34 of 42 | ‹ First  < 32 33 34 35 36 >  Last ›
On Your Feet
  [ # 496 ] 01 February 2018 09:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Mogen we er dan van uit gaan, dat Anouk toch geen alternate Gloria is geworden..? Zou het toendertijd tussen Vajèn en Anouk zijn gegaan? Want ze stond toch op de foto met de ‘drie Gloria’s’...

  [ # 497 ] 01 February 2018 09:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  412
Geregistreerd  2012-06-29

Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat Anouk nu nog alternate wordt. Vajèn speelt in principe alles, met plezier, dit worden dan haar eerste paar keer dat ze niet speelt - en ik denk dat het er ook niet veel meer zullen worden.. 😉

  [ # 498 ] 01 February 2018 10:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Tja, kan natuurlijk dat het voor principal Gloria inderdaad tussen Vajèn en Anouk gegaan is, Vajèn de rol kreeg en Anouk bedankte voor een understudypositie (of misschien dat niet rens aangeboden kreeg). Is op zich geen schande, maar het was ook geen schande geweest als ze wel voor ensemble en u/s had gekozen. Ze heeft nu in ieder geval een leuke job met veel exposure.

Overigens: het is leuk dat Vajèn zo enthousiast is en alle voorstellingen blijft spelen, maar ook zij moet af en toe eens een dag vrij.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 499 ] 02 February 2018 12:55 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Er is zeker nog niet bekend wanneer Sky haar premiere gaat hebben als Gloria? Ik had haar 21 Januari als Rebecca en haar stem vond ik erg goed en ik denk dat je ook erg sterk zal zijn als Gloria!

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 500 ] 03 February 2018 01:28 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

TheWickedLion - 02 February 2018 12:55 PM

Er is zeker nog niet bekend wanneer Sky haar premiere gaat hebben als Gloria? Ik had haar 21 Januari als Rebecca en haar stem vond ik erg goed en ik denk dat je ook erg sterk zal zijn als Gloria!

Deze vraag had ik gisteravond aan Sky gevraagt via een privébericht op Instagram en ik kreeg antwoord van haar dat zij 20, 21 en 24 Maart(beide shows) Gloria speelt. Shanna speelt 23 en 25 Maart(beide shows) Gloria dus het lijkt erop dat Vajèn dan een weekje vrij heeft!

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 501 ] 04 February 2018 09:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Vanmiddag met mijn tante naar het Beatrixtheater geweest: On your feet!

Allereerst: wat een heerlijk gevoel van jeugdsentiment :-D
Swingend, gaaf; ik kon niet stil blijven zitten :-)
Het enige bevreemdende wat ik vind, in deze verder positief verrassende voorstelling, is het feit dat drie van de vier belangrijkste hoofdrollen niet door Latijns-Amerikaans ogende mensen worden vervuld. Daardoor duurt het even voor ik door heb dat Ellen Evers de oma van Gloria is en ook dat Emilio Estevez toch wel echt Zuid-Amerikaanse roots moet hebben. Desalniettemin doen ze het goed en overtuigen ze in hun spel, ondanks deze visuele beperking.

Mijn favoriet in de show, die draait om Gloria en Emilio Estefan, is Nurlaila Karim; de moeder van Gloria.
Wauw… die vrouw bezorgt me kippenvel!
Haar solo, haar pijn; ze heeft intentie!
‘My homeland’
Na de pauze pakt ze me alweer; in haar vertwijfeling bij de telefoon en daarna bij haar dochter in het ziekenhuis.
Ik voel tranen prikken van ontroering.
Alweer.
Ik hield ook van de ‘witte scene’; als het leven van Gloria aan ons voorbij flitst.
Ook de fanbrievenscène is ontroerend.
En de American Music Awards.
Ineens wordt Gloria een heldin ♡
En heb ik respect voor Vajèn gekregen.

