71 of 97 | ‹ First  < 69 70 71 72 73 >  Last ›
The Bodyguard - Beatrix Theater
  [ # 1051 ] 01 December 2016 12:08 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Romy speelt niet vrijdag de 2e. Je zult April als Rachel hebben.

[ Gewijzigd: 01 December 2016 12:10 PM by angelar95 ]
   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1052 ] 01 December 2016 06:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

tberends - 01 December 2016 11:59 AM

Morgenavond 2 december ga ik naar The Bodyguard, iemand een idee of Romy er is?

Je vraag staat ook in het topic over speeldata…
De volgende keer graag alleen daar.. 😉 😊

[ Gewijzigd: 01 December 2016 06:23 PM by Pascale ]
   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 1053 ] 05 December 2016 12:21 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2014-12-15

Afgelopen vrijdag ben ik naar eindelijk naar The Bodyguard geweest. Ik had platinum plekken op rij 8 wat zorgde voor een geweldig zicht op het podium. En bij een bepaalde scene wordt het looppad voor rij 8 ook goed benut.

Op deze avond was April Darby te zien in de rol van Rachel Marron. Vanaf de eerste minuut was zij geweldig en deed zij Romy volledig vergeten. Vocaal is zij absoluut beter dan alles wat ik tot nu toe gehoord heb van Romy en haar acteren en dansen was top. Zij speelde niet de leading lady, zij was het in alle facetten. Miro Kloosterman was The Bodyguard en was ook zeer goed. Zijn humor en zijn acteerwerk was allemaal zeer overtuigend, zijn zang geenszins wat een geinige karaoke scene opleverde. Nurlaila Karim was zeker niet slecht maar ik vond haar vocaal gezien soms echt iets tekort schieten. Ik heb haar veelvuldig veel beter horen zingen. De laatste persoon die wat mij betreft opviel was Ferry Doedens. Wat een geweldige over de top rol zet hij neer. Geweldig qua timing en keer op keer zeer geestig.

Al met al vond ik het naast de zang en dans ook visueel gezien een schitterende voorstelling. Na de voorstelling had ik overigens nog een backstage tour waarbij ik niet alleen alle techniek op het podium gezien heb, maar ook alles achter het podium, de decorstukken, de accessoires, de kleedruimtes en de kleding en pruiken. Als musicalliefhebber vond ik dit geweldig om te zien.

Zie hier foto’s van the bodyguard van 2 december (incl backstage foto’s

   Handtekening   

Musicalliefhebber/bezoeker, verzamelaar musicalbrochures, voormalig lid nominatiecommissie musical-awards, voormalig presentator theaterprogramma op de radio. Bijnaam: lopende musical encyclopedie

  [ # 1054 ] 07 December 2016 08:45 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Gisteren weer een keer geweest en Romy en April beide herhaaldelijk gezien en ik moet zeggen dat ik gisteren niet erg te spreken was over Romy gedurende de eerste akte. Run to you en Greatest love of All waren geweldig, maar de rest….. Samantha en Rubiën hebben haar in mijn ogen echt gered tijdens de shownummers. De opening is bij April echt het sterkste stuk, maar bij Romy het zwakst. Zwakke dans en geen geweldige zang, af en toe zelfs vals. T zelfde gold bij de Maya medley en how will I know, alhoewel die wel zuiver waren, maar het energielevel van Romy is in mijn ogen echt te laag voor deze nummers waardoor ze ook niet altijd boven de muziek uit kwam en je geen echt showgevoel krijgt. Laatste kritiekpuntje: I Have Nothing was gisteren aan het einde ook echt niet meer zuiver en ze had af en toe een beetje last van adem te kort.

Tweede helft was echter wel super goed, dus ze heeft het in dat opzicht wel redelijk goed gemaakt. Verder Ferry voor het eerst gezien: goede rol voor hem, maar Patrick is in mijn ogen net ietsjes beter. Ook Nurlaila voor het eerst gezien en vond haar zang goed, veel fijner dan Carolina.

  [ # 1055 ] 07 December 2016 01:50 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

Weet iemand ook als je rang 5 boekt of je dan ook ergens anders mag gaan zitten op het balkon als die plekken nog vrij zijn. of staat er personeel die dit in de gaten houden?

  [ # 1056 ] 07 December 2016 03:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik verwacht niet dat er veel plaatsen vrij zijn, maar je kunt het proberen natuurlijk. 😉 Andere optie: last minute met CJP boeken (vraag die pas aan als je nog geen 30 bent* + je mag mensen meenemen!), Optimel/Campina Eurosparen of de last minute acties van Eventim (komen vaak voorbij op de Facebookpagina van The Bodyguard). Ik kan me voorstellen dat 5e rang zonder korting maar een beetje goedkoper is dan 1e rang mét korting. Succes en veel plezier alvast… 😊

* Ik heb geen aandelen. :lol:

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1057 ] 07 December 2016 07:17 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

June - 07 December 2016 03:09 PM

Ik verwacht niet dat er veel plaatsen vrij zijn, maar je kunt het proberen natuurlijk. 😉 Andere optie: last minute met CJP boeken (vraag die pas aan als je nog geen 30 bent* + je mag mensen meenemen!), Optimel/Campina Eurosparen of de last minute acties van Eventim (komen vaak voorbij op de Facebookpagina van The Bodyguard). Ik kan me voorstellen dat 5e rang zonder korting maar een beetje goedkoper is dan 1e rang mét korting. Succes en veel plezier alvast… 😊

* Ik heb geen aandelen. :lol:

Haha ja die pas heb ik gelukkig al. Ik keek vandaag op de site en er zijn doordeweeks zoveel plekken vrij dat het mij niet lijkt dat ze je alleen laten zitten op het balkon.

