5 of 26 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Love Story (tour 2013/2014)
  [ # 61 ] 20 September 2012 08:27 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Net voor het eerst de film gezien, echt prachtig.
En ik moet zeggen. Er wordt hier nou wel beweerd dat Willemijn te oud oogt voor die rol, maar die Jenny in de film ziet er ook niet bepaald uit als iemand van 25.

  [ # 62 ] 20 September 2012 09:50 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2009-11-23

Ten eerste, wat ontzettend jammer, want dit betekent dat Ghost voorlopig van de baan is! Vreselijk dat zo’n fantastische musical niet gebracht kan worden.

Oke, sentimenteel gehuil over 😉 Heel erg leuk voor Freek dat ‘ie weer een spelrol krijgt, ik vond ‘m in Next To Normal verrassend goed spelen en oh, die stem is heerlijk!

Met Celine samen zijn ze een prachtig setje en volgens mij weet iedereen hoe fenominabel zij kan acteren. Daarnaast staat natuurlijk Willemijn met een dijk van een stem, maarja, die leeftijd… En, val me please er niet op aan, maar haar spel kan naar mijn mening écht niet tippen aan dat van Céline! Zij beheerst zo’n geweldige manier van een verhaal overbrengen, blijft me elke keer weer verrassen.

Daarnaast zou ik het voor Celinde ook geweldig vinden (verwarrend die namen), die kan echt alles met haar stem en heeft een heerlijk fris geluid. Klassiek, musical, alles knalt ze eruit, geweldig! Maarja, blijkbaar heeft ze al iets, wat wil je met zo’n talent 😉

Wordt een pittige strijd met al die talenten, maar ik zet mijn kaarten in op Céline!

   Handtekening   

When I was young, I had a favorite story…

  [ # 63 ] 21 September 2012 11:29 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

@XLaurax: Ik corrigeer niet vaak iets (geen doen ook 😉 ) , maar “fenominabel”?  Het is of abominabel en dan is het heel slecht, of fenomenaal en dat bedoel je waarschijnlijk. Niet slecht bedoeld verder…  😊

  [ # 64 ] 21 September 2012 12:06 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

poohfan - 21 September 2012 11:29 AM

@XLaurax: Ik corrigeer niet vaak iets (geen doen ook 😉 ) , maar “fenominabel”?  Het is of abominabel en dan is het heel slecht, of fenomenaal en dat bedoel je waarschijnlijk. Niet slecht bedoeld verder…  😊

Misschien zit XLaura vast in het Oziaans dialect? Sensationastisch, afgruwelijk, fenominabel? :tong: [/offtopic]

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 65 ] 21 September 2012 12:14 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2009-11-23

Hahahaha, oh gosh, dat heb ik niet eens doorgehad, sliep waarschijnlijk al half 😉
Al vind ik het een prachtige toevoeging voor het Oziaans woordenboek

   Handtekening   

When I was young, I had a favorite story…

  [ # 66 ] 21 September 2012 12:40 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Deze musical gaat binnenkort voor het eerst in Amerika spelen.
Hier onder het volledige bericht, plus de eerste beelden!

Love Story Walnut Street Theatre Philadelphia

Zit er in ieder geval veel goedkoper uit dan Ghost 😉

  [ # 67 ] 21 September 2012 12:46 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Philadelphia heeft in ieder geval de originele Londense versie. Of we die in Nederland gaan krijgen is nog maar de vraag denk ik. En een fractie van de kosten van ‘Ghost’ inderdaad.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 68 ] 21 September 2012 01:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  431
Geregistreerd  2009-12-02

MusicalsNL heeft op facebook staan:

De musicalbewerking van de bekroonde Amerikaanse klassieker Love Story is vanaf begin volgend jaar te zien in een geheel nieuwe versie in het Beatrix Theater

Vermoed dat het dus niet dezelfde zal zijn

   Handtekening   

‘t is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult

  [ # 69 ] 21 September 2012 01:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Jammer. Ik hoop wel dat het uiteindelijke logo nog moet komen. Wat er nu op de site van Stage staat is echt van een abominabel niveau.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 70 ] 21 September 2012 03:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1127
Geregistreerd  2010-08-16

@June en XLaurax: Haha, heel Oz inderdaad, het is ook wel ingewikkelend allemaal… 😉

  [ # 71 ] 21 September 2012 07:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Mind my words: Dit gaat echt geen succes worden!

