3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Purper Ladies
  [ # 31 ] 03 January 2014 03:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Deze foto staat sinds vanochtend op Twitter: https://twitter.com/Amphion0314/status/419037862860840960

Dus misschien dat Céline toch nog speelt?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 32 ] 03 January 2014 04:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Show loopt nog maar tot einde vd maand. Misschien dat ze de rol deelt?

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 33 ] 03 January 2014 04:55 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2011-11-04

Gisteren had ik helaas Mirthe.. ik vond dat ze vooral goed speelde, maar qua stem was ze echt een stuk minder dan Céline. Ik nad het idee dat ze niet zo’n groot bereik had en kon met veel meer moeite de hoge stemmen n er t halen. Sommige meerstemmigheden beheerste ze nog niet goed. Bij Jose met haar hoge G zong ze . Teeds een andere hoge noot haha. Waar ik eerst had voor Céline, had nu Anouk constant mijn volle aandacht. Qua stem was ze nu absoluut de moeite sterkste van de avond. Alle dames zijn sinds de tryout die ik gezien had erg vooruit gegaan, het stond als een huis. Toch jammer dat ze de zalen niet vookrijgen hoor.. Mirthe werd wel steeds beter. Ik laat me niet leiden zong ze erg goed! Weer een erg vermakelijke avond gehad!

   Handtekening   

“Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn”

  [ # 34 ] 03 January 2014 06:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Vanavond in Roosendaal geen Céline en geen Gerrie.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 35 ] 03 January 2014 07:58 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-08

Laatste keer dat ik Céline sprak na afloop van de show was op 27 december 2013 .

en ze zei: dat ze nog niet weet of ze door gaat of niet.
Maar als ze helemaal stopt dan zou ze het bekend maken via twitter en het zou ook door het bedrijf bekend woorden gemaakt en op internet geplaatst woorden.

Dit zei ze persoonlijk.

  [ # 36 ] 03 January 2014 08:22 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-08

June - 03 January 2014 03:31 PM

Deze foto staat sinds vanochtend op Twitter: https://twitter.com/Amphion0314/status/419037862860840960

Dus misschien dat Céline toch nog speelt?

Ik heb het filmpje gevonden, maar het filmpje is opgenomen op 12-12-13
in Zevenaar.
Het filmpje en de foto zeggen helemaal niks


Hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=vrove24r6Sg&feature=youtu.be&t=6m35s

  [ # 37 ] 04 January 2014 12:19 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-08

Ik heb vandaag een mail gekregen de van de producent en dit stond erin.

Beste Rowena,

Dank je wel voor je enthousiaste bericht; leuk om te vernemen dat je zo genoten hebt van Purper Ladies.

Céline Purcell is inderdaad gestopt met de tournee; haar rol is overgenomen door Mirthe Bron.

Zie voor meer info over Mirthe Bron: http://mirthebron.nl/

Hartelijke groet,

Gabriël Bos

  [ # 38 ] 04 January 2014 11:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Vanavond voor de derde keer de voorstelling gezien en deze blijft groeiende. Alle actrices waren goed, met als nieuwe toevoeging Mirthe Bron. Deze relatief onbekende kleinkunstenares wist mij direct te overtuigen met haar heldere en stevige stem. Daar waar ik Celine Purcell soms wat schel en snerpend vond, beluisterde ik in de stem van Mirthe meer warmte! Ze heeft een leuke uitstraling.

Enig kritiekpunt: ik miste de persoonlijke noot. Alles waren de teksten van Celine, inclusief de Zoetermeerse Praxis. Een persoonlijke twist aan de teksten is leuk, maar wellicht voor de andere actrices weer lastig. Gerrie weet super goed te timen, waarmee ze de voorstelling blijft dragen! Mylou Frencken kleine stem, maar een constante muzikale factor binnen het geheel.

Anouk is erg gegroeid in haar aandeel en heeft een goede komische timing , wat ze fysiek extra kracht bij zet. Ik zou haar graag weer in musical willen zien!

