36 of 42 | ‹ First  < 34 35 36 37 38 >  Last ›
On Your Feet
  [ # 526 ] 28 March 2018 02:34 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Ik ben het volledig eens met het bericht hier voor.. Alleen maar lof voor deze Gloria’s.
Binnenkort krijgen ze gelukkig weer data, dus dan ben ik zeker weer in het theater te vinden.

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 527 ] 28 March 2018 03:08 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

De laatste show is nu 30 Juni maar, weet niet zeker of die de laatste is. Maar zijn nog meer dagen bekend wanneer Vajen niet op is want ben benieuwd, naar Sky of Shanna als Gloria 😉 eigenlijk.

  [ # 528 ] 28 March 2018 03:44 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Christine2017 - 28 March 2018 03:08 PM

De laatste show is nu 30 Juni maar, weet niet zeker of die de laatste is. Maar zijn nog meer dagen bekend wanneer Vajen niet op is want ben benieuwd, naar Sky of Shanna als Gloria 😉 eigenlijk.

Wat ik vaag hoorde van sommige mensen was dat Sky 20 April weer op mag als Gloria maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik zag op de instagram story van Shanna Slaap dat zij 18 April weer op mag als Gloria samen met Tommie als Emilio. Ik heb zo’n vaag vermoeden dat er nog meer data’s komen, tenminste dat hoop ik want ze zijn beiden echt te gek!

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 529 ] 28 March 2018 06:24 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

18 April idd Shanna & Tommie en 20 April Sky & Jim
Voor de rest krijgen ze als het goed is nog data in mei. Maar ik neem aan dat ze dat zelf nog wel bekend gaan maken. En anders kun je ze vaak wel een berichtje op social doen voor data😉
Ga dat zien, echt een aanrader die twee!

[ Gewijzigd: 28 March 2018 06:26 PM by angelar95 ]
   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 530 ] 29 March 2018 09:44 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

angelar95 - 28 March 2018 06:24 PM

18 April idd Shanna & Tommie en 20 April Sky & Jim
Voor de rest krijgen ze als het goed is nog data in mei. Maar ik neem aan dat ze dat zelf nog wel bekend gaan maken. En anders kun je ze vaak wel een berichtje op social doen voor data😉
Ga dat zien, echt een aanrader die twee!

Dank je wel voor antwoord Angelar95 😉

  [ # 531 ] 29 March 2018 03:28 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

On Your Feet verlengd tot 5 Augustus 😉

  [ # 532 ] 01 April 2018 04:52 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2012-02-18

Ik ben afgelopen donderdag naar On your feet geweest met Vajèn en Jim in de hoofdrollen. Overtuigd door Vajèn als Gloria, erg strak gezongen en ze kwam echt geloofwaardig over! Jim raakte deze keer wel alle noten, maar het was wel te zien/horen dat hij er moeite mee had. Ik weet niet precies bij welk nummer, maar hij zit dan eerst op de bank en daarna staat hij op en moet hij hoger/krachtiger zingen. Voordat hij ging staan, moest hij een keer kuchen tussen het zingen door.
De meest opvallende en verrassende persoon vond ik Frank van Hengel. Wauw, zijn stem is écht prachtig en hij heeft zijn rol prachtig vertolkt. Nurlaila doet haar rol geweldig, ze laat weer zien hoe fantastisch goed ze is. Ik zag Samantha in de rol van Consuelo, dit deed ze prima, maar ik heb hierin geen vergelijkingsmateriaal.
Ik vind het verhaal van de musical erg mager, ik mis de diepgang. De muziek vind ik echter wel erg mooi (het laatste lied met het ensemble is echt prachtig) en de dans strak. Een lekker avondje uit is het zeker. Maar ik zou niet snel een tweede keer gaan. Wellicht een keer als Tommie speelt en ik zou zeker een poging wagen als Frank opgaat als Emilio.

  [ # 533 ] 18 April 2018 02:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Je kan nu bij de Hema ook met korting kaartjes kopen voor OYF..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 534 ] 19 April 2018 07:37 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2017-09-15

Nou! Gisteren naar de uitvoering geweest met Shanna Slaap en Tommie Christiaan in de leading roles. Wij hebben nu verschillende leads gezien; Vajen met Jim, Vajen met Tommie, Shanna met Jim , Sky met Tommie.  De bezetting van gisteren vonden wij de beste formatie van alle castformaties, (los van een aantal dansers uit het ensemble die er gisteren niet bij konden zijn natuurlijk). 

De combinatie van Shanna,Tommie, Sky, Ellen en Nurlaila was volgens mij en vele van mijn medebezoekers, de meest optimale waarin ieder elkaar versterkte.  Hulde! Jammer dat het einde alweer in zicht is.  Met deze opstelling hadden ze eigenlijk moeten beginnen 😊

Klein aandachtspunt voor Stage: Als Sky of Shanna le lead nemen, staat er op de castboards bij de zaalingang, steevast een foto van Vajen ipv Shanna of Sky.  Irritant en niet respectabel richting deze twee talenten, die op diverse momenten zelfs beter uit de verf komen dan Vajen.  Ik zou dat beter koesteren Stage!

  [ # 535 ] 19 April 2018 01:43 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Ik ben het helemaal met je eens! Gezegend met zulke understudys als Shanna en Sky. Ze verdienen zeker meer aandacht!
Precies, over die foto op het castbord was ik wel iets teleurgsteld. Ik had het niet verwacht dat ze een andere foto als Vajèn zouden doen, maar stiekem toch gehoopt. Beide verdienen ze het!!

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 536 ] 19 April 2018 02:34 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

Tja van die castbord met goede info, is wel een ding bij Utrecht. Want toen Joseph daar speelde klopte ook niet altijd die castbord, en als je iets van zei zeiden ze we gaan het meteen veranderen. En dan ga je kijken in de pauze, en is het niet gedaan. Maar pas na de voorstelling was de castbord wel veranderen met de goede info van spelers die op waren. Maar toen was voor sommige mensen al te laat. En heb zelfs gehad op bord stond dat John op was als Joseph, en toen de show begon kwam Freek opeens op als Joseph.

  [ # 537 ] 19 April 2018 09:28 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Ja precies, dat blijft daar echt een dingetje. In the bodyguard tijd ook regelmatig fouten. Bij on your feet hebben ze wel eens bij kleine Emilio de achternaam van 1 van de kleine Gloria’s gezet. Heel hinderlijk allemaal. Hoe moeilijk kan het zijn.
Gisteren ging het gelukkig alleen om de foto, de naam van Shanna stond er wel op, alleen geen foto van haar helaas.

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 538 ] 20 April 2018 05:11 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Sky en Shanna zijn echt onwijs goed! Ik heb al van beiden mogen genieten en 2 Mei weer van Sky en Tommie waar ik mij weer erg op verheug!

Castborden zijn wel een aandachtspuntje daar. De vorige keer dat ik de show namelà­jk zag stond er bij de kleine gloria de naam van een meisje dat helemaal niet speelde die dag! Erg vervelend!

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 539 ] 21 April 2018 09:01 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Sky = Gloria.

De stem, het uiterlijk….. bizar hoe een rol iemand zo goed past.

  [ # 540 ] 22 April 2018 09:58 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Weet iemand wie de nieuwe danser is de show is?

‹ First  < 34 35 36 37 38 >  Last ›
36 of 42