Blood Brothers (in Utrecht)
change_status
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2012-05-03

Starlight Boulevard brengt dit jaar de klassieker Blood Brothers.

Deze musical vertelt het verhaal van een tweeling die bij de geboorte gescheiden wordt en niet van elkaars bestaan afweet. De bijzondere band tussen de broers blijkt echter niet zo eenvoudig te breken. Blood Brothers vertelt een tragisch verhaal waarin je als kijker van het begin tot het eind wordt meegenomen… tot het onvermijdelijke plot! De uitvoeringen van Blood Brothers zijn van 7 t/m 10 juni 2012 te bewonderen in Theater Het Vorstelijk Complex (Utrecht).

Blood Brothers is in 1981 geschreven door Willy Russell en tot op de dag van vandaag één van de meest succesvolle musicals in Londen. Starlight Boulevard zal zich dan ook 100% inspannen om de successen van deze musical te evenaren. Heeft u de musical al een keer gezien? Dan is het zeker de moeite waard om deze productie te bezoeken. Immers, Starlight zou Starlight niet zijn, als ze geen eigentijdse, verrassende draai zou geven aan de uitvoering van dit verhaal.

Beleef de musical Blood Brothers en bezoek een van onze voorstellingen in Theater Het Vorstelijk Complex (Utrecht) van 7 t/m 10 juni.

Kijk voor meer informatie over Blood Brothers en Starlight Boulevard en het reserveren van kaarten op http://www.starlight-boulevard.nl

  [ # 1 ] 09 May 2012 06:49 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik word altijd een beetje bang als ik dingen lees als eigentijdse draai. Blood Brothers is heel erg Engels en heel erg toen. Ik hoop dan ook niet dat ik die eigentijdse draai erg letterlijk moet nemen.

  [ # 2 ] 09 May 2012 07:17 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2012-05-03

Geen zorgen! Eigentijds is eigenlijk niet helemaal de juiste verwoording. Inderdaad is Blood Brothers een heel typisch verhaal wat je niet uit de setting moet halen. We hebben het ook zeker niet naar de moderne tijd geforceerd (ik ben ook geen fan van geforceerde theatervernieuwers).
We hebben juist heel erg ons best gedaan om de intensiteit en de integriteit van het stuk volledig tot zijn recht te laten komen (we doen dit wel op onze eigen wijze). Het is tenslotte een prachtig stuk, met fantastische dialogen en schitterende muziek.
Wat ik misschien wilde zeggen is dat we echt in het stuk gedoken zijn en gezocht hebben naar een manier om het verhaal en de emoties daarbij volledig over te brengen. Ik vind dat we daarin geslaagd zijn zonder de intimiteit van het stuk te verliezen. Ik zou zeggen, kom kijken en oordeel zelf!

  [ # 3 ] 09 May 2012 07:18 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Als ik naar de website kijk, krijg ik het idee dat we met een vrouwelijke verteller te maken hebben. Maar Starlight Boulevard is een club die altijd heel enthousiast en hard werkt, dus ik ben benieuwd naar hun resultaat.

  [ # 4 ] 09 May 2012 07:28 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2012-05-03

baud - 09 May 2012 07:18 PM

Als ik naar de website kijk, krijg ik het idee dat we met een vrouwelijke verteller te maken hebben. Maar Starlight Boulevard is een club die altijd heel enthousiast en hard werkt, dus ik ben benieuwd naar hun resultaat.

😊 We hebben er zeker met plezier en enthousiasme aan gewerkt! (en zullen dat de laatste maand nog wel extra intensief doen)

  [ # 5 ] 10 May 2012 06:06 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  185
Geregistreerd  2008-06-05

Als ik de poster bekijk dan lijkt het er heel erg op dat alle rollen gespeeld zullen worden door het andere geslacht, zussen ipv broers en vaders ipv moeders…

Blood Brothers is inderdaad een heel erg mooie musical en één van mijn favorieten. Alleen ben ik er persoonlijk nog niet uit of ik ‘m in een (mogelijke) gender-swap versie zou gaan bekijken.

   Handtekening   

24-25/02 Spring Awakening | 07/04 Yank! | 08/04 Priscilla Queen of the Dessert | 09/04 Southern Baptist Sissies | 13-15/04 Bare | 19-20/05 Bare

  [ # 6 ] 27 May 2012 08:34 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2012-05-03

Even een snelle update: er zijn nog steeds kaartjes beschikbaar. Vooral de zaterdag (9 juni) is wellicht interessant voor iedereen die graag de oranjegekte ontvlucht.
Voor de mensen die wel graag de wedstrijd Nederland-Denemarken willen zien is er de mogelijkheid dit voorafgaand aan de voorstelling op groot scherm in de zaal van het Vorstelijk Complex te komen doen.

  [ # 7 ] 04 June 2012 02:15 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2012-05-03

En vanaf nu hebben we een oranje-aanbieding:
Een prachtige musical + vooraf voetbal kijken op groot scherm voor slechts 12,50!

  [ # 8 ] 09 June 2012 10:11 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2012-05-03

Mede door de overweldigend enthousiaste en warme reacties van het publiek is de zondag middag voorstelling inmiddels uitverkocht.
Echter voor vanavond zijn er nog kaarten beschikbaar! En dat nog wel in onze speciale aanbieding voor 12,50!