74 of 97 | ‹ First  < 72 73 74 75 76 >  Last ›
The Bodyguard - Beatrix Theater
  [ # 1096 ] 03 January 2017 11:03 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2013-11-17

Net terug van de eerste bodyguard voorstelling van het nieuwe jaar en wat was het een voorstelling….
Al vreesde ik tussendoor dat ze de noten niet zou halen, heeft April het toch weer goed gedaan. Heb haar wel eens beter gehoord maar het was zeker niet slecht. Dave was vanavond de bodyguard en ik vond hem weer ijzersterk. Vooraf was ik totaal niet blij te horen dat Ferry Doedens de rol van Sy ging spelen maar wat heb ik om die jongen gelachen. Hij doet het wel allemaal flink overdreven maar hij kreeg wel heel het publiek mee en er werd hard om hem gelachen door iedereen. En al helemaal toen hij per ongeluk shit op het podium zei. Op het moment dat Rachel samen met Fletcher op de bank zit en Sy foto’s wil uitkiezen met haar pakt Ferry op een gegeven moment de foto’s af van Fletcher. Vandaag vlogen de foto’s uit zijn hand op de grond en Ferry’s eerste reactie was ‘shit’. Hij Hij schrok er zo van dat ze op het podium hun lach niet meer in konden houden en even goed erom hebben moeten lachen, samen met het publiek.

Overigens las ik ergens de vraag of Laurie Reijs nog speelde? Ze stond vanavond op het castbord dus neem aan dat ze op de planken stond.

  [ # 1097 ] 04 January 2017 01:42 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Yvetje - 03 January 2017 11:03 PM

Overigens las ik ergens de vraag of Laurie Reijs nog speelde? Ze stond vanavond op het castbord dus neem aan dat ze op de planken stond.

Volgens mij wordt het ensemble niet per voorstelling aangepast op het castscherm. Het ensemble en de swings worden er gewoon compleet opgezet, ongeacht wie er daadwerkelijk spelen. Als er een understudy opgaat kan het dus ook gebeuren dat die naam zowel bij de rol als bij het ensemble staat.

  [ # 1098 ] 06 January 2017 04:00 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2014-11-09

Yvetje - 03 January 2017 11:03 PM

En al helemaal toen hij per ongeluk shit op het podium zei. Op het moment dat Rachel samen met Fletcher op de bank zit en Sy foto’s wil uitkiezen met haar pakt Ferry op een gegeven moment de foto’s af van Fletcher. Vandaag vlogen de foto’s uit zijn hand op de grond en Ferry’s eerste reactie was ‘shit’. Hij Hij schrok er zo van dat ze op het podium hun lach niet meer in konden houden en even goed erom hebben moeten lachen, samen met het publiek.
.

Ik vroeg mij al af of dit erbij hoorde 😛 Dinsdag was de eerste keer dat ik naar The Bodyguard ging, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Het was echt heel grappig 😊

  [ # 1099 ] 07 January 2017 08:52 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

Gisteren Samantha Klots als Rachel. Wat een top vrouw want wat was ze goed. Ik had een beetje een mening gevormd door de recensies via Facebook maar dat was totaal niet terecht. Ze opende sterk en zuiver. Haar acteren was super goed waardoor ik het verhaal beter door had.

Ze opende de 2e akte beetje onzeker met haar stem maar in het 2e deel van all that i need had ze zich herpakt en bleef het sterk. Nurlaila vind ik ook echt goed door haar acteren zag ik nu echt een zus die stiekem jaloers was.

dit keer ook Patrick als Sy en de rol is echt op zijn lijf geschreven. hij was zo grappig. vorige keer had ik de understudy van Patrick waarbij de grappen niet werkte. Patrick reageerde erg grappig op Martin J Barnes die Tony speelde. Het ensemble zag er echt gecontroleerd en krachtig uit. In ensemble vielen Laurie en Tjindjara erg op ze danste echt erg energiek en krachtig. Het decor is natuurlijk subliem en modern.

  [ # 1100 ] 08 January 2017 11:26 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

The Bodyguard is verlengd tm eind juni, mocht dit nog niet bekend zijn. Wel met een flinke inperking van het aantal shows, soms maar 4 per week.

