kramer vs Kramer
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Ik vraag mij af waarom er zo lange tussen pauze zit vanaf 2 november t/m 5 februari voor het toneelstuk Kramer vs Kramer.

  [ # 1 ] 27 October 2012 11:52 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Gisteren de eerste try-out gezien in Barneveld. De cast is prima maar ik denk dat er nog heel wat geschaafd moet gaan worden om dit toneelstuk tot een succes te maken. Wat dat betreft het is goed dat er nu maar een paar try-outs worden gespeeld en dat ze pas medio februari weer verder gaan.

De voorstelling duurt overigens zo’n 100 minuten en wordt zonder pauze gespeeld.

http://www.kramervskramer.nl

[ Gewijzigd: 27 October 2012 11:54 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 2 ] 28 October 2012 09:24 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  17
Geregistreerd  2009-10-03

sanjay - 25 May 2012 03:40 PM

Ik vraag mij af waarom er zo lange tussen pauze zit vanaf 2 november t/m 5 februari voor het toneelstuk Kramer vs Kramer.

omdat Pia nog ‘eventjes’ terug gaat naar Duitsland voor ‘Rebecca’ 😉)

   Handtekening   

xxliefs, Girija

  [ # 3 ] 09 April 2013 10:06 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  190
Geregistreerd  2011-07-01

zonder pauze? Getsie daar heb ik altijd een hekel aan als er geen pauze in een voorstelling zit…
Ik ga er morgen heen, ben benieuwd, ik ken het verhaal maar een beetje en heb de film nooit gezien dus laat me verrassen!

Zijn er trouwens verder nog helemaal geen recensies of reacties van mensen die de voorstelling al gezien hebben?!

[ Gewijzigd: 09 April 2013 10:08 AM by myrtheminicooper ]
   Handtekening   

“The Phantom of the Opera is here, inside your mind…”

  [ # 4 ] 09 April 2013 10:52 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Het is al een tijd geleden dat ik de voorstelling heb gezien maar ik vond het een draak en een lange zit.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 5 ] 09 April 2013 03:33 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Hé, een topic over deze voorstelling! Wat goed.

Ik ben 29 maart geweest in Bussum en ik vond het echt geweldig!
Ik was juist heel erg blij dat er geen pauze was, aangezien ik helemaal in het verhaal zat. De tijd vloog werkelijk om.
Knap hoe ze met 5 mensen plus kind zo’n verhaal kunnen neerzetten in een ook nog minimaal decor.
Hulde voor Rick, Pia en voor het kleine jochie nog wel het meest.
Ik was geraakt, ik heb gelachen en her en der ook een traantje weggepinkt.

Wat mij betreft dus dikke aanrader.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 6 ] 11 April 2013 01:26 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  190
Geregistreerd  2011-07-01

Gisteren geweest in Bergen op Zoom, een erg lege zaal…
Alle zijkanten leeg, ik zelf zat op rij 3 en had niemand voor me.. Echt zonde hoor..
De eerste 10 rijen waren in het midden gevuld, maar verder alles leeg..

Het is inderdaad een zeeeeeeer karig decor, gewoon wat oplopende banken en een paar stoelen, meer eigenlijk niet.
Ook erg apart dat ze allemaal constant in beeld zijn, daar moest ik wel even aan wennen.
Het geluid was zeer slecht, ze hadden geen microfoons op, ik was blij dat ik vooraan zat, kon het nu goed verstaan maar ik vraag me af of de mensen op rij 10 het ook konden verstaan..

Er werd goed geacteerd, iedereen zat goed in zn rol, met overtuiging. Ik vond het personage Roos echt geweldig, wat heeft zij een geweldige komische timing, briljant!

Pia zag er niet op dr best uit, pfoe! Maar dat hoort natuurlijk ook bij haar rol. Ze heeft niet veel tekst, maar zet de rol wel met overtuiging weg.

Rick was erg krachtig, goeie performance.

Aparte actie trouwens van dat blonde vrouwtje.. die komt wel heeeeeel apart oplopen ineens!! Ik zat eerst te kijken naar de rand van het “pak” toen bleek dat het helemaal geen pak was… Goh je zal dat elke avond moeten doen pffff haha, het is maar een flitsmoment maar dan nog! (zal verder niet teveel verklappen voor degenen die de show nog willen zien…)

Eigenlijk was iedereen gewoon goed, maar ik vond wel dat het verhaal echt veeeeel te snel ging, het sprong werkelijk vooruit waardoor het weinig diepgang kreeg en het me ook niet raakte. Ik denk dat de film veel emotioneler is, hier kwam het helaas niet echt over, maar daar kunnen de acteurs niets aan doen, die hebben een prima prestatie geleverd. Als ze meer tijd hadden gehad, was het verhaal beter tot zijn recht gekomen, misschien ook met een iets uitgebreider decor..

Ik vond het trouwens echt een crime dat er geen pauze was, ik moest erna echt rennen naar de wc, zo’n aanslag op mn blaas, daardoor werd ik ook gehinderd in het verhaal omdat ik steeds op mn horloge aan t kijken was.. Zonde!

Al met al vond ik het een goed stuk, maar er had meer in gezeten vind ik, ik kwam ook niet geheel tevreden uit de zaal, ben wel nieuwsgierig geworden naar de filmversie.

   Handtekening   

“The Phantom of the Opera is here, inside your mind…”

  [ # 7 ] 18 May 2013 02:32 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Ik ben gisteren geweest in Rijswijk. De zaal was voor de helft gevuld. Ik kan me vooral vinden in de mening die hierboven staat, zo heb ik de voorstelling eigenlijk ook ervaren! Ik heb eigenlijk best een leuke avond gehad met mooi toneelspel. Ik ben niet met een ‘wow-gevoel’ het theater uitgelopen maar ik ben wel blij dat ik deze voorstelling gezien heb, voornamelijk vanwege het goede spel van iedereen.

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’