2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Purper Ladies
  [ # 16 ] 29 October 2013 04:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Wij hebben inmiddels ook kaarten, voor Rijswijk op rij1. Er waren nog helemaal niet veel kaarten verkocht. Ik hoop echt dat dit een beetje gaat lopen voor de dames. Zou wel sneu zijn als ze voor een zaal moeten staan die niet eens voor de helft gevuld is.

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 17 ] 10 November 2013 02:29 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Musicalworld.TV was op de première van Purper Ladies, gisteravond in Den Haag, en maakte een videoverslag. Gesprekken met Céline Purcell, Anouk van Nes en Mylou Frencken.

De video is te zien onder Artikelen
en op Musicalworld.TV’s eigen plek.

  [ # 18 ] 27 November 2013 09:05 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Telegraaf meldt dat Gerrie van der Klei voorlopig niet te zien zal zijn in Purper Ladies. Er is een verdikking op haar stembanden geconstateerd en ze moet stemrust houden. Ze wordt vervangen door Jette van der Meij. Jammer voor Gerrie, maar fijn dat Jette zo snel kon inspringen. Ze gaat donderdag al voor het eerst op.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 19 ] 27 November 2013 10:55 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Gerrie heeft snel last van blessures. Bij Purper jaren terug al, bij La Cage en nu weer. Wat een pechvogel. Jette maakt mij nieuwsgierig! Zag Anouk net bij Shownieuws over t nieuws en ze stonden in de telegraaf van vandaag.

https://www.facebook.com/AnoukvanNesFanpage?ref=ts&fref=ts

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 20 ] 27 December 2013 02:05 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Weet iemand of Gerrie al weer opgaat?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 21 ] 27 December 2013 03:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Ik was 2 weken geleden bij de voorstelling en ze speelde weer! Ik weet niet of ze volledig terug is, maar grote kans van wel! Het was enorm gegroeid wauw! Daar waar ik bij de try-outs dacht: moet dit grappig zijn? Lag ik nu dubbel van de lach, vooral Gerrie heeft in haar spel iets gelegd, wat haar toch wel wat minder geworden stem ruimschoots compenseert.

Tja, Anouk erg in haar element. Cabaret past haar prima en de andere dames heb ik wat minder mee, maar een goede prestatie! Zie mijn eerder geschreven verslag.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 22 ] 27 December 2013 10:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Gerrie speelde vanavond ook 😊

  [ # 23 ] 28 December 2013 04:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Carientje - 27 December 2013 10:20 PM

Gerrie speelde vanavond ook 😊

Ja, ik zag het. 😛

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 24 ] 28 December 2013 08:44 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Wat vonden jullie van d show?

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 25 ] 28 December 2013 09:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik vond de eerste akte een beetje losse stukjes. Geinige liedjes wel en de dames brengen het leuk. Het tweede deel boeide me meer, daar werd naast het komische ook dieper ingegaan op de serieuze onderwerpen die in de eerste akte waren genoemd. Qua zang konden Gerrie en Mylou me niet echt boeien.

Overigens hoor ik net dat Céline Purcell gisteren haar laatste show gespeeld heeft in verband met haar zwangerschap. Mirthe Bron neemt haar aandeel in de show over. Blijkbaar is zij al eerder een keer opgegaan.

[ Gewijzigd: 28 December 2013 09:30 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 26 ] 28 December 2013 10:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

June - 28 December 2013 09:20 PM

Ik vond de eerste akte een beetje losse stukjes. Geinige liedjes wel en de dames brengen het leuk. Het tweede deel boeide me meer, daar werd naast het komische ook dieper ingegaan op de serieuze onderwerpen die in de eerste akte waren genoemd. Qua zang konden Gerrie en Mylou me niet echt boeien.

Overigens hoor ik net dat Céline Purcell gisteren haar laatste show gespeeld heeft in verband met haar zwangerschap. Mirthe Bron neemt haar aandeel in de show over. Blijkbaar is zij al eerder een keer opgegaan.

Neeeeeeee, dat meen je niet. Shit

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 27 ] 28 December 2013 11:00 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2012-05-31

Afgelopen week zei celine bij show vandaag dat alles goed ging en ze er weinig last van had. Dan denk ik niet dat ze nu al stopt. Deze avond was ze bij soldaat van oranje, vanwege het jubileum.

[ Gewijzigd: 28 December 2013 11:09 PM by mijn-broertje1 ]
  [ # 28 ] 28 December 2013 11:59 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Gisteren heeft ze er ook niks van gezegd, alhoewel ze wel vermoeid leek. Overigens heb ik de informatie ook maar via via en er is nog geen persbericht uit vanuit Opus One. Bij het theater in Venlo is blijkbaar gezegd dat Céline helemaal niet meer opgaat.

Overigens had ik gisteren al wel een soort van vermoeden dat dit eraan zat te komen, aangezien ze een extra bos bloemen kreeg en de dames een nazit hadden. Ik denk dat ze pas een uur na afloop van de voorstelling naar buiten kwam. Dus dat het misschien d’r laatste show was is wel even door m’n hoofd geschoten…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 29 ] 29 December 2013 11:37 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Mij viel de show een beetje tegen, ik werd niet echt geraakt door één van de liedjes. Heeft misschien ook meer met smaak te maken, maar na de lyrische berichten die ik had gehoord viel het toch enigszins tegen. Sluit me erbij aan dat ik de zang van Mylou en Gerrie niet spectaculair vond, spel vond ik dan weer wel sterker.

  [ # 30 ] 30 December 2013 11:06 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

Oke naja ik zie wel. Met een beetje mazzel speelt ze donderdag nog!
Ik hoop het in ieder geval wel!!

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4