  [ # 1101 ] 09 January 2017 12:02 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Op instagram zag ik een foto voorbijkomen van de twee dames Shanéka Lakeya Griffith & Shanna Slaap met een bodyguard boekje in de handen. En met als onderschrift : Let the bodyguard adventure begin.
Lijkt mij dat dit betekend dat ze beiden in The Bodyguard komen. Ook is dat te merken aan de reacties op deze post te merken.
Aangezien Arletta ook aangaf op instagram dat ze over 2 weken stopt.

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1102 ] 09 January 2017 03:57 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

angelar95 - 09 January 2017 12:02 PM

Op instagram zag ik een foto voorbijkomen van de twee dames Shanéka Lakeya Griffith & Shanna Slaap met een bodyguard boekje in de handen. En met als onderschrift : Let the bodyguard adventure begin.
Lijkt mij dat dit betekend dat ze beiden in The Bodyguard komen. Ook is dat te merken aan de reacties op deze post te merken.
Aangezien Arletta ook aangaf op instagram dat ze over 2 weken stopt.

klopt eronder had ze gereageerd dat ze in de show zit

  [ # 1103 ] 09 January 2017 05:02 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Wel leuk!
Ben benieuwd wie er dan weg gaan. Arletta en ??? Of zou er niet nog iemand weg gaan.
Voor Samantha komt Anne al dus lijkt mij dat er nog iemand stopt.
Even afwachten nog maar.

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1104 ] 09 January 2017 06:31 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

The Bodyguard; de show waar meer stagiaires dan (normaal) betaalde acteurs in zitten..

  [ # 1105 ] 10 January 2017 06:28 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

musicfever - 09 January 2017 06:31 PM

The Bodyguard; de show waar meer stagiaires dan (normaal) betaalde acteurs in zitten..

Want de nieuwe spelers lopen stage? Dan zou Shanna Slaap wel veel stageprojecten hebben, daar haar vorige productie De Klokkenluider van Opus One (waar je kwalificatie zeker wel op van toepassing is) ook al een stageproject was. Shanéka Lakeya Griffith kan ik niet plaatsen.

  [ # 1106 ] 10 January 2017 07:55 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Jeroen - 10 January 2017 06:28 AM
musicfever - 09 January 2017 06:31 PM

The Bodyguard; de show waar meer stagiaires dan (normaal) betaalde acteurs in zitten..

Want de nieuwe spelers lopen stage? Dan zou Shanna Slaap wel veel stageprojecten hebben, daar haar vorige productie De Klokkenluider van Opus One (waar je kwalificatie zeker wel op van toepassing is) ook al een stageproject was. Shanéka Lakeya Griffith kan ik niet plaatsen.

Beide dames zijn stagiair. Ook komt er nog een mannelijke stagiair bij. Klokkenluider van Opus one is inmiddels voorbij en ik weet via bekenden dat het vrij gebruikelijk is bij de academie van Lucia Marthas om meerdere stage projecten te doen gedurende je opleiding in tegenstelling tot b.v. een fontys waar je dit in je laatste jaar doet.
Vind het alleen slecht vanuit Stage om deze melkkoe, want dat is de Bodyguard in mijn ogen aan het worden, zo goedkoop mogelijk te kunnen laten draaien..

  [ # 1107 ] 11 January 2017 11:49 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

De mannelijke stagiaire is Max Indy en wordt ensemble en understudy Ray.. Dus à³f Lars à³f Urvin stoppen ook.. Want die zijn (als ik me niet vergis) ensemble en understudy Ray…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1108 ] 13 January 2017 06:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Zondag 8 januari matinee naar de show geweest, helaas nog geen tijd gehad om er iets over te schrijven ivm mijn toetsweek. Maar heb nu tijd, dus hier mijn verslagje.
Dit was mijn derde keer bodyguard, eerste keer had ik Samantha met Mark, tweede keer April met Miro en zondag had ik Samantha weer met Mark. Ik zat op rij 2 helemaal aan de zijkant, maar zelfs daar zit je nog prima!

