug te krijgen. Ik heb de voorstelling toen wel gezien en heb met de alternate, die toen op het laatste moment moest invallen, een prachtige avond gehad.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 33 ] 20 January 2013 12:55 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Skye - 19 January 2013 09:14 AM

Hoewel ze mij onbekend was, geloof ik het ook. Toen ik kaartjes bij het theater ging kopen, was er een ouder echtpaar waarvan de man flink te keer ging tegen de kaartjesverkoper. “How can you sell tickets when it’s NOT the leading lady performing tonight?”
De arme kaartjesverkoper bleef maar uitleggen dat er wel degelijk een leading lady op het toneel zou staan (namelijk alternate Gloria Onitiri), maar daar nam de man geen genoegen mee. Zijn vrouw heeft hem, nog natierend: “She’s NOT the leading lady!!”, uiteindelijk met het schaamrood op haar wangen de box office uitgesleept.

Dat is echt geweldig!!! Een theatre kan NOOIT garanderen wie er speelt. Ik heb wel gezien, toen wij er ‘s middags heen gingen om wat te kopen, dat er simpele A4tjes hingen met de US vermeld.

Ik ben gegaan omdat mijn collega/vriend erg graag wilde gaan vanwege de film en de muziek. Ik kende Heather Headley ook niet. Ik zou weer gaan puur voor de show. Hopelijk meer mensen met ons! 😊

  [ # 34 ] 20 January 2013 03:35 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Ja zeker weten. De show is echt geweldig

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 35 ] 24 May 2013 06:20 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  89
Geregistreerd  2010-12-20

weet iemand de speeldata van Heather Headley in The Bodyguard?
zijn die ergens online te vinden?

Groetjes Anita.

   Handtekening   

LM,cats,Phantum,,elisabeth,evita,cyrano,anatevka,miss saigon,starlight express,titanic,joe,aida,TLK,TW,3 musk.,ciske de rat,SB,joseph,MM.crazy sh.,all sh. up,PC,UT,wwry,MP,SVO,wicked,TLM,NTN.

  [ # 36 ] 24 May 2013 06:58 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Die staan op de website van de musical

The producers of The Bodyguard cannot guarantee the appearance of any particular artist, which is always subject to illness and holidays.

Heather Headley is expected to appear at all evening performances excluding Sat 18 May, Mon 20 — Thur 23 May, Mon 24 - Wed 26 June, Mon 15 - Wed 17 July inclusive. Heather’s final performance is on Sat 10 August 2013. Gloria Onitiri will play the role of Rachel Marron from Mon 12 August — Sat 7 September inclusive.

Lloyd Owen is expected to appear at all performances excluding Mon 27 - Tue 28 May, Mon 1 - Wed 3 July, Mon 22 July inclusive. Lloyd’s final performance is on Sat 7 September 2013.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 37 ] 13 June 2013 04:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Morgen worden de nieuwe hoofdrolspelers bekend gemaakt voor ‘The Bodyguard’. Britse soulzangeres Beverley Knight volgt Heather Headley op in de rol van Rachel Marron en acteur Tristan Gemmill (o.a. EastEnders en Casualty) vervangt Lloyd Owen in de rol van Frank Farmer. De nieuwe cast is te zien vanaf 9 september 2013.

Bron : Whatsonstage

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 38 ] 14 June 2013 09:51 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  298
Geregistreerd  2004-06-08

Ken ze .niet, maar wel leuk dat het blijkbaar zo goed loopt dat er een castwissel in zit.

[ Gewijzigd: 14 June 2013 09:53 AM by Skye ]
   Handtekening   

**********************************
Go as you please and please as you go

  [ # 39 ] 14 June 2013 11:07 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ik loop/rijd vaak voorbij en dan staat er of Full House of Few Seats Available. Hoewel je wel aanbiedingen ziet, loopt het geloof ik goed.

