3 of 7 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Uitmarkt 2014
  [ # 31 ] 24 August 2014 09:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Aanstormend musical talent (M-Lab) is in het Mercure Hotels Paviljoen en dat is op het Museumplein aan de kant van het Rijksmuseum.

[ Gewijzigd: 24 August 2014 09:49 PM by Ikduz ]
  [ # 32 ] 26 August 2014 10:03 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Sonneveld ook op de Sing-A-Long, met Tony Neef en Mariska van Kolck.

  [ # 33 ] 27 August 2014 07:49 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Gratis WiFi voor alle bezoekers van de Uitmarkt namens Moeder, Ik Wil Bij De Revue

Moeder, Ik Wil Bij De Revue, de oer-Hollandse musical met humor op de planken en drama achter de schermen, biedt dit jaar alle bezoekers van de Uitmarkt Amsterdam gratis WiFi aan. Op het Museumplein in Amsterdam kan elke Uitmarkt-bezoeker inloggen op het mobiele netwerk. Moeder, Ik Wil Bij De Revue is vanaf 9 september te zien in het Beatrix Theater Utrecht.

Hoe het werkt

Vanaf vrijdag 29 tot en met zondag 31 augustus is het Museumplein, het centrale hart van de Uitmarkt, voorzien van gratis WiFi tijdens de openingstijden van de Uitmarkt. Inloggen gaat gemakkelijk:


Zoek op je mobiele telefoon naar alle WiFi verbindingen
Hier staat Ik Wil Bij De Revue in het rijtje van netwerken
Om de connectie te maken volg je de aanwijzingen op je mobiele telefoon

Moeder, Ik Wil Bij De Revue

Na het succes van de televisieserie Moeder, Ik Wil Bij De Revue, presenteert Joop van den Ende Theaterproducties een eigen musicalbewerking van dit ongekend populaire verhaal. De musical speelt zich af in de jaren [UTF-8?]à¢â‚¬â„¢50 in Nederland. Het vertelt het verhaal van John en Riet Hogendoorn, een beroemd duo dat niet zonder en met elkaar kan leven, met een eigen revue gezelschap. Bob, zoon van een kolenboer, komt door een toeval bij de revue terecht en op dat moment verandert alles.De hoofdrollen worden gespeeld door Simone Kleinsma, Jon van Eerd, Christanne de Bruijn en Terence van der Loo. Moeder, Ik Wil Bij De Revue is vanaf 9 september exclusief te zien in het Beatrix Theater Utrecht. De première is op 21 september.


  [ # 34 ] 27 August 2014 07:51 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ontmoet de cast van Hartsvrienden op de Uitmarkt in Amsterdam Op vrijdag 29, zaterdag 30 en zondag 31 augustus wordt het culturele seizoen weer geopend met de jaarlijkse Uitmarkt in Amsterdam. Op de Informatiemarkt presenteren verschillende gezelschappen, culturele instellingen en impresariaten hun plannen voor het komende seizoen. Zo ook Van Lambaart Entertainment. Komend seizoen brengen zij onder andere de hitmusical Hartsvrienden naar het theater. In deze musical zijn onder anderen Jim Bakkum, Guido Spek, Yes-R, Vera Mann en Maike Boerdam te zien. De castleden zullen op zaterdag en zondag roulerend aanwezig zijn op de Uitmarkt voor een Meet & Greet met het publiek. Het publiek kan de cast ontmoeten bij de stand van Van Lambaart Entertainment op de Informatiemarkt op het Museumplein. Tevens krijgt het publiek van de Uitmarkt een voorproefje van Hartsvrienden met de Musical Sing-a-Long op zondagavond. Hartsvrienden Hartsvrienden vertelt het verhaal van de tweelingbroers Mickey en Edward, die bij hun geboorte worden gescheiden. Beiden groeien op in totaal verschillende milieus. Als Mickey en Edward volwassen zijn, worden ze door het lot herenigd. Er ontstaat een hechte vriendschap tussen de beide broers. Wanneer ze verliefd worden op hetzelfde meisje lopen de spanningen echter hoog op met dramatische gevolgen. Hartsvrienden is vanaf januari
2015 te zien in heel Nederland. De cast van Hartsvrienden is op de volgende dagen/tijden aanwezig op de Informatiemarkt: Zaterdag 30 augustus
Van 11:00 tot 11:45 en van 16:30 tot 18:00 Zondag 31 augustus Van 12:00 tot 13:00 en van 16:00 tot 17:30
Meet & Greet Liz Snoijink en Peter Tuinman
Niet alleen de cast van Hartsvrienden zal aanwezig zijn op de Uitmarkt voor een Meet & Greet. Ook Liz Snoijink en Peter Tuinman, die komend seizoen te zien zijn in de toneelklassieker Tot Volgend Jaar! (Same Time Next Year), komen naar de Uitmarkt om het publiek te ontmoeten. Liz en Peter zijn op zaterdag tussen 13:30 en 14:30 aanwezig bij de stand van Van Lambaart Entertainment.

  [ # 35 ] 28 August 2014 01:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Nederlandse Reisopera is komend weekend volop aanwezig op de Uitmarkt Amsterdam

Morgen, vrijdag 29 augustus, wordt de Amsterdamse Uitmarkt editie 2014 geopend en dit betekent een weekend langpresentaties en previews van datgene wat komend seizoen zoal op de podia te bewonderen is. Er is een gevarieerd aanbod van podiumkunsten en een uitgebreide informatiemarkt. Dit alles op en om het museumplein.