  [ # 72 ] 22 September 2012 07:59 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja het is een erg vreemde keuze als musical in één van de weinige open-eind theaters die Nederland kent. Maar goed Stage maakt de laatste tijd wel vaker rare noodsprongen. ‘Aspects Of Love’ is ook niet direct een logische keuze anno 2012.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 73 ] 26 September 2012 07:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2012-03-23

Ik zat even te denken, als Willemijn hier wel een hoofdrol in krijgt wie doet dan de laatste shows van Wicked? Zou Renée dan fulltime Elphaba worden en dus 1 understudy voor wanneer Renée niet kan? Deze show gaat toch in februari in première? Willemijn heeft aangegeven om na Wicked eerst even op vakantie te willen gaan.(Ik weet niet in hoeverre dit zal gebeuren) Dus dan zou ze al eerder moeten stoppen met Wicked..
Ik vind Willemijn echt een geweldige Elphaba (ik heb haar niet in andere rollen gezien) maar haar stem is top. En ik denk dat make-up heel wat jaartjes kan wegpoederen. En niet te vergeten, Willemijn heeft wel zodanig veel fans dat ze de beste Elphaba ter wereld werd. Ik weet dat voornamelijk 1 groep constant aan het stemmen was, maar dat geeft wel aan dat ze veel trouwe fans heeft.


Verder denk ik (wie het ook zal worden) het een hele mooie show zal gaan worden!

Edit: mijn laatste gedachtegang is niet meer van toepassing (en er zat een fout in)

[ Gewijzigd: 26 September 2012 08:32 PM by 0 ]
  [ # 74 ] 26 September 2012 07:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

Marit - 26 September 2012 07:30 PM

Ik zat even te denken, als Willemijn hier wel een hoofdrol in krijgt wie doet dan de laatste shows van Wicked? Zou Renée dan fulltime Elphaba worden en dus 1 understudy voor wanneer Renée niet kan? Deze show gaat toch in februari in première? Willemijn heeft aangegeven om na Wicked eerst lekker op vakantie te willen gaan. Dus dan zou ze al eerder moeten stoppen met Wicked..
Ik vind Willemijn echt een geweldige Elphaba (ik heb haar niet in andere rollen gezien) maar haar stem is top. En ik denk dat make-up heel wat jaartjes kan wegpoederen. En niet te vergeten, Willemijn heeft wel zodanig veel fans dat ze de beste Elphaba ter wereld werd. Ik weet dat voornamelijk 1 groep constant aan het stemmen was, maar dat geeft wel aan dat ze veel trouwe fans heeft.
En Willemijn is een zeer harde werker die héél veel shows zal kunnen spelen. Céline heeft opnames dus die zal sowieso een alternate nodig hebben. Terwijl Willemijn met een understudy het wel zal redden denk ik. Céline is ook heel goed in zang & spel en zal ongetwijfeld ook trouwe fans hebben, maar ze kan niet altijd spelen.. (Met Céline heb je het Wicked probleem minder, ik denk dat Yvonne Manon & Ianthe het prima aankunnen)

Verder denk ik (wie het ook zal worden) het een hele mooie show zal gaan worden!

Céline, opnames?
Waarvoor, als ik vragen mag?
Opnames van KGB zijn afgelopen voor zover ik had begrepen.
Misschien dom hoor, maar gewoon nieuwsgierig.

  [ # 75 ] 26 September 2012 07:49 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2012-03-23

Oh sorry dat wist ik niet, ging ervan uit dat dat gewoon doorging.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 26