  [ # 1058 ] 08 December 2016 06:04 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

GXP - 07 December 2016 08:45 AM

Gisteren weer een keer geweest en Romy en April beide herhaaldelijk gezien en ik moet zeggen dat ik gisteren niet erg te spreken was over Romy gedurende de eerste akte. Run to you en Greatest love of All waren geweldig, maar de rest….. Samantha en Rubiën hebben haar in mijn ogen echt gered tijdens de shownummers. De opening is bij April echt het sterkste stuk, maar bij Romy het zwakst. Zwakke dans en geen geweldige zang, af en toe zelfs vals. T zelfde gold bij de Maya medley en how will I know, alhoewel die wel zuiver waren, maar het energielevel van Romy is in mijn ogen echt te laag voor deze nummers waardoor ze ook niet altijd boven de muziek uit kwam en je geen echt showgevoel krijgt. Laatste kritiekpuntje: I Have Nothing was gisteren aan het einde ook echt niet meer zuiver en ze had af en toe een beetje last van adem te kort.

Tweede helft was echter wel super goed, dus ze heeft het in dat opzicht wel redelijk goed gemaakt. Verder Ferry voor het eerst gezien: goede rol voor hem, maar Patrick is in mijn ogen net ietsjes beter. Ook Nurlaila voor het eerst gezien en vond haar zang goed, veel fijner dan Carolina.

Dat ben ik volledig met je eens. April heeft een stuk meer power en energie, echt een ‘powerbom’. Heerlijk om te zien. Patrick zie ik ook liever dan Ferry, vind hem een stuk hilarischer en kan meer om hem lachen. Ik vond de stem van Carolina in de hoogte nooit zo prettig om naar te luisteren. Bij Nurlaila heb ik dat helemaal niet, vind haar echt top👍🏻.

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1059 ] 09 December 2016 11:17 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Tjindjara heeft gisteren de show overgenomen van april, weet iemand waarom?

  [ # 1060 ] 09 December 2016 11:22 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

De showstop was in de kleedkamer van club Maya, Bram liep af, en het duurde iets te lang voor Rachel, Sy etc. opkwamen. Het licht ging aan en toen werd er omgeroepen dat ivm ziekte van April Tjindjara de rol zou overnemen. En dat deed ze fantastisch. Heb Tjin al 2 x eerder gezien maar gisteren vlamde ze echt.. Acteren fantastisch en de zang ook.. 😊

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1061 ] 09 December 2016 11:34 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

April dus gewoon ziek..
Niks ernstigs dus?
Dit is al wel de tweede keer dat April vanwege ziekte een show stopt🤔

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1062 ] 10 December 2016 01:35 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  168
Geregistreerd  2012-07-17

Sander:) - 07 December 2016 07:17 PM
June - 07 December 2016 03:09 PM

Ik verwacht niet dat er veel plaatsen vrij zijn, maar je kunt het proberen natuurlijk. 😉 Andere optie: last minute met CJP boeken (vraag die pas aan als je nog geen 30 bent* + je mag mensen meenemen!), Optimel/Campina Eurosparen of de last minute acties van Eventim (komen vaak voorbij op de Facebookpagina van The Bodyguard). Ik kan me voorstellen dat 5e rang zonder korting maar een beetje goedkoper is dan 1e rang mét korting. Succes en veel plezier alvast… 😊

* Ik heb geen aandelen. :lol:

Haha ja die pas heb ik gelukkig al. Ik keek vandaag op de site en er zijn doordeweeks zoveel plekken vrij dat het mij niet lijkt dat ze je alleen laten zitten op het balkon.

Als dat zo is wordt het balkon omgeboekt naar de zaal en wordt het balkon gesloten 😉

   Handtekening   

Chantalfan

  [ # 1063 ] 16 December 2016 08:18 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Pauze, Tjindjara op als Rachel, maar wat is zij slecht bij stem, heb het enorm met haar te doen :( i have nothing werd nagenoeg schor gezongen en je zag de onmacht in haar ogen,  helaas niemand om haar over te nemen, wat ik wel echt heel slecht vind…. op naar de 2e akte, hopelijk herpakt ze zich, maar ik vrees er voor

  [ # 1064 ] 16 December 2016 09:46 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

En Tjin werd in de 2e acte overgenomen door Samantha:)

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1065 ] 16 December 2016 09:57 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Ja waar Samantha zo snel vandaan kwam? Weltop!

‹ First  < 69 70 71 72 73 >  Last ›
71 of 97
‹‹ De Kleine Kapiteon      Nachtgasten ››