War Horse Berlijn (Duitse titel: GEFà„HRTEN )
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

Na Tanz der Vampire, zal vanaf maart 2013, War Horse in Theater des Westens in Berlijn te zien zijn (Stage Entertainment).

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=eeTaPExd8So&feature=player_embedded

[ Gewijzigd: 21 October 2013 01:20 PM by Jeroen ]
  [ # 1 ] 06 May 2012 05:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Jammer dat er een musical sneuvelt (kan dit niet in plaats van die afgezaagde Blue Man Group). War Horse is zo goed dat ik verwacht dat de voorstelling er wel lang zal blijven staan.

  [ # 2 ] 06 May 2012 07:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Leuk initiatief voor Duitsland! Zou niet meteen een musical zijn die ik zou gaan kijken, maar toch…

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 3 ] 06 May 2012 07:29 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  110
Geregistreerd  2007-05-02

Heb woensdagavond War Horse in New York gezien. Indrukwekkende voorstelling.
Aanrader.

  [ # 4 ] 06 May 2012 08:41 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Mooi dat die daar komt. Ik blijf nog steeds hopen dat deze prachtige voorstelling ook nog ooit naar Nederland komt.

   Handtekening   

Choose life

  [ # 5 ] 06 May 2012 09:53 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  234
Geregistreerd  2007-09-15

Ik vind dit ook leuk voor ons Duitse *hahaha* Wij hebben een nieuwe productie wel nodig en niet weer een herhaling (klopt dit word?!) van een bekende musical of theatershow.

   Handtekening   

Officiele Fansite: http://www.suzan-seegers.net

]Officiele Fansite: http://www.willemijn-verkaik.com

  [ # 6 ] 06 May 2012 11:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Mith - 06 May 2012 07:06 PM

Leuk initiatief voor Duitsland! Zou niet meteen een musical zijn die ik zou gaan kijken, maar toch…

Volgens mij is dit geen musical maar een toneelstuk als ik het goed voor heb.

Zou er zelf niet voor naar Berlijn gaan maar mocht hij ooit in België ergens spelen wil ik dit wel eens gezien hebben. Als ik de recensies zo lees moet dit een fantastisch stuk zijn.

  [ # 7 ] 07 May 2012 10:21 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Fantastische show. Ik had de eer vorige week naast een van de paarden te mogen staan backstage in het National Theater en zelfs als je er recht naast staat, geloof je nog dat ze leven.

De show is overigens een enorm succes. Nu in Londen, New York, Toronto en Australië. Een Amerikaanse tour, een Azië-tour en een Europatour gaan binnenkort van start, de Engelse tour is net begonnen. Duitsland wordt op de website nog niet eens genoemd, dus het gaat bijna sneller dan ze bij kunnen houden.

Het is een fantastisch voorbeeld van hoe gesubsidieerd theater bij kan dragen aan wereldsuccessen. War Horse was nooit door een commerciële producent gemaakt, maar het NT nam het risico. Met als resultaat dat ze nu enorme bedragen aan licenties en kaartverkoop binnen krijgen om de terugvallende subsidies op te kunnen vangen. Ik wou dat zoiets in Nederland ook kon….

  [ # 8 ] 07 May 2012 07:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1540
Geregistreerd  2010-02-20

baud - 07 May 2012 10:21 AM

Fantastische show. Ik had de eer vorige week naast een van de paarden te mogen staan backstage in het National Theater en zelfs als je er recht naast staat, geloof je nog dat ze leven.

Ik heb die tour ook gedaan, dat paard is inderdaad fascinerend.

Ik overweeg zeker een bezoekje naar Berlijn!