1 of 4 |  1 2 3 >  Last ›
The Full Monty 2017/2018
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Goed.. Weer zo’n originele zet…

http://www.musicaljournaal.nl/

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1 ] 03 July 2016 04:47 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik verwacht dat Ferry Doedens vast auditie gaat doen als hij in de tussentijd geen vast contract bij Stage / Albert Verlinde heeft gekregen. Oh, het lijkt me ook wel wat voor Gordon.

Maar even serieus: 1x was leuk, 2x, eh nou nee.

  [ # 2 ] 03 July 2016 06:17 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

De voorstelling uit 2009 was inderdaad mooi, maar reprise-waardig? Mwoah. Misschien willen Martijn Fischer en Jim Bakkum wel meedoen, die spelen nu strippende arbeiders in de nieuwste Johan Nijenhuis-film…

  [ # 3 ] 04 July 2016 11:18 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Weer iets om met een gerust hart over te kunnen slaan ; is ook wel weer prettig om geen enkele drang te voelen om iets te willen zien . Ferry lijkt me narcistisch genoeg om te denken dat we dit deel ook nog van hem willen zien in een theater. Hoe onbegrijpelijk ook voor hem waarschijnlijk, toch pas ik .... dan zeker

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 4 ] 04 July 2016 11:29 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2015-09-10

Hier hetzelfde, de vorige versie was best leuk maar hier sta ik zeker niet voor te springen. Zo leuk was het dan ook weer niet. Ik vind dit zelfs een beetje armoe

  [ # 5 ] 04 July 2016 01:27 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Mark - 04 July 2016 11:18 AM

Weer iets om met een gerust hart over te kunnen slaan ; is ook wel weer prettig om geen enkele drang te voelen om iets te willen zien . Ferry lijkt me narcistisch genoeg om te denken dat we dit deel ook nog van hem willen zien in een theater. Hoe onbegrijpelijk ook voor hem waarschijnlijk, toch pas ik .... dan zeker

Ik zag Ferry Doedens laatst voorbij flitsen op Boulevard en ik zou zeggen dat hij te afgetraind is voor deze musical. Ook ik snap niet dat dit soort best-aardig voorstellingen al zo snel weer terugkomen. Dan zou je zeggen dat er wel iets interessanters te vinden moet zijn in de grote Musicalgeschiedenis-wereldencyclopedie.

  [ # 6 ] 04 July 2016 06:11 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Geweldige voorstelling. Leuk, humor en kort gelopen. Volgens mij liep het aardig. Het heeft een half seizoen getourd kan prima. Veel leuke rollen ook. Al hoop ik dat er ook een andere nieuwe productie door DGC wordt gebracht.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 7 ] 06 July 2016 08:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Dennis Willekens, Joost de Jong, Jip Bartels, Ferry Doedens, Lorenzo Kolf, Martijn Vogel

Lijkt me een droomgroepje 😉

  [ # 8 ] 06 October 2016 03:43 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Joey Ferre is gecast als Berry.

Bron: Musicalsites

  [ # 9 ] 06 October 2016 10:21 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Aparte keuze. Het is toch de bedoeling dat de arbeiders er vooral heel gewoon (c.q. niet Chippendale-achtig) uitzien? Zeker met de 2009-versie in het achterhoofd denk ik niet bepaald aan Joey bij de rol van Berry. Daarnaast ben ik nog steeds niet zo onder de indruk van zijn spelkwaliteiten. We shall see…

  [ # 10 ] 15 March 2017 03:09 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Als we dan toch een castingversie van Wie is de mol (Wie is de rol? 😉) aan het spelen zijn: Hans Cornelissen (producent The Full Monty) plaatst onder een fitness-foto van Juneoer Mers op Instagram de opmerking: “preparing?”. Kan een aanwijzing zijn dat Juneoer in TFM gaat spelen, wellicht de rol die Rogier Komproe 7 jaar geleden speelde.

  [ # 11 ] 15 March 2017 03:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Vond Juneoer heel leuk in Hair, dus kom maar op… 😊

Laush - 15 March 2017 03:09 PM

Als we dan toch een castingversie van Wie is de mol (Wie is de rol? 😉) aan het spelen zijn: (...)

