79 of 97 | ‹ First  < 77 78 79 80 81 >  Last ›
The Bodyguard - Beatrix Theater
  [ # 1171 ] 10 February 2017 04:25 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

De sfeer van veel recensies vind ik de laatste tijd trouwens in zijn geheel steeds negatiever worden. Ik merk dat April en Tjindjara bijvoorbeeld tegenwoordig veel vaker een negatieve recensie krijgen dan maanden geleden, wat opmerkelijk is aangezien ze in mijn ogen alleen maar groeien. Dit ligt denk ik eerder aan het publiek dan aan hunzelf. Misschien dat het enthousiaste publiek langzamerhand plaats maakt voor mensen die in eerste instantie niet perse enthousiast waren over deze show, maar onrealistische verwachtingen hebben gekregen door alle enthousiaste bezoekers en daardoor toch zijn gaan kijken?

[ Gewijzigd: 10 February 2017 04:28 PM by GXP ]
  [ # 1172 ] 10 February 2017 06:02 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

June - 10 February 2017 04:16 PM

Omdat Romy het geluid van Whitney Houston benadert, is al het andere meteen fout en slecht en vals. Deze mensen lijken zich niet te beseffen dat The Bodyguard niet bedoeld is als imitatieshow…

Daar heb je ook gelijk in. Vind het inderdaad jammer dat mensen doen alsof de voorstelling met Whitney Housten te maken heeft terwijl dit totaal niet zo is.

  [ # 1173 ] 10 February 2017 06:21 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Om dan toch even een andere mening te geven- ik deel niet de mening van mensen op FB- Romy niet het beste? Pardon? Alsof April zo bijster goed is. ze is niet slecht. En ik vind Helaas wel dat Whitney nummers op de Whitney m in anier moeten worden gezongen en niet een eigen manier. En je kunt zeggen wat je wilt Romy slaagt daar in met vlag en wimpel. April Helaas minder. Laatst was ik er tweede keer. En ik vond haar rare toevoeging zoals dat ge-you know- bij i Have nothing dood irritant. Ze heeft een zekere goede stem maar beter dan Romy is ze absoluut niet.

  [ # 1174 ] 10 February 2017 06:44 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Zolang Romy hard mag zingen klinkt het prima. Helaas houdt het daar ook op; haar bereik is niet best, net als haar uitspraak en dans en acteren zijn ronduit slecht. Maar dat is allemaal niet meer zo belangrijk, aangezien ze vrijwel nooit meer speelt.

  [ # 1175 ] 10 February 2017 06:51 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Eens met bovenstaande. Romy lukt het inderdaad om de nummers op een meer Whitney manier te zingen dan bij de rest en ze zingt alles makkelijk weg (behalve een tijdje terug, slecht dagje helaas en I have nothing), maar ik mis bij haar plezier en dat ze er vol voor gaat. Als het gaspedaal ingedrukt moet worden, doet ze het en doet ze het met verve, maar voor de rest kabbelt het allemaal een beetje door qua zang en vooral dans. Ook heb ik het idee dat ze al redelijk op de automatische piloot speelt, waardoor haar versie van Rachel voor mij persoonlijk niet de beste is.  Maar dat is mijn mening.

[ Gewijzigd: 10 February 2017 06:56 PM by GXP ]
  [ # 1176 ] 10 February 2017 08:42 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Ik hoor net van een kennis dat er op dit moment een showstop is en dat het publiek tijdens de karaokebar scène de zaal moest verlaten. Het is nog niet bekend wat er is gebeurd, maar er is ook ambulance personeel aanwezig.

[ Gewijzigd: 10 February 2017 08:45 PM by galinda met een ga ]
  [ # 1177 ] 10 February 2017 09:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik lees op Twitter dat er sprake was van een reanimatie… Weet niet of dat klopt, verder geen berichten op Twitter. Het zou natuurlijk kunnen dat gevraagd is om niets op social media te posten…

Edit: Na een beetje zoeken stuitte ik op P2000 alarmeringen, die bevestigen inderdaad dat er sprake was van een reanimatie-melding. Verder geen berichten op social media waarin The Bodyguard getagd wordt, dus kan niet uitmaken of ze de show hervat hebben of iedereen naar huis hebben gestuurd. Voor beide opties valt iets te zeggen…

[ Gewijzigd: 10 February 2017 09:19 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1178 ] 10 February 2017 09:50 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Robin1994 - 10 February 2017 06:21 PM

Om dan toch even een andere mening te geven- ik deel niet de mening van mensen op FB- Romy niet het beste? Pardon? Alsof April zo bijster goed is. ze is niet slecht. En ik vind Helaas wel dat Whitney nummers op de Whitney m in anier moeten worden gezongen en niet een eigen manier. En je kunt zeggen wat je wilt Romy slaagt daar in met vlag en wimpel. April Helaas minder. Laatst was ik er tweede keer. En ik vond haar rare toevoeging zoals dat ge-you know- bij i Have nothing dood irritant. Ze heeft een zekere goede stem maar beter dan Romy is ze absoluut niet.

