6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
Sunset Boulevard in English National Opera
  [ # 76 ] 26 April 2016 06:52 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

Als er na jaren van speculeren nu toch eindelijk een verfilming van Sunset zou komen, zouden jullie Glenn Close dan de rol van Norma willen zien spelen? Want Glenn is ondertussen wel ouder dan Norma en in het theater valt leeftijd nu eenmaal minder op dan op het grote doek.

Sorry als dit wat off-topic is, maar ik ben benieuwd naar jullie mening hierover.

  [ # 77 ] 26 April 2016 08:07 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik zit er over na te denken om toch voor 30 pond ergens hoog achterin te gaan.
Bang dat de plek zodanig afdoet dat ik de superlatieven niet allemaal meekrijg, maar ik hoor echt alleen maar positief halleluja over deze voorstelling.
Ik weiger 225 pond te betalen (of uberhaupt al meer dan 50). Of dat nou voor een bepaalde leading lady is, of voor een mooi decor of een orkest. ‘t moet wel leuk blijven, haha!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 78 ] 26 April 2016 08:41 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Ik zat voor GBP 75 op B3 Stalls; metertje naar links en de prijzen knalden omhoog. Prima zicht en veel beenruimte want rij A is daar al opgehouden. In mijn ogen moet GC het met name hebben van haar fenomenale acteren en dan is het fijn dat je al haar gelaatsuitdrukkingen goed kunt zien. Dat krijg je op het zoveelste balkon inderdaad niet mee. Hoewel ook die laaiend enthousiast waren. Ook daar blijkbaar het gevoel getuige te zijn geweest van iets bijzonders.

  [ # 79 ] 26 April 2016 10:47 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Hmm toch maar eens opzoek naar een leuke last minute deal dan.. 😊 Thanks!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

‹ First  < 4 5 6
6 of 6