Gloria die ik ken van haar grootste hits uit mijn jeugd, waarvan de eerste in Utrecht begon.
Vajèn van den Bosch die zich hier ontpopt tot de vrouw die alles kan en daarmee mijn respect afdwingt; ze klinkt zelfs als Gloria.
Zelfs Jim Bakkum en Ellen Evers, waar ik niet zoveel mee op had, doen het goed.
En de heerlijke sound, de show, de kostuums, de lichten en de salsa maakten het tot een feestje; een feestje waar ik blij van werd. Ik kon niet stil blijven zitten :-)
Lieve Gloria; na Kylie is ook zij een heldin ♡

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 502 ] 09 February 2018 06:15 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2018-02-09

Vanavond Shanna Slaap als Gloria. Haar premiere.  Cast van on your feet zou live bij the Voice zijn.

Dit zou Vajen en Tommy moeten zijn. Jim is vanavond Emilio.

  [ # 503 ] 09 February 2018 08:51 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Nee allen Vajen. Tommie is bij RTL lateNight… Iets met Carnaval & covers.

  [ # 504 ] 10 February 2018 12:35 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2017-09-15

En wat EEN SHOW vanavond!  Shanna Slaap verraste met haar debuut in de leading rol als Gloria niet geheel want liet al zien dat ze naast charisma ook over sterke danscapaciteiten beschikt en een goede stem heeft mar vanavond waren wij toch echt onder de indruk van het gemak waarmee ze een schitterende hoofdrol neerzette.  Ook het publiek was enthousiast. Chapeau!  Van Shanna gaan we nog veel horen!

  [ # 505 ] 11 February 2018 08:45 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Onverwachte castwissel na de pauze vanavond. Jim had stemproblemen en dat was duidelijk te horen in de eerste akte, dus hij werd na de pauze vervangen door Frank Hengel. Volgens mij zijn debuut en wow wat was hij geweldig. De zaal was ook aangenaam verrast aan de reacties te horen!

  [ # 506 ] 11 February 2018 08:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Wow verrassend!

  [ # 507 ] 12 February 2018 11:11 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Ik vond het een beetje gek dat ruben opging als phil. Ik dacht dat allessandro cover was maar hij bleef zijn ensemblepositie behouden. En rick was ook in het ensemble. Hadden ze rick niet beter op kunnen laten gaan ipv frank zodat hij phil kon blijven spelen?

Verder vind ik het ook heel vreemd dat er 4 swings zijn van vrouwen en er 2 ensembleposities open bleven staan. Dit betekend dus dat er 6 meiden niet aanwezig waren.

Iemand enig idee hoe dit kan?

  [ # 508 ] 13 February 2018 05:31 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Weet alleen dat Samantha Klots in Hamburg zat en Shanna speelde Rebecca. Verder geen idee.

  [ # 509 ] 17 February 2018 12:22 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Elphie1984 - 07 January 2018 03:58 PM
Pascale - 07 January 2018 03:51 PM
RobinHanssen - 07 January 2018 03:36 PM
Elphie1984 - 07 January 2018 03:32 PM

Doe eens even volwassen zeg… Jezus.. Hoe oud ben jij? Walgelijk persoontje ben je!!

Oh ik? Goh echt? Zegt degene die liep te oordelen over een actrice en haar speeltijden zonder het fijne te weten *kuch kuch Bodyguard kuch kuch*.

Joehoe… Houden we het leuk?

Ik hou het graag leuk.. Maar meneer hier loopt bijdehand tegen me te doen en daar ben ik niet van gediend.. 😊

Hahahahahhahaha dit maakt mij dag goed. Ik ben voor Robin. Fuck elphie

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 510 ] 17 February 2018 12:28 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Sorry ik zal even normaal doen, maar elphie denkt dat ze boven iedereen staat op deze site en mag wel even eens goed naar zichzelf kijken. Even een zelfreflectie momentje pakken.

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

‹ First  < 32 33 34 35 36 >  Last ›
34 of 42