De Nederlandse Reisopera (NRO) is zowel op zaterdag als zondag aanwezig op de informatiemarkt met een stand, nummer 90. En ook presenteert NRO een programma in de kleine zaal van het Concertgebouw. Dit is een uitgelezen kans voor het jonge talent dat aan NRO verbonden is zich op het podium te tonen. Met het talentenensemble stimuleert NRO de kansen voor jonge talenten.  Het concert tijdens deze Uitmarkt wordt uitgevoerd door Johane Ansell, Bora Balci en Kimball Huigens. Zij zullen liederen vertolken uit werk van o.a. Mozart, Puccini, Donizetti en Tschaikovsky.

Het optreden vindt plaats op zaterdag 30 augustus 16.00 -16.30 uur in de kleine zaal van het Concertgebouw Amsterdam.

NRO staat komend seizoen met alle producties in Carré. In hun stand, nummer 120, is er een speciale Uitmarktactie.

  [ # 36 ] 28 August 2014 03:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Programma bij de stand van Stage Entertainment:

Doorlopend (zaterdag en zondag):
Ontvang een unieke Revue Hoed
Ga op de foto en doe de Billy Jump of schitter als een musicalster
Reserveer kaarten met een unieke Uitmarkt aanbieding voor alle voorstellingen van Joop van den Ende Theaterproducties
Koop een verrassingstas voor €5,-
Maak kans op vrijkaarten voor Hij Gelooft in Mij

Zaterdag
14:00
Freek Bartels en Stanley Burleson uit Musicals in Concert signeren
15:00
Doe auditie voor de Billy Elliot sCOOL
16:00
De Grote Joop van den Ende Theaterproducties Musical-quiz

Zondag
14:00
De Grote Joop van den Ende Theaterproducties Musical-quiz
15:00
Doe auditie voor de Billy Elliot sCOOL
16:00
Martijn Fischer en Chantal Janzen uit Hij Gelooft in Mij signeren

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 37 ] 29 August 2014 12:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  412
Geregistreerd  2012-06-29

Waanzinnig Gedroomd treedt ook op op de Musical Sing Along!

  [ # 38 ] 29 August 2014 01:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Dan is het lijstje dus compleet, als het klopt wat Frits Sissing zei in Koffietijd, dat er 12 optredens zijn:

En dus 8 van de 12 oorspronkelijk Nederlands!

- Billy Elliot (Stage)
- Hij Gelooft in Mij (Stage)
- Dreamgirls (AVE)
- Dorus (AVE)
- The Sound of Music (AVE)
- Sonneveld (AVE)
- Soldaat van Oranje (New Productions)
- Onder de Groene Hemel (BOS)
- Hartsvrienden (Van Lambaart)
- De Jantjes (DGC)
- Heerlijk Duurt Het Langst (DGC)
- Waanzinnig Gedroomd (Cook a Dream)

  [ # 39 ] 30 August 2014 08:35 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

@mauricewijnen: #UitmarktTipvdSluier 7: @CelindeSchoen uit @MiC2014NL zingt live ‘I Dreamed a Dream’ met het Metropole, uit Les Misérables West End! #msa14

Blijkbaar toch nog 1 optreden. Ikke blij!  😊

  [ # 40 ] 30 August 2014 07:08 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Hopelijk morgen wel het slotlied: let me entertain you! Zou zonde zijn als het weer niet komt!

  [ # 41 ] 30 August 2014 09:36 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Was vorig jaar wel te oren op de Uitmarkt, maar de TV uitzending stopte net ervoor. Is dus afwachten of rekening wordt gehouden met eventuele uitloop van het programma. Blijft nu eenmaal een in brokken en stukjes gerepeteerd programma, waarbij de meeste liedjes maar 1x worden gerepeteerd en maar een paar 2x.

  [ # 42 ] 31 August 2014 07:49 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Inderdaad,  wordt dus even afwachten.

  [ # 43 ] 31 August 2014 11:21 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  227
Geregistreerd  2012-05-04

Gaat Pia ook optreden vanavond??

   Handtekening   

04-09-2014 - Hij gelooft in mij
16-11-2014 - Dreamgirls
11-12-2014 - Billy Elliot
15-01-2015 - War Horse
04-05-2015 - Billy Elliot (Londen)
05-05-2015 - Wicked (Londen)

  [ # 44 ] 31 August 2014 11:27 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Chatten jullie mee vanavond?
De Musicalworld-chat gaat/is open…

Zie ik jullie tijdens de Sing-a-long?

(de kenners kunnen er nu al in… 😉  Maar ik post ook de link later vandaag..)

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 45 ] 31 August 2014 11:31 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  84
Geregistreerd  2011-08-16

Even een vraagje, helaas waarschijnlijk naar de bekende weg.
De met musicalspullen gevulde tassen die je voor 5 euro op de uitmarkt kan kopen zijn die alleen daar te koop? Normaal koop ik er altijd een maar nu lig ik ziek op bed waardoor ik er helaas geen kan halen.
Weet iemand trouwens wat er dit jaar inzit? Baal er best wel van dat ik er geen van dit jaar heb.

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 7