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 39 ] 08 January 2014 04:15 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-08

Mirthe Bron vervangt Céline Purcell in Purper Ladies
Vanwege haar zwangerschap heeft Céline Purcell moeten stoppen met haar rol in Purper Ladies, dat maakte producent OpusOne op 8 januari bekend. Ze wordt vervangen door Mirthe Brondie de rol de afgelopen weken al een paar keer de rol voor haar rekening nam. Mirthe is tot het einde van de tournee (29 januari) de nieuwe Purper Lady naast Gerrie van der Klei (alternate: Jette van der Meij), Mylou Frencken en Anouk van Nes.Mirthe
Mirthe Bron zingt, speelt en schrijft teksten voor (muziek)theater en kleinkunst. In mei van dit jaar is ze te zien in de reprise van Land of Hope and Glory van het Nederlands Komedie Theater. Mirthe won de tweede prijs op het Concours de la chanson Alliance Franà§aise. Haar liefde voor het Franse chanson uit zich nog altijd in verschillende optredens in binnen- en buitenland (http://www.mirthebron.nl). (Foto: Hans van Eijsden).

  [ # 40 ] 17 January 2014 10:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Vanavond de show gezien in Rijswijk, ik heb genoten! Naast de al eerder genoemde Mirthe Bron speelde Jette in plaats van Gerrie. Een waardige vervangster vind ik want ze is super vrouwelijk en heeft een lekkere jazzy stem. Anouk van Nes zag ik vorig jaar in De Bonbonfabriek, nu liet ze een heel andere kant van zichzelf zien en kreeg met haar komische timing gewoon de zaal plat. Ze zingt zo makkelijk, het klinkt heerlijk. Mylou Frencken vond ik ook bijzonder en ze verbaasde me af en toe met haar zang. En maar rammen op die piano, volledig in haar rol blijven als de anderen zingen, ik vind haar echt de ‘leading lady’.
Ik dacht eerst dat ik Celine Purcell ging missen. Waarom ik dat dacht weet ik niet (heimwee naar Wicked?) want Mirthe deed het geweldig. Sommige noten zong ze niet altijd even mooi of makkelijk, ze moest er duidelijk voor werken, maar sommige stukken waren weer erg goed! Krachtig, vol emotie en passie. Ik heb Celine niet in deze rol gezien maar ik heb ook geen seconde gedacht ‘hoe zou Celine dit gedaan hebben?’.
In de gezamenlijke nummers waren de dames ook erg goed, het klonkt sterk en krachtig.
In sommige sketches vond ik ze soms wat minder goed te verstaan maar dat is het enige minpuntje dat ik kan bedenken. Al met al een hele fijne avond!

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 41 ] 18 January 2014 12:06 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-08

Topaz - 17 January 2014 10:58 PM

Vanavond de show gezien in Rijswijk, ik heb genoten! Naast de al eerder genoemde Mirthe Bron speelde Jette in plaats van Gerrie. Een waardige vervangster vind ik want ze is super vrouwelijk en heeft een lekkere jazzy stem. Anouk van Nes zag ik vorig jaar in De Bonbonfabriek, nu liet ze een heel andere kant van zichzelf zien en kreeg met haar komische timing gewoon de zaal plat. Ze zingt zo makkelijk, het klinkt heerlijk. Mylou Frencken vond ik ook bijzonder en ze verbaasde me af en toe met haar zang. En maar rammen op die piano, volledig in haar rol blijven als de anderen zingen, ik vind haar echt de ‘leading lady’.
Ik dacht eerst dat ik Celine Purcell ging missen. Waarom ik dat dacht weet ik niet (heimwee naar Wicked?) want Mirthe deed het geweldig. Sommige noten zong ze niet altijd even mooi of makkelijk, ze moest er duidelijk voor werken, maar sommige stukken waren weer erg goed! Krachtig, vol emotie en passie. Ik heb Celine niet in deze rol gezien maar ik heb ook geen seconde gedacht ‘hoe zou Celine dit gedaan hebben?’.
In de gezamenlijke nummers waren de dames ook erg goed, het klonkt sterk en krachtig.
In sommige sketches vond ik ze soms wat minder goed te verstaan maar dat is het enige minpuntje dat ik kan bedenken. Al met al een hele fijne avond!

