6 of 8 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 > 
verfilming Beauty and the Beast (Disney)
  [ # 76 ] 09 March 2017 05:52 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  280
Geregistreerd  2011-11-05

De demo’s van Menken zijn inderdaad geweldig.

Aan de nummers uit de film is het vooral even wennen, maar vind ze niet verkeerd.

[ Gewijzigd: 10 March 2017 07:48 AM by Anubis4ever1 ]
  [ # 77 ] 10 March 2017 08:01 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Ik vind het echt weer een gemiste kans dat de beide hoofdrolspelers misschien goede acteurs zijn maar echt geen zangers. Er zijn toch genoeg (bekende) acteurs/zangers die dit beter kunnen.
Ga de film niet zien, waarschijnlijk prachtige plaatjes, mooi orkest maar tenen krommende zang. Nee laat maar….

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 78 ] 10 March 2017 08:28 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Emma Stone heeft er twee weken geleden nog een Oscar mee gewonnen.

  [ # 79 ] 10 March 2017 08:48 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

martijn-j - 10 March 2017 08:28 AM

Emma Stone heeft er twee weken geleden nog een Oscar mee gewonnen.

Je bedoelt dat ook Emma Watson wellicht een Oscar krijgt voor niet goed kunnen zingen?

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 80 ] 10 March 2017 10:50 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Het is vooral opvallend in het nummer Belle, als je Emma hoort proberen te zingen en daarna het ensemble hoort.

Ook leuk dat Josh en Luke zingen bij promoties en Emma en Dan in interviews alleen maar praten.

  [ # 81 ] 10 March 2017 03:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Klaske - 10 March 2017 10:50 AM

Ook leuk dat Josh en Luke zingen bij promoties en Emma en Dan in interviews alleen maar praten.

Dat is op zich al a bit… alarming…

Ik kan het niet luisteren zonder te lachen.

  [ # 82 ] 10 March 2017 03:23 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Lance - 10 March 2017 03:14 PM

Dat is op zich al a bit… alarming…

Ik kan het niet luisteren zonder te lachen.

Ja… die is erg… maar eigenlijk elke uithaal die ze veel korter zingt dan geschreven is denk ik ‘ach meisje toch’. Ik krijg gewoon medelijden met d’r. Je hoort het er proberen, maar ze klinkt vlak en onzeker. Ik las in een recensie dat Emma Watson niet met green screen kan werken, bijv. bij Belle (reprise) staat ze ergens op een berg en de omgeving is ge-greenscreened. Volgens de recensie kan ze niet in haar ogen acteren wat ze in haar verbeelding. Dat idee heb ik ook als ze zingt, dat ze de emotie van het nummer niet kan verbinden aan haar stem.

Ik zit zelf nog met een ander dingetje. Halverwege “Gaston” is er tekst toegevoegd voor Gaston, hij bedankt Lefou om hem op te beuren. En ik vraag me af: Is dat niet heel erg out of character? In mijn beleving kent Gaston de betekening van het word ‘thank you’ niet.
(Daarom zou Gaston ook heel goed passen bij de Dothraki in Game of Thrones, maar die fanfiction moet ik nog verder uitwerken, het is nu een oneshot, maar dit is echt heel erg terzijde)

  [ # 83 ] 11 March 2017 10:16 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

jasper050 - 10 March 2017 08:48 AM
martijn-j - 10 March 2017 08:28 AM

Emma Stone heeft er twee weken geleden nog een Oscar mee gewonnen.

Je bedoelt dat ook Emma Watson wellicht een Oscar krijgt voor niet goed kunnen zingen?

Voor Beauty and the Beast lijkt me die kans klein aangezien de film in maart uitkomt, maar Emma Watson was eerste keus voor La La Land. Ze had dus al een Oscar kunnen hebben misschien. Van wat ik gehoord heb zingt Emma Watson niet slechter dan Emma Stone.

  [ # 84 ] 11 March 2017 10:36 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik denk dat Emma Stone meer emotie in haar stem kan leggen dan Emma Watson, maar La La Land heeft grotere voordelen dan B&B heeft: Het gaat over Hollywood. Daar is de Oscar committee gek op. Dat geeft al punten voorsprong. Plus La La Land hoeft niet op te boksen tegen een remake van 20 jaar terug en zal niet afgedaan worden als een kinderfilm.

