85 of 97 | ‹ First  < 83 84 85 86 87 >  Last ›
The Bodyguard - Beatrix Theater
  [ # 1261 ] 22 February 2017 01:23 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Hahahahahahaha Harry, ik moet echt enorm lachen om je opmerking :lol:  :lol:

  [ # 1262 ] 22 February 2017 01:50 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Gister (21-2-17) de voorstelling weer bezocht.

Laten we beginnen met Romy als Rachel. Haar zang was gister niet helemaal top. Een aantal keren dat ik normaal gesproken kippenvel kreeg, was jammer dat dit gister niet het geval was. Haar spel was ook matig net zoals haar dans. Mijn favoriet blijft toch April.

Dave Als Frank. Heel erg leuk om te zien hoe de rol ook op deze manier gespeeld kan worden. De laatste keren heb ik alleen Miro gehad, maar Dave doet helemaal niet onder. Hij laat echt zien dat hij er staat en ik kreeg zelfs voor de eerste keer kippenvel bij de karaoke bar toen Dave ging zingen.

Nurlaila als Nicki. Ik vind haar niet supergoed, maar ook niet slecht. Heb alleen het idee dat je toch wel een te groot leeftijdsverschil ziet tussen haar en Romy. Voor de rest heb ik niks op haar aan te merken. Ze zet een goede Nicki neer.

Patrick als Sy. In een woord weer fantastisch. Hij is gewoon Sy Spector. Alweer een geslaagde voorstelling voor hem.
Na Lang wachten heb ik ook eindelijk Mike als Bill gezien. Ik heb echt het gevoel dat hij er alles aan wilt doen om Rachel een soort van te beschermen.

De overige rollen Paul als Tony, Bram als stalker en Roy als Ray waren zoals altijd heel goed. Op hun heb ik niks aan te merken ze vullen de rollen gewoon heel goed in. En zelfs na de voorstelling al een aantal keren gezien te hebben schrik ik nog altijd van Bram. Heel knap hoe hij dat altijd doet!

Anne was voor de eerste keer op als BV samen met Rubiën.
Er waren 2 swings op, namelijk Isabella op de plek van Tjindjara en Rik op de plek van Lars.
Ik vond het wel jammer dat zowel Tjindjara als Jasper op vakantie waren want ik zie hun altijd heel graag spelen.
Hopelijk zijn ze er volgend keer wel weer bij.

Mij viel wel op dat Romy tijdens het slotapplaus al zong tijdens het instrumentale gedeelde dat alleen het ensemble op het podium staat. Weet iemand of dit nieuw is?

  [ # 1263 ] 22 February 2017 02:06 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Misschien zingt ze dat mee om in de energie van het nummer te komen en stond nu per ongeluk haar microfoon aan?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1264 ] 22 February 2017 03:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Ik heb hem gister ook gezien en vond Romy juist verbeterd t.o.v. de vorige x qua zowel zang als dans. How will I know en I have Nothing zijn wel nog altijd haar zwakke plekjes en I have Nothing ging niet helemaal top op t eind, maar overall vond ik haar wel sterk.

Ik vind Mike juist verschrikkelijk als Bill. Hij spreekt traag en zegt het vaak alsof hij het opleest. Met name het stukje: Ze is nieuw in de business, het is haar eerste speelfilm. Geef mij Ruurt maar.

Zo zie je maar weer meningen verschillen.

Trouwens: wat een verbetering dat ze de castleden bij One moment in time pas na ‘one moment in time, make it shine’ naar beneden laten komen. De vorige keren was iedereen altijd afgeleid omdat ze net voor en tijdens die uithalen naar beneden kwamen, waardoor het hoogtepunt van het lied werd verdoezeld.

[ Gewijzigd: 22 February 2017 03:25 PM by GXP ]
  [ # 1265 ] 23 February 2017 08:32 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2017-01-05

Gisteren voor de derde keer de Bodyguard gezien. Gisteren voor de eerste keer met Romy.

Ik vond Romy qua zang absoluut de beste die ik gezien heb (heb April en Samantha nog gezien als Rachel). Romy heeft veel kracht achter haar stem wat meteen een indruk maakt. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen het stemgeluid van April liever horen dan dat van Romy.
Romy lag qua dans en spelen vond ik wel achter op April, maar dat is een kwestie van smaak.

Dave speelde de rol als Frank; geweldig. Ik vond echt dat hij deze rol super goed speelt. En…. Hij kan nog zingen ook! Het stukje in de karaokebar verbaasde mij voor de tweede keer (heb Dave de vorige keer ook als Frank gehad).
Nurlaila als Nicki vond ik deze keer iets minder dan de vorige keer, maar nog steeds goed.
Patrick als Sy; fantastisch! Heb nu twee keer Patrick en één keer Ferry gezien, maar mijn favoriet blijft toch echt Patrick. Deze rol is echt voor hem weggelegd.

Daarnaast echt een super groot compliment voor Bram, wat speelt hij de rol van stalker goed! Hoe een mens kan veranderen… Als hij bij het slotapplaus opkomt en hij lacht is hij een heel ander mens maar jeetje wat zit speelt hij zijn rol goed!

  [ # 1266 ] 23 February 2017 11:12 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Gister dan eindelijk Romy gezien, de zaal ging al uit zn plaat nog voor dat ze ook nog maar een noot gezongen had, dit gebeurt alleen bij Romy, ik snap de Romy hype niet, maar heel veel kritiek van hier kan ik me ook niet in vinden, ik vind Romy een prima Rachel die het best tot haar recht komt in de rustigere nummers ( all the man i need, run to you, greatest love of all) vooral haar versie van “i Will always love you” vind ik van Romy het sterkst van allemaal, maar merk wel dat ze bij een “queen of the night” en “how Will i know” wel tekort komt en af toe goed gered word door de backing vocals. Acteren kan beter, maar ook heel veel slechter.

Al met al kan ik nu zeggen dat April toch wel mijn favoriete Rachel is, zij is overall gezien toch wel het sterkst is, vooral die eind noot bij “Queen of the night” is bij April echt fenomenaal, heb dat nog niemand zo horen doen <3

Romy signeerde na afloop haar cd, en nu ze er toch zo stond ook meteen maar even op de foto geweest met haar als Rachel 😊

  [ # 1267 ] 24 February 2017 11:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Vandaag was de 500e show en zelfs die speelde Romy niet eens..

  [ # 1268 ] 24 February 2017 11:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Wie?

 


😜🤐

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1269 ] 25 February 2017 04:42 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Juist positief in mijn ogen dat April en Romy de belangrijke momenten afwisselen. Alhoewel volgens mij was er 0.0 media aandacht.

Ik was er niet bij dus ik keek naar de livestream. Geen idee wie de backings vanavond waren maar het is geen gouden duo laat ik het zo zeggen.

[ Gewijzigd: 25 February 2017 04:47 AM by GXP ]
  [ # 1270 ] 25 February 2017 06:09 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Oh voor April vind ik het idd fantastisch dat ze deze belangrijke dingen mag doen hoor!! Heel graag zelfs, want vind haar echt de beste Rachel en ze moet echt meer credits krijgen.

  [ # 1271 ] 25 February 2017 09:20 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Volgens mij speelde April de vorige mijlpaal ook.. En niet Romy..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1272 ] 25 February 2017 10:01 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Klopt! Romy schitterde weer eens door afwezigheid. Achja als je tribute to Whitney cd’tjes maar verkopen he…

  [ # 1273 ] 25 February 2017 10:10 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik had het niet over gister maar de mijlpaal daarvoor.. De 250ste.. Werd volgens mij ook door April gespeeld…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1274 ] 25 February 2017 10:15 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2012-02-18

Ik ben afgelopen donderdag (23-2) voor de derde keer naar The Bodyguard geweest. De eerste twee keer had ik Romy en ik had deze keer April als Rachel. Blij mee, want ik was heel nieuwsgierig!
Eerlijk gezegd snapte ik voordat ik donderdag de show zag, de commotie niet zo rondom Romy. Ze zingt waanzinnig goed en ik kon me niet ergeren aan haar wat mindere acteer- en danskwaliteiten. Maar… toen zag ik afgelopen donderdag April als Rachel. Ik kende April verder niet, ik heb haar nooit eerder gezien/gehoord (afgezien van de Musical Sing-a-long). Maar serieus; April is echt geweldig! Ik snap nu waarom veel mensen April beter vinden, want het plaatje klopt gewoon meer in de musical. Zij acteert heel echt en puur en geeft de rol meer diepte. Ook geeft April de show meer energie dan Romy, ze neemt ook echt de zaal mee. Ik was nog even bang voor de ‘rustige’ nummers, maar bij ‘The Greatest Love of All’ had ze me al helemaal ingepakt! Wat een stem… 3 lagen kippenvel had ik. Nog steeds van onder de indruk! Ik ben het dan ook helemaal eens dat April wat meer credits in de media mag krijgen, aangezien ze behoorlijk veel speelt en absoluut niet onder doet voor Romy. Gelukkig was er een heel fijn publiek donderdag, April blies iedereen omver en kreeg echt een oorverdovend applaus! (zo mogelijk nog meer dan toen ik Romy had)

Ik was sowieso heel blij met de cast die ik had. Bram zag ik als stalker en hij blijft het zo fantastisch doen! Waanzinnig hoe hij die rol neerzet. Ook echt een groot verschil met Daniël, die ik ook 1x heb gezien als stalker. Verder was Mathijs de bodyguard en ook hij doet het erg leuk. Ik heb Miro, Dave en Mathijs gezien en ik heb een voorkeur voor Miro, jammer voor mij dat hij gestopt is 😉
Ik heb ook eindelijk Tjindjara gezien en dan ook nog in de rol van Nicki. Heel mooi en ook geloofwaardig! Als Bill had ik Mike en ik vond hem erg leuk! Inderdaad iemand die Rachel echt wil beschermen. Ik zag ook weer Paul Donkers als Tony, doet het ook altijd weer leuk. En Roy Kullick als Ray Court is ook altijd weer erg goed!
En dan Patrick als Sy Spector, hij blijft hilarisch. Het is hem echt op het lijf geschreven en hij krijgt telkens weer de hele zaal mee. Ik heb absoluut een voorkeur voor Patrick, ik vind Ferry een stuk minder grappig als Sy.

Nog een kritische noot: ik zag Anne (met Anouk) als Backing Vocal. Ik zat op rij 0 en ik kon duidelijk zien dat ze het nog spannend vond. Zo vergat ze een keer haar danspasjes en keek ze naar Anouk om het vervolgens weer op te pakken. Haar dans vind ik sowieso veel minder dan de rest van de cast, dat vond ik wel opvallend.

Al met al weer een heel fijne avond gehad en ik sluit zeker niet uit dat er nog een volgende keer aan komt! :D

  [ # 1275 ] 25 February 2017 10:23 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2017-02-25

Elphie1984 - 25 February 2017 10:10 AM

Ik had het niet over gister maar de mijlpaal daarvoor.. De 250ste.. Werd volgens mij ook door April gespeeld…

Klopt inderdaad, daar was ik ook bij. Vorig jaar juni! 😊

‹ First  < 83 84 85 86 87 >  Last ›
85 of 97
‹‹ De Kleine Kapiteon      Nachtgasten ››