Karin Bloemen, Pia Douwes en Simone Kleinsma in concert!!
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2012-05-13

ik zag ‘t nog nergens staan dus;

Onder de noemer Three Times a Lady zullen in het najaar drie exclusieve concerten te zien zijn, waarin Simone Kleinsma, Pia Douwes en Karin Bloemen een eenmalig en intiem concertprogramma presenteren. Bijzonder feit is dat de vrouwen het repertoire zelf samenstellen en tijdens het concert onder andere terugkijken op hun carrière.

Een vleugel, kaarslicht, één van de beste pianisten uit de muziekindustrie en Nederlands’ bekendste vrouwelijke artiesten vormen samen de ingrediënten voor deze unieke en intieme concerten.

In een speciale ambiance wordt u op zeldzame wijze meegenomen naar de belevingswereld van de sterren. Het concert krijgt tijdens het meeslepende pianospel van pianist Bernd van den Bos, een intiem karakter door persoonlijke verhalen en anekdotes. Tijdens deze unieke blik achter de schermen, zult u vermaakt worden met een lach en een traan. Nog nooit kwam u zo dichtbij deze grote sterren!

Three Times a Lady is te zien op 21 september (Karin Bloemen), 27 oktober (Simone Kleinsma) en 3 november (Pia Douwes) in Royal Tulip Heerlickheijd van Ermelo.

Nou… spreekt voor zich!!!
Ik ben er bij Karin en Simone bij!!! Pia doet me eigenlijk niet zoveel ;$

Ik heb er zin in!!!!

  [ # 1 ] 14 August 2012 12:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  409
Geregistreerd  2011-11-23

Mij lijkt het echt gaaf jammer dat het helemaal in Ermelo is dat is wel een beetje ver uit de richting voor mij .

  [ # 2 ] 14 August 2012 06:02 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Voor mij ook helaas…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 3 ] 14 August 2012 06:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Shoot, ik kreeg de mail maar heb hem verwijderd met mijn telefoon… Kan er op de website niets van terugvinden maar zou misschien toch wel graag naar het concert van Karin willen.
Heeft iemand info hoe en waar je kunt boeken of moet ik Shows & Events een mailtje sturen?

  [ # 4 ] 14 August 2012 06:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Carientje - 14 August 2012 06:27 PM

Shoot, ik kreeg de mail maar heb hem verwijderd met mijn telefoon… Kan er op de website niets van terugvinden maar zou misschien toch wel graag naar het concert van Karin willen.
Heeft iemand info hoe en waar je kunt boeken of moet ik Shows & Events een mailtje sturen?

Als je voor Pia Douwes gaat worden er in het te koop topic 2 kaarten aangeboden.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 5 ] 14 August 2012 06:46 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2005-05-15

Meer info is te vinden op http://www.livetheater.nl/, via deze site kan je ook boeken.

   Handtekening   

De kwaliteit van je leven hangt niet af van wat er met je gebeurt, maar hoe je er op reageert. Aan het eerste kun je niet zo veel doen, aan het tweede alles.

  [ # 6 ] 14 August 2012 06:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Nee Madelonne, zou juist naar Karin willen.
Dank je Frouke.

  [ # 7 ] 18 August 2012 05:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Pfff wat een plaats! Zou dolgraag Pia zien!

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 8 ] 19 August 2012 02:32 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2008-11-16

Ja shows en events doen hun dingen vaak in dit soort plaatsen; Emelo, Harderwijk en nog wat. Helaas, maar goed. Waar een wil is :p

   Handtekening   

Seize the day