  [ # 85 ] 13 March 2017 01:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Onilne krijg ik niet gevonden of er een Nederlandstalige versie komt van Beauty and the Beast, er komt in elk geval wel een Vlaamse versie:

https://www.youtube.com/watch?v=lCufneQOugo

Ze gebruiken de oorspronkelijke vertaling van de Nederlandse tekenfilm, hopelijk komt er ook een Nederlandse versie, ik ben benieuwd wie de vertaling van het aanvullende materiaal heeft gedaan.

  [ # 86 ] 13 March 2017 11:05 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Lance - 13 March 2017 01:04 AM

Onilne krijg ik niet gevonden of er een Nederlandstalige versie komt van Beauty and the Beast, er komt in elk geval wel een Vlaamse versie:

Ze gebruiken de oorspronkelijke vertaling van de Nederlandse tekenfilm, hopelijk komt er ook een Nederlandse versie, ik ben benieuwd wie de vertaling van het aanvullende materiaal heeft gedaan.

Yay, tekenfilm vertaling :D

Waarschijnlijk geen NL versie omdat in NL de film is voor 12 jaar en ouder en in Belgie hij staat als ‘Kinderen toegestaan/familie film’?

Overigens:
UK & US: PG -> Parental Guidance - General viewing but some scenes may be unsuitable for young children.
Duitsland: Vanaf 6 jaar.
Spanje & Frankrijk: Alle leeftijden

[ Gewijzigd: 13 March 2017 12:18 PM by Klaske ]
  [ # 87 ] 13 March 2017 02:14 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Er is inderdaad geen Nederlandse versie, alleen een Vlaamse.
Meerdere musical acteurs hebben aangegeven alleen een Vlaamse ingesproken te hebben. (zoals Jonathan de Moor als Lumiere)

  [ # 88 ] 13 March 2017 05:21 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  148
Geregistreerd  2008-11-06

Klaske - 10 March 2017 03:23 PM

Ik las in een recensie dat Emma Watson niet met green screen kan werken, bijv. bij Belle (reprise) staat ze ergens op een berg en de omgeving is ge-greenscreened. Volgens de recensie kan ze niet in haar ogen acteren wat ze in haar verbeelding. Dat idee heb ik ook als ze zingt, dat ze de emotie van het nummer niet kan verbinden aan haar stem.

Heb er nog weinig van gezien, dus kan niks zeggen over hoe ze het doet, maar het klinkt me toch wel vreemd in de oren dat iemand die in tig Harry Potter-films gespeeld heeft niet met een greenscreen zou kunnen werken en zich geen dingen kan verbeelden…dat lijkt me toch juist in die films wel nodig. Ben geen HP-kenner, maar heb niet het idee dat ze dat slecht doet, dus of dat nou de reden is weet ik niet. Maar nogmaals, ik heb er nog weinig van gezien en gehoord, dus kan over de uitvoering niks zeggen, dat van dat greenscreen klonk naar mijn idee alleen tegenstrijdig.

  [ # 89 ] 14 March 2017 10:29 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

De première in Maleisië is uitgesteld vanwege LeFou.

  [ # 90 ] 14 March 2017 12:20 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

JessicaU - 13 March 2017 05:21 PM

Heb er nog weinig van gezien, dus kan niks zeggen over hoe ze het doet, maar het klinkt me toch wel vreemd in de oren dat iemand die in tig Harry Potter-films gespeeld heeft niet met een greenscreen zou kunnen werken en zich geen dingen kan verbeelden…dat lijkt me toch juist in die films wel nodig. Ben geen HP-kenner, maar heb niet het idee dat ze dat slecht doet, dus of dat nou de reden is weet ik niet. Maar nogmaals, ik heb er nog weinig van gezien en gehoord, dus kan over de uitvoering niks zeggen, dat van dat greenscreen klonk naar mijn idee alleen tegenstrijdig.

Het is weer even geleden (ik was meer van de boeken dan de HP-films), maar wat ik me herinner van de extras op de dvds was dat er voor HP veel van de buitenlocaties in Schotland etc. gefilmd is en de binnen scenes werd veel voor gebouwd. De Grote Hal, Diagon Alley waren volgens mij allemaal gebouwd. Het meeste wat er met ‘green screen’ was gefilmd waren de personages die met CGI gemaakt werden. Dobby bijv. was eerste een tennisbal op een stokje en in latere films een kleine acteur als stand in.

Ik kan me wel herinneren dat ik altijd wel vond dat Daniel Radcliffe en Rupert Grint er in elk geval beter in waren om te acteren met dingen die er niet zijn, dan dat Emma het was. 

martijn-j - 14 March 2017 10:29 AM

De première in Maleisië is uitgesteld vanwege LeFou.

Verbaast me ook niet.

‹ First  < 4 5 6 7 8 > 
6 of 8