83 of 97 | ‹ First  < 81 82 83 84 85 >  Last ›
The Bodyguard - Beatrix Theater
  [ # 1231 ] 17 February 2017 11:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik denk dat ja, maar ook dat ze misschien niet zo collegiaal is omdat ze haar vervangsters amper noemt. Ik snap dat het op tv of in een blad niet echt altijd kan, maar al zou ze maar eens op instagram iets zetten waaruit haar waardering blijkt voor haar vervangsters en/of andere collega’s

  [ # 1232 ] 19 February 2017 12:47 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Weet iemand of het gerucht klopt dat er voor the Bodyguard nog een AH actie komt ?

  [ # 1233 ] 19 February 2017 08:12 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Loopt het zo slecht dan? Ik dacht dat de zalen steeds nog behoorlijk vol zaten… Met een AH-actie moeten ze straks nog extra voorstellingen gaan plannen…

[ Gewijzigd: 19 February 2017 11:40 AM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1234 ] 19 February 2017 10:59 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Wat betreft AH-acties: Het is nu 2 weken Efteling-punten sparen, en ik verwacht dat daarna de Moestuintjes weer terugkomen voor 4 tot 6 weken. àls er een Bodyguard-actie komt zal dat dus niet eerder dan april zijn, denk ik.

  [ # 1235 ] 19 February 2017 01:47 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

April zegt op instagram dat ze bezig is met een secret project samen met de bodybabes. Wat zal het zijn?

  [ # 1236 ] 19 February 2017 09:32 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2010-07-15

Check instagram Talita..voorproefje Bodyguard. Staat in de comment dat ze alternate wordt…

  [ # 1237 ] 19 February 2017 09:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

De helft klinkt goed, de andere helft ongezond en met weinig energie. Ben wel benieuwd naar meer. Ik vraag me wel af of er nog een Rachel weggaat.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1238 ] 19 February 2017 09:51 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Dat vraag ik me ook af. Je zou bijna denken van wel, want wat moet je met 5 Rachels?!

  [ # 1239 ] 19 February 2017 09:53 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

2 hoofdrollen, 2 understudy’s en een alternate, als het niet zo treurig was geweest had ik er om gelachen, vind t voor Talita wel leuk hoor niks te nadele van haar, het voorproefje klinkt veelbelovend.

  [ # 1240 ] 19 February 2017 09:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Ze klinkt op basis van filmpjes beter dan Samantha en Anne. Dus ben blij dat ze er is.

Ik weet ook niet wat ze er mee gaan doen. Hoop dat ze als alternate dan speelbeurten overneemt die oorspronkelijk voor Tjindjara en Anne waren en niet speelbeurten overneemt van April en vooral Romy

  [ # 1241 ] 19 February 2017 11:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Zijn er dan nog speelbeurten van Romy die overgenomen kunnen worden?

  [ # 1242 ] 20 February 2017 08:26 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Ik besef mij enorm goed, dat ik nu off-topic ga, maar ik ben echt een beetje boos.
Boos op Stage. Er is al genoeg over gezegd, maar ik vind persoonlijk dat wij, als musicalliefhebbers, hier verder mee moeten. In principe hoef ik nog niet eens te beschrijven waar ik nu op doel. Zo erg is het al…
Over het algemeen juich ik speelbeurten voor understudies altijd enorm toe. Wat ontzettend mooi, dat het musicalgenre die mogelijkheid voor beginnende musicalacteurs biedt. Een understudy die precies dezelfde tekst zegt als de eerste cast en die er, op het gezicht na dan, precies hetzelfde uitziet, vind ik pure magie. Mooie magie in het musicalgenre. Alleen gaat het nu ver, Té ver. Geld is belangrijk, maar het vertrouwen van de klant/gast ook. Dat laatste verknoeit Stage nu enorm. Reclame maken met hoofdzakelijk Romy als Rachel is prima, als Romy ook het merendeel van de voorstellingen speelt. Dit gebeurd al zo’n half jaar (als het niet langer is) niet meer.
Persoonlijk ben ik er enorm voor om de cijfers van de hoeveelheid speelbeurten naar Radar op te sturen. Ikzelf zal dit niet doen, aangezien het niet mijn onderzoek is. Ik hoop, dat meerdere het met mij eens zijn en dat wij zo, samen, gaan proberen dit schandaal aan het ligt te brengen. Dit verdient de consument die dure kaartjes betaald voor The Bodyguard. Overigens schrijf ik dit niet vanwege mijn persoonlijke teleurstelling. Ik heb The Bodyguard niet gezien, aangezien deze productie mij niet trekt.

  [ # 1243 ] 20 February 2017 09:27 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Ik ben het volkomen met je eens, munckin. Ik zou ook graag zien dat dit publiekelijk wordt aangekaart, alhoewel ik bang ben dat Stage oogkleppen op heeft en deze productie tot op het bot zal uitmelken. Aan de reacties op Facebook te zien, denk ik dat je niet bang hoeft te zijn voor weinig bijval 😉

Ik denk dat voor deze productie het alleen werkt als Romy en Albert zich realiseren dat het niet kan wat Romy nu doet. Ze is een fantastische zangeres, maar haar houding tegenover het publiek en haar fans is buitengewoon treurig. Je beloont je fans in mijn ogen niet door lief te zijn en foto’s te maken, maar door er gewoon te zijn zoals het hoort en dat is in mijn ogen 3 tot 4 shows per week en als April vakantie heeft, zoals nu, meer. Dan maar geen schnabbel. Ik mag dan ook hopen dat ze meeleest en haar eigen gedrag reflecteert.

Ook Albert draagt absoluut niet bij aan de promotie. Waar Maurice zijn waardering voor bijvoorbeeld April wel af en toe laat blijken op twitter/instagram/shownieuws, doen Albert en Romy dit nooit. Dit blijkt bijvoorbeeld uit het feit dat er nooit een aankondiging is geweest dat April en Romy de rol gingen delen vanaf het huidige seizoen. Sowieso is dat delen van de hoofdrol een beetje vreemd. April zei dat het een logische stap was aangezien ze al vaak had gespeeld en dat dat de reden was en dus een gunst t.o.v.. Romy vertelde het echter alsof het een gunst was t.o.v. Romy zelf aangezien ze het zo druk had en andere dingen wilde doen.

Overigens vind ik dat er bij The Lion King ook bijzonder vaak een understudy op is, alleen daar heeft Stage het slim gedaan door niet te casten op naam.

  [ # 1244 ] 20 February 2017 09:31 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik zit hier ook mee. Op zich wil ik er wel werk van maken, maar ik vraag me af of het zoden aan de dijk zet als ik dat uit eigen naam/ in mijn uppie doe. Ik vraag me af of het sowieso iets gaat uithalen, maar nooit geschoten, altijd mis, zeker? 😉 *zwaait met bezem door de lucht*

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1245 ] 20 February 2017 09:36 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Het lijkt nu net of Romy zelf bepaalt hoeveel shows ze speelt en dat lijkt me onwaarschijnlijk. Zij zal toch net als iedere andere werknemer een contract voor een aantal uren / shows hebben? Als je zoiets aan wilt kaarten bij Radar is het de communicatie van Stage die je aankaart. Niet het contract van Romy lijkt me.

Overigens is tijdens de Sing-a-long op de Uitmarkt vorig jaar gezegd dat Romy en April de rol gaan delen.

‹ First  < 81 82 83 84 85 >  Last ›
83 of 97
‹‹ De Kleine Kapiteon      Nachtgasten ››