Ik ken beide ook niet 😊

  [ # 40 ] 17 June 2013 11:43 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Gave show. Letterlijk en figuurlijk een knallende opening. En wat heerlijk om Heather Headley eens live te mogen aanschouwen. Wat een persoonlijkheid maar vooral… wat een stem! En ik wist niet eens dat Whitney Houston zoveel mooie songs had. Ook deze een aanrader en zou ik ook best vaker willen zien (heb ik niet zo zeer met Book of Mormon of Charlie).

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 41 ] 06 August 2013 07:51 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Zaterdagmiddag naar deze show geweest. Wat een geweldige knalshow.
Sowieso ben ik fan van de liedjes van Whitney Houston, dus kon het al niet stuk.

Van te voren wist ik dat Gloria Onitiri de hoofdrol zou spelen, maar dat heeft de pret niet gedrukt.
Hoewel Gloria soms wel een beetje over de top ging (dat is vast Amerikaans), heeft ze echt een enorme strot. Lloyd Owen is lekker als bodyguard (hij mag mij ook wel beschermen hoor) en de rest van de cast is ook fenomenaal. In deze show vond ik veel beter uitkomen - dan in de film - dat ook Nikki wat voor Frank Farmer voelt, het duet tussen de twee dames (I wanna run to you) was een kippenvelmomentje.
De veranderingen ten opzichte van de film waren totaal niet storend, maar logisch voor een theaterversie.

Na een terechte staande ovatie - met boegeroep voor de bad guy, ha ha - en een spetterende toegift van de hele cast liep ik onder de indruk het theater weer uit.

Aanrader dus!

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 42 ] 21 February 2014 03:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Volgens de Daily Mail speelt ‘The Bodyguard’ in augustus de laatste voorstelling in het Adelphi om plaats te maken voor ‘Made In Dagenham’.

Huidige hoofdrolspeelster Beverley Knight is gecontracteerd tot en met 31 mei 2014 en gaat vervolgens de hoofdrol spelen in ‘Memphis’ (vanaf oktober in het Shaftesbury Theatre).

Mogelijk verhuist ‘The Bodyguard’ naar een ander theater op West End maar zeker is dat nog niet.

[ Gewijzigd: 22 February 2014 07:33 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 43 ] 01 March 2014 05:16 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik hoop van harte dat The Bodyguard naar een ander theater verhuist, zou ‘m graag nog eens zien! Het verhaal is hetzelfde als de film, maar de zang maakt het ‘t absoluut waard om te zien. Ook de keuze om maar twee personages het meeste te laten zingen is bijzonder, opvallend maar gepast. Vooral om de lijfwacht niet te laten zingen is een goede keuze geweest. Heb ik dan andere stemmen gemist? Nee absoluut niet. Het was echt een genot om naar Beverly Knight en Carole Stennett te luisteren.

En de stalker is ontzettend creepy maar ook ontzettend knap. :lol: Verder vind ik het decor (daar reken ik de trekken ook bij) echt ontzettend mooi en inventief.

Overigens zou ik het niet erg vinden mocht deze show ook naar Nederland komen, graag met hetzelfde decor want dat is echt wel een eye catcher. Ik zie Christophe Haddad wel als de stalker, aangezien Michael Rouse me erg aan hem deed denken. En April Darby mag dan van mij ook worden gecast. 😊

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 44 ] 01 March 2014 05:33 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Ja, laat maar naar NL komen! En aangezien de meeste songs als concert worden gezongen (of heb ik het mis?) kunnen ze diein het Engels laten, of niet?

  [ # 45 ] 01 March 2014 05:56 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Er zijn inderdaad songs die in een concert/ander optreden worden gezongen. Toch zou ik er geen bezwaar tegen hebben als de andere nummers dan worden vertaald. Dit had ik bij Jersey Boys ook liever gezien. Ik denk dat alle nummers wel bekend zijn bij de meeste mensen, dus ze blijven dat sowieso herkenbaar. I Have Nothing dan graag in het Nederlands, want da’s dan misschien een twijfelgeval.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4