Webshop Sound Of Music
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Mijn excuses als hier al een topic over bestaat, maar ik vind er geen.


Ik kom hier regelmatig links tegen die verwijzen naar de webshop Sound Of Music. Ik vroeg me af wat jullie ervaringen hiermee zijn. Zijn de prijzen duurder als op andere webshops? Is de levertijd lang? Leveren ze aan huis, en wat als je niet thuis bent? ...

Ik koop niet snel iets via internet (enkel tickets), dus ik wil extra voorzichtig zijn 😊

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 1 ] 04 December 2012 11:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Oké, ik heb dan toch maar een bestelling geplaatst. Wel ben ik niet zeker of ik het juiste heb aangeduid ivm de levering: in delen indien niet alles beschikbaar of in één geheel.
Ik weet zelfs niet meer wat ik heb aangeduid. Indien men het in delen doet, moet je dan ook dubbel verzendingskosten betalen?
Ook vreemd dat je de beschikbaarheid van de producten niet kan zien.

Ik heb ook een dvd met regiocode 0 besteld. In principe zou dit hier ook moeten werken, maar ben er niet gerust op. Iemand al eens zo’n dvd besteld?

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 2 ] 16 December 2012 10:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Even laten weten dat ik alles netjes na 1 week heb aangekregen. 😊

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 3 ] 16 December 2012 10:29 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Ik zie nu pas deze berichtjes! Erg fijn dat alles zo goed is gegaan, nu weet ik zeker dat ik er ook kan bestellen.

Ik weet trouwens niet of je die dvd met regio code 0 nog besteld had, maar bij mijn weten is die inderdaad overal te bekijken. De DVD van Elisabeth (Wien 2005) is volgens mij ook Regio 0.

  [ # 4 ] 16 December 2012 10:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Ik heb zonet de dvd met regiocode 0 geprobeerd, en hij werkte perfect op de pc! Ik ga vast en zeker nog vaker bestellen via deze site, een echte aanrader 😊

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 5 ] 17 December 2012 03:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

en het voordeel van sound of music webshop is dat je ook met bankoverschrijving kunt betalen (je moet ze dan wel even mailen wat je wilt bestellen en ze mailen dan terug met alle gegevens)
en idd alles gaat heel snel bij hun

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling