5 of 8 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
verfilming Beauty and the Beast (Disney)
  [ # 61 ] 22 February 2017 08:51 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Supertalies - 21 February 2017 10:03 AM

Nu kan er betwist worden of een remake wel nodig was, maar ik vind het tot nu toe leuk!

Ik vind wat Disney nu aan het doen is met al haar oude animatiefilms, echt geweldig. Eerst Cinderella, toen Jungle Book, en nu Beauty and the Beast (vergeet ik er een?). De animatiefilm tot leven gebracht, en op zo’n kwalitatief goede manier zoals alleen Disney dat kan. Jungle Book vond ik fantastisch, en wat ik tot nu toe heb gezien van Beauty wordt die ook geweldig. Van mij mogen ze dat met meer films doen! Ik heb ergens een vage herinnering dat ze de volgende remake ook al aangekondigd hebben, Mulan?? Of heb ik dat verzonnen?

  [ # 62 ] 22 February 2017 09:01 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Je vergeet Alice in Wonderland (2010) en Maleficent (2014) nog.

Voor zover nu bekend zijn de volgende films gepland: Mulan in 2018, The Little Mermaid (waar Lindsey Lohan publiekelijk naar de hoofdrol aan het solliciteren is), Snow White and the Seven Dwarfs, The Lion King, Cruella De Vil, Aladdin, Peter Pan, Tinker Bell, Dumbo en Winnie the Pooh.

  [ # 63 ] 22 February 2017 03:47 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Volgende is Lion King..
Daar werden eerder deze week namen van bekend gemaakt.

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 64 ] 22 February 2017 03:55 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Jaaa, Donald Glover gaat de stem van Simba doen! 😊 En James Earl Jones spreekt -net zoals in de tekenfilm- Mufasa in.

  [ # 65 ] 05 March 2017 09:34 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

https://www.youtube.com/watch?v=UcsaqIsX-yk

  [ # 66 ] 05 March 2017 11:23 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Er is ook minder leuk nieuws rondom de film. In Amerika wordt opgeroepen tot een boycot in bepaalde staten en ook de Russische regeren overweegt dat. Waarom? Omdat Disney voor het eerst een openlijk homoseksueel karakter in een film heeft. Voor mij zou het een aanleiding zijn om die bioscopen wagenwijd open te zetten, maar helaas denkt niet iedereen er zo over.

  [ # 67 ] 05 March 2017 12:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Kassakassa voor de bioscoopeigenaren die de boycot niet steunen, lijkt me. Stom dat sommige plekken van de wereld een andere kalender hanteren dan wij.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 68 ] 05 March 2017 01:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Helemaal om dat het schijnt te gaan om een halve seconde in de finale/epiloog van de film. En zelfs dan nog niet heel opzichtig. Het was leuker geweest als ze dit detail pas na de release naar buiten hadden gebracht.

  [ # 69 ] 07 March 2017 09:10 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  223
Geregistreerd  2008-02-19

Beetje jammer dat Disney er zo’n groot punt van heeft gemaakt dat LeFou gay is in deze film. Buiten het feit dat het helemaal geen groot punt zou moeten zijn, zorgt dit er ook voor dat veel ouders hun kinderen de film niet willen laten zien. Erg jammer, zo verliezen ze potentiele bioscoopbezoekers. Het was inderdaad beter geweest als ze dit pas na de release naar buiten hadden gebracht.

Overigens hebben meerdere mensen die de film al hebben gezien verklaard dat, als je het niet weet, je er niks van merkt. Dus mensen maken er zo’n gedoe om voor niks.

Ze maken er ook een punt van dat deze film de eerste ‘interracial kiss’ in een Disney-film bevat (waarschijnlijk tussen Lumiere en Plumette, de plumeau). Leuk, maar dat zou niet belangrijk moeten zijn.

   Handtekening   

‘The hardest thing in this world is to live in it. Be brave. Live.’

  [ # 70 ] 07 March 2017 11:35 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

In Rusland is de rating voor de film nu 16+ (zie deze link). Belachelijk!

  [ # 71 ] 07 March 2017 01:14 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Supertalies - 07 March 2017 09:10 AM

Beetje jammer dat Disney er zo’n groot punt van heeft gemaakt dat LeFou gay is in deze film. Buiten het feit dat het helemaal geen groot punt zou moeten zijn, zorgt dit er ook voor dat veel ouders hun kinderen de film niet willen laten zien. Erg jammer, zo verliezen ze potentiele bioscoopbezoekers. Het was inderdaad beter geweest als ze dit pas na de release naar buiten hadden gebracht.

Niet mee eens. Voelt als de omgekeerde wereld voor mij. Ouders laten hun kinderen niet meer naar de film gaan. Rusland verhoogt de leeftijdsgrens naar 16 jaar. Dan moet Disney maar niks roepen over een gay tintje aan een karakter ? Lijkt me toch juist dat dit soort reacties meer dan ooit bewijzen dat juist het benadrukken er van kennelijk heel hard nodig is. En dat daar dus ook de kern van het probleem ligt, bij die manier van reageren en niet bij het al of niet iets benadrukken er van door de producent.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 72 ] 07 March 2017 01:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Supertalies - 07 March 2017 09:10 AM

Beetje jammer dat Disney er zo’n groot punt van heeft gemaakt dat LeFou gay is in deze film. Buiten het feit dat het helemaal geen groot punt zou moeten zijn, zorgt dit er ook voor dat veel ouders hun kinderen de film niet willen laten zien. Erg jammer, zo verliezen ze potentiele bioscoopbezoekers. Het was inderdaad beter geweest als ze dit pas na de release naar buiten hadden gebracht..

This nu niet dat Disney het van de daken heeft geroepen.
Het is de regisseur die het in de loop van een interview vermeld heeft, waarna de media (en de opiniemakers) het allemaal serieus hebben opgeblazen.

Dat er kortzichtige idioten daardoor geen kaartje kopen voor een film is iets wat we er moeten bijnemen bij het breken van een taboe (want dat was het voor Disney tot nu toe).

  [ # 73 ] 07 March 2017 01:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Wat ik nog het meest frappant vindt is dat ook Disney al sinds de oerknal stereotype personages gebruikt in films, waaronder een karrenvracht aan (vooral mannelijke) personages die ontzettend gay overkomen. Dat is allemaal prima, maar o wee als er een keer gekust zou worden of een personage zou uitspreken dat hij of zij valt voor iemand van hetzelfde geslacht…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 74 ] 07 March 2017 07:12 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

Net m’n tickets voor de avant-première op 18/03 in Genk besteld.
Nu nog 3 daagjes geduldig wachten tot de Deluxe OST geleverd wordt.

  [ # 75 ] 09 March 2017 04:06 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Zojuist de soundtrack beluisterd: Hoogtepunten: Luke Evans/Josh Gad, de demo’s door Alan Menken en de score op CD 2.

De rest: Mèh.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 8