78 of 97 | ‹ First  < 76 77 78 79 80 >  Last ›
The Bodyguard - Beatrix Theater
  [ # 1156 ] 03 February 2017 10:51 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

Dat kan maar ik bedoel op de site.

  [ # 1157 ] 04 February 2017 07:40 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Vraagje: Weet iemand hoe het zit met einddatum The Bodyguard. Je kunt nu boeken t/m mei. Maar officiele einddatum is nog niet bekend gemaakt. Vermoedt dat ze wel langer doorgaan. Zijn er hier mensen die al voor juni /  juli hebben geboekt en die te horen hebben gekregen dat hun voorstelling niet doorgaat? Zou het graag vernemen. Ben nieuwsgierig!

  [ # 1158 ] 04 February 2017 07:52 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Zie post 1132. Daarin staat dat de kaartjes voor juni geldig blijven.

  [ # 1159 ] 04 February 2017 08:57 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Sander:) - 03 February 2017 10:51 PM

Dat kan maar ik bedoel op de site.

Die info kwam van de site. 😉

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1160 ] 04 February 2017 09:27 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Hanstmf - 04 February 2017 07:52 AM

Zie post 1132. Daarin staat dat de kaartjes voor juni geldig blijven.

Klopt, heb contact opgenomen met Eventim en mijn tickets voor Juni blijven gewoon geldig..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1161 ] 04 February 2017 10:02 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

https://youtu.be/KWBjQMLaPPo
Ik vond dit soort filmpjes op Facebook.
Toch wel erg dat mensen zulke knutselwerkjes maken en er om hen wordt gelachen.

  [ # 1162 ] 04 February 2017 10:44 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Naar aanleiding van de berichten in dit topic, neem ik aan? Ik denk dat er een serieus verschil is tussen een filmpje maken of cadeaus meebrengen voor je idool en zonder waarschuwing of specifieke toestemming diens intieme zone binnengaan voor een omhelzing. Iedereen zal vast een andere mening hebben over of het geven van cadeaus, maken van fanfilmpjes of zelfs het stagedooren wel of niet gepast is om aan je idool te laten merken dat je hem of haar apprecieert. Sommige dingen zullen ook te maken hebben met leeftijd, ik merk in ieder geval aan mezelf dat ik wat dat betreft er wel anders in sta dan pakweg 5 jaar geleden. Laten we niet vergeten dat iemand die bijvoorbeeld zo’n filmpje maakt dat vanuit oprechte belangstelling en waardering doet, maar ook dat het per ‘idool’ verschilt waar zij hun grenzen leggen en hoe zij omgaan met hun fans. Mijn moeder is fan van een zanger die al zijn fans bij stage door voor en/of na een concert begroet met (afhankelijk van het land waar ze vandaan komen) twee of drie zoenen. Dat zie ik mijn idolen niet doen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1163 ] 04 February 2017 11:04 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

June - 04 February 2017 08:57 AM
Sander:) - 03 February 2017 10:51 PM

Dat kan maar ik bedoel op de site.

Die info kwam van de site. 😉

Oh haha. Nou ik ben benieuwd of ze ooit opgaat als backing.

  [ # 1164 ] 04 February 2017 02:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

June - 04 February 2017 10:44 AM

Naar aanleiding van de berichten in dit topic, neem ik aan? Ik denk dat er een serieus verschil is tussen een filmpje maken of cadeaus meebrengen voor je idool en zonder waarschuwing of specifieke toestemming diens intieme zone binnengaan voor een omhelzing. Iedereen zal vast een andere mening hebben over of het geven van cadeaus, maken van fanfilmpjes of zelfs het stagedooren wel of niet gepast is om aan je idool te laten merken dat je hem of haar apprecieert. Sommige dingen zullen ook te maken hebben met leeftijd, ik merk in ieder geval aan mezelf dat ik wat dat betreft er wel anders in sta dan pakweg 5 jaar geleden. Laten we niet vergeten dat iemand die bijvoorbeeld zo’n filmpje maakt dat vanuit oprechte belangstelling en waardering doet, maar ook dat het per ‘idool’ verschilt waar zij hun grenzen leggen en hoe zij omgaan met hun fans. Mijn moeder is fan van een zanger die al zijn fans bij stage door voor en/of na een concert begroet met (afhankelijk van het land waar ze vandaan komen) twee of drie zoenen. Dat zie ik mijn idolen niet doen.


Ik was vroeger ook van het au’en.. Vooral in de Les Mis en Joseph tijd stond ik er heel vaak… Ook ik merk dat ik nu ik ouder ben er anders in sta. Na afloop ga ik nooit meer naar de au. Ik voel me daar echt te oud voor en ik voel me daar ongemakkelijk bij.. Voor sommige castleden bracht ik ook wel eens iets kleins mee, iets wat ik me nu totaal niet meer kan voorstellen en ook zeker niet meer zou doen.. Dus dat het met leeftijd te maken heeft zit zeker iets in..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1165 ] 04 February 2017 03:22 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik stond er vroeger ook weleens, maar voel me daar nu totaal niet meer op m’n gemak. Ik was toen een puber, nu niet meer. Toch zie ik nu dingen bij mensen waarvan ik denk: dat zou ik nooit doen, ook niet als ik jonger was geweest.

Overigens spreek ik iemand die ik bewonder wel af en toe, maar dat is dan meer per toeval als degene na een show naar de foyer komt.

  [ # 1166 ] 05 February 2017 08:21 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Aankomende week is de laatste week van Mathijs van Doormalen als swing. Hopelijk mag hij de hele week nog verschillende tracks spelen.

  [ # 1167 ] 10 February 2017 08:18 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Las net op de FB pagina van The Bodyguard een regen aan klachten over Anne afgelopen zaterdag. Mensen woedend dat ze zoveel moesten betalen voor iemand die vals zong. Zong ze nou echt vals of is dit weer de zoveelste overdreven reactie omdat ze niet Romy hadden?

  [ # 1168 ] 10 February 2017 09:26 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik was er zaterdag niet bij, maar heb Anne gezien bij haar 1e show als Rachel en vond haar echt fantastisch.. Ze haalde alle noten (zelfs makkelijker dan een Tjindjara waar ik soms zit te knijpen of ze de noten gaat halen) met alle gemak.. Soms mistte ze wat power en zong ze wat nasaal.. Maar dat vond ik niet storend en al helemaal niet vals.. Nogmaals ik was er zaterdag niet bij en kan dus ook niet over die bewuste show oordelen, maar heb wel het idee dat alle Truusjes niet weten wat vals is.. Maar dat ze het idd zo bestempelen omdat Romy er niet is.

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1169 ] 10 February 2017 04:12 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Dit ben ik helemaal met je eens. Ik word gek van die mensen die zeggen dat iemand vals zingt. Ik heb Anne nog niet live gezien, maar ik heb wel opnames gehoord van haar. Mensen verlangen te veel naar Romy terwijl ze helemaal niet de beste is. Iemand die in mijn ogen van afgelopen 2weken maar 1show speelt noem ik geen hoofdrolspeelster. Word tijd dat mensen een het verschil horen tussen vals zingen en een ander stemgeluid hebben!

  [ # 1170 ] 10 February 2017 04:16 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Omdat Romy het geluid van Whitney Houston benadert, is al het andere meteen fout en slecht en vals. Deze mensen lijken zich niet te beseffen dat The Bodyguard niet bedoeld is als imitatieshow…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

‹ First  < 76 77 78 79 80 >  Last ›
78 of 97
‹‹ De Kleine Kapiteon      Nachtgasten ››