Super om te horen dat je een fijne avond heb gehad en dat je genoten heb, alsdan dat Celine er niet was.
Ik zou eigenlijk ook vanavond gaan maar heb het gecanceld wegen Celine.
Super leuk bericht op te lezen.
Ik heb ook nog steeds het idee dat ik Celine ga missen.
Want ik ga nog wel in zoetermeer voor de 4x maar heb erg benieuwd nu zonder Celine als ik deze goede verhalen hoor.
Ik heb haar al 3x gezien in deze show en nu zonder haar.

  [ # 42 ] 18 January 2014 08:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Wow Rowena, zo te lezen ben je een echte Celinefan! Ik snap dat wel ( vorig jaar ben ik speciaal voor Willemijn Verkaik naar NYC gevlogen), dat je een show vanwege een artist meerdere keren wil zien. Toen ik gisteravond t theater uitliep had ik ook wel t gevoel dat ik deze voorstelling nog een keer wilde zien. Niet vanwege één van de dames in t bijzonder,  maar juist omdat ze gezamenlijk zo sterk zijn. Voor mij geldt soms dat als ik voor iemand in t bijzonder naar een voorstelling ga ik me soms zo met diegene bezighoudt dat ik t totale plaatje (of de andere artiesten) uit t oog verlies. De kracht van deze voorstelling zit m voor mij juist in t totaalplaatje. Ga heerlijk genieten in Zoetermeer! Mirthe is een ander type dan Celine maar ik vind dat ze zeker in de zang haar eigen stempel op t geheel drukt.

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 43 ] 18 January 2014 11:05 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-08

Topaz - 18 January 2014 08:37 AM

Wow Rowena, zo te lezen ben je een echte Celinefan! Ik snap dat wel ( vorig jaar ben ik speciaal voor Willemijn Verkaik naar NYC gevlogen), dat je een show vanwege een artist meerdere keren wil zien. Toen ik gisteravond t theater uitliep had ik ook wel t gevoel dat ik deze voorstelling nog een keer wilde zien. Niet vanwege één van de dames in t bijzonder,  maar juist omdat ze gezamenlijk zo sterk zijn. Voor mij geldt soms dat als ik voor iemand in t bijzonder naar een voorstelling ga ik me soms zo met diegene bezighoudt dat ik t totale plaatje (of de andere artiesten) uit t oog verlies. De kracht van deze voorstelling zit m voor mij juist in t totaalplaatje. Ga heerlijk genieten in Zoetermeer! Mirthe is een ander type dan Celine maar ik vind dat ze zeker in de zang haar eigen stempel op t geheel drukt.

Dat klopt zeker weten! Celine herkent mij nu ook.
Dat zou ik ook doen voor Celine naar het buitenland vliegen.
Klopt, ik wilde de show meerdere keren zien wegens Celine.
Dat klopt bij purper vindt ik het hele team erg sterk.
Dat klopt, het is zeker een totaalplaatje wat je krijgt bij de voorstelling.
Dank je wel!! Ga ik zeker doen!
Daarom juist ga ik, ik wil die Mirthe ook wel eens zien. Natuurlijk is zij totaal anders dan Celine, maar dat maakt het ook wel weer leuk.,

  [ # 44 ] 18 January 2014 04:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

Hoelang duurt de show ongeveer?

   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

  [ # 45 ] 18 January 2014 06:40 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-08

iris164 - 18 January 2014 04:58 PM

Hoelang duurt de show ongeveer?

De voorstelling duurt ongeveer 2 uur

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4