Vanavond Uit
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

GEMAK DIENT DE MENS MET VANAVONDUIT.NL; HET ANTWOORD OP WAT TE DOEN OF ETEN VANAVOND

Vanavonduit.nl is het eerste volledig sociale platform met het antwoord op: wat doe ik vanavond? Of: wat eet ik vanavond? In samenwerking met Amsterdamse kwaliteitshoreca en uitgaansgelegenheden is er dagelijks aanbod van heerlijke gerechten, optredens, lezingen, workshops en comedyclubs. Die worden elke dag tussen 10.00 en 22.00 aangeboden op basis van beschikbaarheid. Daarbij gaat het niet om een veiling, maar wordt een vaste prijs gehanteerd en geldt het principe ‘wie het eerst komt, het eerst maalt’.

Vanavonduit.nl onderscheidt zich van andere sites die eveneens restaurants, theaters, lezingen, workshops en comedyclubs aanbieden. Bjorn Uyens, verantwoordelijk voor de lancering van Vanavonduit.nl: “Het grote verschil is ook dat wij al keuzes maken voor de consument. Hoe vaak heb je aan het einde van de (werk)dag niet dat je denkt: Wat zal ik eens gaan eten? Of kan ik vanavond nog naar een leuke voorstelling of iets anders leuks doen? Wij bieden een concreet antwoord op die vragen. We creëren gemak, snelheid en het is leuk. Het gemak zit hem bijvoorbeeld in het feit dat je niets meer hoeft uit te printen en je dus overal vandaan kunt boeken. Het tonen van de bevestiging op de telefoon is voldoende. Dat zal even wennen zijn, maar na een paar keer weet je niet beter. Bovendien kiezen we duidelijk voor kwaliteit. Kwaliteit van eten, maar ook theater. Natuurlijk is het subjectief, maar wij zijn overtuigd van de partners waarmee we deze dienst aanbieden.”

Vanavonduit.nl is bovendien een volledig sociaal platform. Een bewuste keuze: “We zijn begonnen als gewone site, maar we merkten dat een groot deel van de bezoekers via Facebook binnen kwam. Binnen die groep bezoekers wordt fanatiek gereageerd door nu al een groep van 2700 vrienden. Daarnaast kregen we steeds meer verzoeken om mensen uit te kunnen nodigen van vriendengroepen die via ons iets leuks willen regelen. Dat kan nu. Je kunt vrienden uitnodigen, zien waar je vrienden naartoe gaan, sparen voor gratis diners en tickets. En tenslotte kun je binnenkort reviews delen, zodat je zeker weet dat je naar een leuke plek gaat voor een bijzondere avond uit met je beste vrienden!”

Het aanbod van Vanavonduit.nl is te vinden via het platform en er is een gratis app ontwikkeld, voor zowel iPhone als Android. Bovendien kunnen consumenten zich aanmelden voor de nieuwsbrief en het ontvangen van pushberichten met een selectie van de aanbiedingen van die dag. Vanavonduit.nl is voorlopig alleen nog in Amsterdam te vinden. Momenteel werkt Vanavonduit.nl samen met onder andere MC Theater, Kriterion, Rode Hoed, Engelenbak, Toomler, Boom Chicago, VARA en restaurants als Lab111, Felicita, Mamouche, Nel op het Amstelveld, Van de Kaart, Olijfje en Bariloche. Op korte termijn worden meer steden toegevoegd. Daarnaast worden in de toekomst ook aanbiedingen voor de langere termijn op de site opgenomen.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”