3 of 3 |  < 1 2 3
Wij willen The Phantom terug ! !
  [ # 31 ] 30 January 2016 09:13 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Geen idee maar ik ben voor.
Ik denk ook als eerst aan Carré als ik aan deze voorstelling denk. Maar omdat ik dacht dat er nooit iets voor vast staat dacht ik dat het geen optie was.

  [ # 32 ] 30 January 2016 09:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Carré is het een rijksmonument. Verbouwen is dus lastiger dan het Circustheater.

  [ # 33 ] 30 January 2016 09:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  551
Geregistreerd  2011-11-01

Argh dat is balen. Maar kunnen ze niet iets maken waardoor de kaarsen wel omhoog zouden kunnen? De draaischijf van Les Miserable kon er ook in. Trouwens ik zou het ook leuk vinden als een net afgestudeerde van een musicalschool of iets in die richting, de kans kreeg om Christine te kunnen spelen. Maar Celinde zie ik ook wel zitten eerlijk gezegd.

   Handtekening   

Sluit je ogen niet durf te dromen! Roze haalt groen enorm op!

  [ # 34 ] 30 January 2016 09:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Een draaischijf is niet zo ingewikkeld, die kun je gewoon over het bestaande toneel heen leggen. Om liften in de vloer te maken moet je echt gaten maken in het toneel en dan moet de ruimte eronder maar net geschikt zijn.

  [ # 35 ] 30 January 2016 09:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  551
Geregistreerd  2011-11-01

Aah zo, ja dan wordt het knap lastig. Toch blijf ik het een geschikt theater er voor vinden. Deze show moet niet gaan touren, want dan heb je in elk theater precies hetzelfde probleem. Hoe doen het trouwens in Engeland met de tourversie?

   Handtekening   

Sluit je ogen niet durf te dromen! Roze haalt groen enorm op!

  [ # 36 ] 30 January 2016 11:30 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  136
Geregistreerd  2010-11-02

Ik zou heel graag The Phantom in Nederland willen zien. Heb de musical in Londen gezien, vond het prachtig, alleen omdat het zo klassiek en hoog gezongen werd verstond ik het niet allemaal. Mijn Engels is redelijk goed, maar toch. Ondanks dat enorm genoten en ik denk dat het in het Nederlands helemaal top zou zijn. Natuurlijk met Célinde of Michelle als Christine en René als the phantom!

  [ # 37 ] 31 January 2016 10:39 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik vraag me af of een monumentencommissie er iets op tegen heeft als het oude eruit gaat en iets nieuws erin komt dat er precies zo uitziet als eerst maar wel meer mogelijkheden heeft, zolang de architectuur niet wordt aangetast…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 38 ] 31 January 2016 10:42 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  789
Geregistreerd  2010-06-30

WickedGreenFan - 30 January 2016 09:49 PM

Aah zo, ja dan wordt het knap lastig. Toch blijf ik het een geschikt theater er voor vinden. Deze show moet niet gaan touren, want dan heb je in elk theater precies hetzelfde probleem. Hoe doen het trouwens in Engeland met de tourversie?

In de UK is er volgens mij nu geen tour, maar in de US hebben te voor de tour een nieuw decor ontworpen. Ziet er niet slecht uit, maar geef mij toch maar de grandeur van de originele versie.
https://www.youtube.com/watch?v=rHDO_3CufQ0

  [ # 39 ] 31 January 2016 01:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik heb nooit een tour versie van de originele enscenering van The Phantom gezien dus heb geen idee hoe ze dat toen hebben opgelost maar naast de kandelaars heb je ook nog andere vereisten. Het valluik na ‘Masquerade’, de ruimte voor de trap die naar beneden leidt aan het begin van het titelnummer en net voor ‘All I Ask Of You’ en het ‘meer’ waar Raoul springt in ‘Track Down This Murderer’.

Ik zou The Phantom zeker graag in Nederland terugzien maar ben wel angstig voor de keuzes in casting. Ik hoop niet dat we een soort Phantom Light krijgen maar dat ze mooie klassiek geschoolde stemmen casten in de rollen die daarom vragen.

Maar goed vooralsnog zie ik het niet gebeuren en kunnen we naar Oberhausen en in het najaar naar Parijs of gewoon naar Londen.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 40 ] 31 January 2016 05:42 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Ik kan me herinneren dat ik ergens op het forum van Broadway.com heb gelezen dat de theaters in de VS speciaal voor de originele tour versie van the Phantom liften en luiken hebben gemaakt.

  [ # 41 ] 01 February 2016 01:47 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2016-01-27

Erg leuk om te lezen al die reacties!! Bedankt 😊

 < 1 2 3
3 of 3