Oei, nouja meningen verschillen. Ik vind April wel degelijk veel beter dan Romy. Heb April 11x gezien en Romy 4x. Maar als ik moet kiezen, kies ik voor April. Vind Romy zeker heel goed hoor. Maar voor mij komt niemand boven April.
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak qua muziek😉

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1179 ] 10 February 2017 09:52 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

June - 10 February 2017 09:01 PM

Ik lees op Twitter dat er sprake was van een reanimatie… Weet niet of dat klopt, verder geen berichten op Twitter. Het zou natuurlijk kunnen dat gevraagd is om niets op social media te posten…

Edit: Na een beetje zoeken stuitte ik op P2000 alarmeringen, die bevestigen inderdaad dat er sprake was van een reanimatie-melding. Verder geen berichten op social media waarin The Bodyguard getagd wordt, dus kan niet uitmaken of ze de show hervat hebben of iedereen naar huis hebben gestuurd. Voor beide opties valt iets te zeggen…

Het schijnt dat de show wel weer verder gegaan is…

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 1180 ] 10 February 2017 10:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

AD meldt:

Bezoeker onwel, voorstelling Beatrixtheater korte tijd stilgelegd

De voorstelling The Bodyguard in het Utrechtse Beatrixtheater is vanavond 20 minuten stilgelegd nadat een vrouw in de zaal onwel werd. Alle bezoekers moesten korte tijd de zaal uit.

De voorstelling werd iets na negen uur onderbroken en lag zo’n twintig minuten stil. De jonge vrouw die onwel was geworden, is in een ambulance nagekeken, maar haar situatie leek op het eerste oog niet zorgwekkend. Nadat zij per brancard uit de zaal was gehaald, kon het publiek weer naar binnen en werd de voorstelling hervat.

Het lijkt me dat ze de pauze naar voren hebben gehaald, het laatste stuk van de eerste akte voor de tweede akte hebben gespeeld. Even omkleden en meteen door… Dat zou ik doen in ieder geval, is voor de horeca wel enorm stressen…

[ Gewijzigd: 10 February 2017 10:20 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1181 ] 11 February 2017 11:07 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Robin1994 - 10 February 2017 06:21 PM

Om dan toch even een andere mening te geven- ik deel niet de mening van mensen op FB- Romy niet het beste? Pardon? Alsof April zo bijster goed is. ze is niet slecht. En ik vind Helaas wel dat Whitney nummers op de Whitney m in anier moeten worden gezongen en niet een eigen manier. En je kunt zeggen wat je wilt Romy slaagt daar in met vlag en wimpel. April Helaas minder. Laatst was ik er tweede keer. En ik vond haar rare toevoeging zoals dat ge-you know- bij i Have nothing dood irritant. Ze heeft een zekere goede stem maar beter dan Romy is ze absoluut niet.

Prima dat je die mening hebt maar gaan dan aub naar een concert van Romy The Bodyguard heeft nogmaals niks met Whitney Housten te maken dus de Rachel hoeft niet het geluid te hebben van Whitney. En mag ik dan even vragen hoe jij het vind dat Romy zelde speelt, maar wel altijd in de belangstelling staat. De andere meiden werken 10x zo harder dan Romy om een perfecte voorstelling neer te zetten!!!!

  [ # 1182 ] 11 February 2017 11:17 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Er zal binnenkort nog een nieuwe Rachel bijkomen!

  [ # 1183 ] 11 February 2017 11:34 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2014-11-09

Lars - 11 February 2017 11:17 AM

Er zal binnenkort nog een nieuwe Rachel bijkomen!

Oh ben benieuwd wie dat wordt dan! 😊
Romy was donderdag bij 538 volgens mij en toen zei ze ook dat er nog geen officiële einddatum is voor The Bodyguard? Ik dacht zelf eind juni, maar misschien dat het in de zomer dan toch nog doorspeelt.

Zelf heb ik zowel Romy als April één keer gezien en daarvan ging mijn voorkeur uit naar April, maar zoals gezegd zoveel mensen zoveel wensen en over smaak valt niet te twisten.

  [ # 1184 ] 11 February 2017 11:46 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

sisianne - 11 February 2017 11:34 AM
Lars - 11 February 2017 11:17 AM

Er zal binnenkort nog een nieuwe Rachel bijkomen!

Oh ben benieuwd wie dat wordt dan! 😊
Romy was donderdag bij 538 volgens mij en toen zei ze ook dat er nog geen officiële einddatum is voor The Bodyguard? Ik dacht zelf eind juni, maar misschien dat het in de zomer dan toch nog doorspeelt.

Zelf heb ik zowel Romy als April één keer gezien en daarvan ging mijn voorkeur uit naar April, maar zoals gezegd zoveel mensen zoveel wensen en over smaak valt niet te twisten.

Nog een Rachel? Lijkt me stug er zijn er al 4.. Ben je niet in de war met Anne? Dat is de nieuwste Rachel..
Er is idd nog geen officiele einddatum, maar ik denk dat de cast die wel al weet, alleen mogen zij daar nog niks over zeggen..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1185 ] 11 February 2017 12:00 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Ik vind dat er ook veel Rachels zijn, maar op dit moment zijn het er 4 met Anne erbij. Binnenkort worden het er 5.

‹ First  < 77 78 79 80 81 >  Last ›
79 of 97
‹‹ De Kleine Kapiteon      Nachtgasten ››