Greg & Baud Productions : Avalon in het Buytenpark Zoetermeer
change_status
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2005-06-19

Dit jaar in het Buytenpark Zoetermeer: de openluchtvoorsteling ‘Avalon’!

Verhaal
In Avalon maakt Hogepriesteres Viviane zich grote zorgen over de wereld. Oorlogen en hongersnoden heersen, nieuwe godsdiensten rukken op en de bevolking lijdt. Tegelijkertijd wordt aan de kust van Cornwall een kind geboren, verwekt door middel van magie, bedrog en verraad. Morgain ziet hoe haar halfbroer Arthur voorbestemd is om de nieuwe koning van Brittannië te worden. Arthur verslaat de Saksische invasie en brengt rust in het rijk. Als eerste koning slaat hij een brug tussen de Godin van Avalon en de God van de Christenen. Maar als nieuwe priesteres van Avalon ziet Morgain ook hoe Arthur ten onder gaat aan de intriges aan zijn hof en de onmogelijke driehoeksverhouding tussen Arthur, zijn koningin Guinevere en zijn beste vriend Lancelot. Opnieuw laait er een strijd op in Brittannië en geen kracht in Avalon is in staat die te stoppen…


Met teksten van Sebastiaan Smits (Storytellers) en muziek van Tjeerd de Haas belooft het een prachtige Buytenparkproductie van Greg & Baud Productions te worden.

Van 7 t/m 24 juni (elke donderdag t/m zondag) is deze musical ‘Avalon’ van Greg & Baud Productions te zien in het Zoetermeerse Buytenpark.  U kunt deze openluchtvoorstelling dit jaar voor slechts € 7,- bezoeken. Reserveren kan via: http://www.greg-baud.nl

Denk eraan: het is in de openlucht dus neem wat warms mee!

  [ # 1 ] 25 May 2012 06:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik ben zeker van de partij, misschien wel vaker (afhankelijk van het weer), hopelijk zijn de weergoden de voorstelling goed gezind!

  [ # 2 ] 25 May 2012 07:48 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Daar is de website! 😊 Geen zomer is compleet zonder Buytenpark.

voor ik ga reserveren, komt er nog een lijst met wie wanneer speelt? Met 6 rollen die gedubbeld worden zijn er helaas meer combinaties mogelijk dan speelbeurten 😉

  [ # 3 ] 25 May 2012 10:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

hahaha dan moet je gewoon elke show gaan bekijken 😄

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 4 ] 25 May 2012 10:50 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

De enigen die dubbelen zijn Milan en Hanno. De rest deelt de rol binnen de voorstelling.

  [ # 5 ] 26 May 2012 04:46 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Hè jammer, dan hoeven we maar 2 keer 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 6 ] 01 June 2012 11:07 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2005-06-19

Wijziging aanvangstijd ‘Avalon’:

In tegenstelling tot voorgaande jaren is de aanvangstijd 20.00 uur!!

  [ # 7 ] 01 June 2012 03:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Wanneer speelt Milan en wanneer Hanno? Heb gekeken op de site maar het antwoord niet gevonden!

  [ # 8 ] 02 June 2012 08:04 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2005-10-25

Ik speel 15, 16, 17, 21, 22 en 24 juni

  [ # 9 ] 02 June 2012 10:12 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Oeps ik kan maar op één van die dagen, dus snel kaartje gekocht 😄

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 10 ] 16 June 2012 10:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

- Dit verslag kan spoilers bevatten -

Zaterdagavond wezen kijken naar Avalon en ik kan me wel vinden in de recensie van Jeroen. Een voorstelling gezien die nog niet “af” is. En lang duurt. Op een warme zomeravond niet zo’n probleem, maar op een koude en winderige zomeravond als gisteravond zeker te lang duurt - gelukkig voor cast en publiek was het wel droog.

Toch was er genoeg te zien en te horen. En te genieten. Voor mij bijvoorbeeld als Solveig van Wijngaarden als de jonge Morgain speelt en zingt. Ik kende haar van TV (Una Voce Particolare 2010) en filmpjes op YT maar had haar nog nooit live zien spelen. En aan het begin van akte 2, als het publiek terugkomt, zit Milan van Weelden als de verloren zoon Mordred al klaar om zijn grote solo te zingen. En dan weet je, dat die in de loop van het verhaal nog een belangrijke rol gaat spelen, zeker als hij daarna als een soort Graaf von Krolock langs de set loopt, die uiteindelijk betreedt en wat te zeggen en te doen heeft.