:lol:

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 12 ] 11 April 2017 09:56 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Cast van musical The Full Monty compleet

AMSTERDAM - De cast van de musical The Full Monty is compleet. Naast de eerder bekendgemaakte hoofdrolspeler Joey Ferre bestaat de bezetting uit Brigitte Heitzer, Ad Knippels, Brigitte Nijman, Dennis Willekens, Kick Spijkerman, Juneoer Mers, David van den Tempel, Hilke Bierman en Julia Herfst.

The Full Monty is gebaseerd op de gelijknamige Britse film over een groep werkloze arbeiders die besluit te gaan strippen om geld te verdienen. “Het is een tijdloos, hilarisch en ook ontroerend verhaal, geschreven door Terrence McNally’‘, zegt creatief producent Hans Cornelissen.

De voorstelling was in 2009 al in Nederland te zien, toen met Charly Luske, Zjon Smaal en Ellen Evers in de hoofdrollen. Cornelissen: “In 2009 waren de recensenten en het publiek laaiend enthousiast. Zo vond men het schaamteloos grappig en een lust voor alle zintuigen. Ik heb er alle vertrouwen in dat de huidige cast dat zeker gaat evenaren.”

De musical is vanaf januari tot juni 2018 te zien in de Nederlandse theaters en gaat in première in het DeLaMar Theater in Amsterdam.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 13 ] 11 April 2017 10:34 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Weer zo’n tijdloos verhaal, wat fijn! 😂

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 14 ] 11 April 2017 10:51 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Mannen die er helemaal voor gaan!

The Full Monty keert terug met o.a. Joey Ferre, Brigitte Heitzer, Ad Knippels en Brigitte Nijman.

Na de succesvolle productie in 2009 keert The Full Monty terug in de Nederlandse theaters! Producenten Hans Cornelissen en Ruud de Graaf vinden de tijd rijp om negen jaar na hun eerste versie in 2009 deze internationaal bejubelde ‘feel good musical’ in een geheel nieuw jasje te steken. De cast die deze succesmusical gaat spelen bestaat uit Joey Ferre, Brigitte Heitzer, Ad Knippels, Brigitte Nijman, Dennis Willekens, Kick Spijkerman, Juneoer Mers, David van den Tempel, Hilke Bierman en Julia Herfst. De musical is vanaf januari tot juni 2018 in de Nederlandse theaters te zien en gaat in première in het Amsterdamse DeLaMar Theater. ‘The Full Monty is een tijdloos, hilarisch en ook ontroerend verhaal, geschreven door Terrence McNally,’ laat creatief producent Hans Cornelissen weten. ‘In 2009, met Charly Luske in één van de hoofdrollen, waren de recensenten en het publiek laaiend enthousiast. Zo vond men het schaamteloos grappig en een lust voor alle zintuigen. Ik heb er alle vertrouwen in dat de huidige cast dat zeker gaat evenaren.’

Het verhaal
Geen baan meer. Geen vrouw meer. Geen toekomst meer. En wat doe je dan, als je ineens een groot bedrag aan alimentatie moet ophoesten, om te voorkomen dat je straks ook geen contact met je kind meer hebt? Dan begin je een strip-act. Met je beste vrienden die ook allemaal zonder werk zitten. En je gaat voor niets minder dan de Full Monty!
De musical werd een wereldhit en de Oscar-winnende filmversie is inmiddels een moderne klassieker. Overal worden de mannen, die het aandurven om niet alleen in het leven maar ook op het toneel ‘the full monty’ te gaan, in de armen gesloten. Het is aanstekelijk, pikant maar ook ontroerend met swingende songs.
Allard Blom tekent voor de vertaling / bewerking en Paul van Ewijk voor de regie. De choreografie is in handen van Ivo Chundro.

The Full Monty is vanaf januari 2018 in de Nederlandse theaters te zien

  [ # 15 ] 11 April 2017 03:09 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Dus dan krijgen we:

Jerry - Charly Luske - Joey Ferre
Dave - Zjon Smaal - Dennis Willekens
Martin - Vincent de Lusenet - Kick Spijkerman
Hengst - Rogier Komproe - Juneoer Mers
Harold - Han Oldigs - Ad Knippels
Eric & Ted - Richard Spijkers - David van den Tempel

Alleen de dames durf ik niet te gokken.
Hilke als Jeanette?

 1 2 3 >  Last ›
1 of 4