Samantha als Rachel, was ontzettend blij om Samantha nog op de valreep te zien als Rachel! Ze is m’n favoriet en heb veel respect voor haar. Vind haar stemkleur erg mooi! Ze was het stralende middelpunt van de show en wat deed ze het weer goed, veel beter dan de vorige keer dat ik haar zag. Alle noten kwamen er weer perfect uit, vooral haar riff bij ‘‘I have nothing’’ was heel erg mooi! En acteerwerk was ook weer top!! Super performance en baal ontzettend dat ze gaat stoppen.
Mark van Eeuwen als Frank, blijft ontzettend leuk om te zien. Hij is een wat strengere Frank geworden vergeleken met de eerste keer dat ik hem zag. De Karaokebar was ook weer ontzettend grappig, geen minpunten gezien bij Mark hij is gewoon een top Frank! En wat een aardige man, nam veel tijd voor me bij de artiesten ingang!
Nurlaila Karim als Nicki, was nieuw voor mij. Had die andere twee keren Carolina gezien in de rol. En wauw wat is Nurlaila goed! Die hoge noten bij ‘‘Saving all my love for you’’ gaven me kippenvel! Spel ook ontzettend goed, wat ze zelf ook al zei in een interview ze is een wat strengere Nicki in vergelijking met Carolina. En dat kon je ook wel zien, heel fijn om zo’n andere versie van de rol te zien.
Patrick Martens als Sy Spector was ook weer hilarisch. Hij brengt het nog steeds met veel overtuiging! Patrick en Ferry beiden gezien en heb een lichtelijke voorkeur naar Ferry, maar Patrick doet zeker niet onder. Patrick is ook geweldig! Heel grappig om te zien hoe hij en Mark elkaar zaten te stangen in club Maya, Mark ging constant voor Patrick staan zodat Patrick geen foto kon maken van Rachel. Erg grappig gezicht!
Ruurt de Maesschalck als Bill Devaney, derde keer Ruurt en hij is gewoon goed. Niet een hele grote rol, maar hij doet het prima! Geen kritiek.
En dan toch wel een hele hele leuke understudy. Bram Blankestijn als Tony. Had twee keer Zjon gezien en Bram is totaal anders! Zijn chemie met Mark was ook erg leuk, Mark sloeg Bram best wel hard in de scene en omdat ik aan de zijkant zat, zag ik ze aflopen en heel hard lachen, omdat de klap gewoon heel hard aankwam hahah. Erg leuke Tony, ben blij hem gezien te hebben!
Daniel Vissers als Stalker. Na drie keer bodyguard, drie stalkers gehad, maar ik vind Daniel niet heel eng. Dan vind ik Bram en Lars een engere stalker. Daniel deed het wel erg goed en hij heeft het publiek weer goed aan het schrikken gekregen!
Roy Kullick als Ray Court, Roy zij bij de Artiesten Ingang dat hij wat grieperig was en zich niet 100% lekker voelde. Maar daar zag je niks van op het toneel, hij was gewoon weer erg goed! Vind Roy zijn Ray altijd erg droog, hij acteert het zo leuk!
Matthew Janssen als Fletcher is erg leuk! Veel respect voor de Fletchers, want wat doen ze het goed!

Het ensemble bestond uit: Urvin Monte, Lorenzo Kolf, Martin J Barnes, Jasper Caransa, Rik Vollebregt.
Laurie van Iersel, Arletta Boland, Cher Koper, Anouk Rietveld, Isabelle Vedder, Rubien Florens Vyent.
Rubien en Anouk waren de Backing Vocals. In totaal waren er dus 5 swings op, best wel veel vind ik.

Al met al een ontzettend leuke show weer gezien en zelfs na drie keer zijn mij weer nieuwe dingen opgevallen. Heb weer van de dag genoten en dit was zeker niet mijn laatste keer bodyguard!  😊

  [ # 1109 ] 14 January 2017 09:21 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Rtl boulevard zegt dat The Bodyguard eind Juni stopt.. Dan staat het theater wel erg lang leeg lijkt mij..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1110 ] 14 January 2017 09:55 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

@Elphie: Ik dacht inderdaad hetzelfde! Momenteel tot 30 juni te boeken. Verwacht zelf midden augustus ongeveer. Anders zou de laatste week nu al in de verkoop zijn…
Bovendien hebben ze nu de publieksprijs gewonnen. Dus daar wel effe een slaatje uitslaan.  😜

‹ First  < 72 73 74 75 76 >  Last ›
74 of 97
‹‹ De Kleine Kapiteon      Nachtgasten ››