16 of 71 | ‹ First  < 14 15 16 17 18 >  Last ›
Mamma Mia
  [ # 226 ] 21 March 2018 12:49 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ik denk tjirandha van the voice. Zij zat natuurlijk al in the bodyguard. Zou mij niks verbazen of dat meisje wat derde werd die was ook heel goed

  [ # 227 ] 21 March 2018 12:56 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Maar Willemijn had toch auditie gedaan? Ik kan me echt niet voorstellen dat SE haar afslaat.
Overigens; Zou iemand die geen fan is van Antje mij kunnen vertellen waarom niet?
Ik zie heel veel weerstand tegen haar, maar ik vind dat ze goed zingt en voor de rol van Donna lijkt zij mij zo’n 40x geschikter dan Willemijn.

  [ # 228 ] 21 March 2018 01:03 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

A.musical - 21 March 2018 12:56 PM

Maar Willemijn had toch auditie gedaan? Ik kan me echt niet voorstellen dat SE haar afslaat.
Overigens; Zou iemand die geen fan is van Antje mij kunnen vertellen waarom niet?
Ik zie heel veel weerstand tegen haar, maar ik vind dat ze goed zingt en voor de rol van Donna lijkt zij mij zo’n 40x geschikter dan Willemijn.


Ik ben dus geen fan van Antje maar ik moet toegeven dat ik niet precies weet waaraan dat ligt. Waarschijnlijk meer met uitstraling / gedrag te maken dan met de kwaliteit van zingen. Gewoon een kwestie van smaak denk ik.

Als Willemijn Donna wordt zie ik mezelf 5 keer of meer gaan. Bij Antje misschien 1 keer.

  [ # 229 ] 21 March 2018 01:13 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

jeroen100 - 21 March 2018 01:03 PM
A.musical - 21 March 2018 12:56 PM

Maar Willemijn had toch auditie gedaan? Ik kan me echt niet voorstellen dat SE haar afslaat.
Overigens; Zou iemand die geen fan is van Antje mij kunnen vertellen waarom niet?
Ik zie heel veel weerstand tegen haar, maar ik vind dat ze goed zingt en voor de rol van Donna lijkt zij mij zo’n 40x geschikter dan Willemijn.


Ik ben dus geen fan van Antje maar ik moet toegeven dat ik niet precies weet waaraan dat ligt. Waarschijnlijk meer met uitstraling / gedrag te maken dan met de kwaliteit van zingen. Gewoon een kwestie van smaak denk ik.

Als Willemijn Donna wordt zie ik mezelf 5 keer of meer gaan. Bij Antje misschien 1 keer.

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Maar dan is het inderdaad een kwestie van smaak. Ik heb het eerder al gezegd, maar ik vond Willemijn in Stuttgart echt niet overtuigend, op heel veel vlakken niet. En ik denk dat Antje van nature beter bij de rol past. Maar we gaan het zien.

  [ # 230 ] 21 March 2018 01:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

jeroen100 - 21 March 2018 01:03 PM
A.musical - 21 March 2018 12:56 PM

Maar Willemijn had toch auditie gedaan? Ik kan me echt niet voorstellen dat SE haar afslaat.
Overigens; Zou iemand die geen fan is van Antje mij kunnen vertellen waarom niet?
Ik zie heel veel weerstand tegen haar, maar ik vind dat ze goed zingt en voor de rol van Donna lijkt zij mij zo’n 40x geschikter dan Willemijn.


Ik ben dus geen fan van Antje maar ik moet toegeven dat ik niet precies weet waaraan dat ligt. Waarschijnlijk meer met uitstraling / gedrag te maken dan met de kwaliteit van zingen. Gewoon een kwestie van smaak denk ik.

Als Willemijn Donna wordt zie ik mezelf 5 keer of meer gaan. Bij Antje misschien 1 keer.

Ik sluit me daar helemaal bij aan.. Qua zang en acteren vind ik Antje fantastisch maar haar houding etc staat me gewoon tegen..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 231 ] 21 March 2018 02:19 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Antje heeft ook gewoon ‘diva’ aan der kont hangen. Daarom was ze zo geschikt voor Amneris of Killer Queen.
Een hard werkende vrouw zonder geld in een tuinbroek zie ik gewoon niet in haar..

  [ # 232 ] 21 March 2018 02:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

dokter_P - 21 March 2018 02:19 PM

Antje heeft ook gewoon ‘diva’ aan der kont hangen. Daarom was ze zo geschikt voor Amneris of Killer Queen.
Een hard werkende vrouw zonder geld in een tuinbroek zie ik gewoon niet in haar..

Eens!
Het liefst zie ik gewoon Lone weer Donna spelen.. Maar dat is denk ik een utopie😬

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 233 ] 21 March 2018 02:34 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Net even geïnformeerd bij mijn eerdere bron.
Antje wordt inderdaad Donna. Kreeg hij zelf van Antje bevestigd.

Over de rest van de cast wist hij niets….

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 234 ] 21 March 2018 02:34 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Elphie1984 - 21 March 2018 02:27 PM
dokter_P - 21 March 2018 02:19 PM

Antje heeft ook gewoon ‘diva’ aan der kont hangen. Daarom was ze zo geschikt voor Amneris of Killer Queen.
Een hard werkende vrouw zonder geld in een tuinbroek zie ik gewoon niet in haar..

Eens!
Het liefst zie ik gewoon Lone weer Donna spelen.. Maar dat is denk ik een utopie😬

Zeker eens, en hopen op Lone als Donna.

  [ # 235 ] 21 March 2018 02:52 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Ik denk echt dat Antje een onwijs goede Donna gaat zijn.
Donna is geen vrouw die het ondernemerschap geambieerd heeft. Donna is juist die diva danwel ster die door omstandigheden in de positie van arme hardwerkende vrouw geduwd is. Gedurende de voorstelling komen haar oude passie en natuur weer naar boven. 
Zeker als gypsy, die hun emoties tonen, en als alleenstaande moeder lijkt Antje mij iemand die zich volledig kan uitleven in de rol. Wie iemand persoonlijk is speelt altijd wel een rol, maar in Nederland een te grote. Duitsers gaan voor een show naar het theater en als de acteurs goed zijn zijn ze goed. Je moet altijd blijven proberen je in het verhaal te laten zuigen en niet te denken “Oh wat leuk daar staat Willemijn of Simone e.d.”.

  [ # 236 ] 21 March 2018 03:06 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  102
Geregistreerd  2009-01-17

jeroen100 - 21 March 2018 01:03 PM
A.musical - 21 March 2018 12:56 PM

Maar Willemijn had toch auditie gedaan? Ik kan me echt niet voorstellen dat SE haar afslaat.
Overigens; Zou iemand die geen fan is van Antje mij kunnen vertellen waarom niet?
Ik zie heel veel weerstand tegen haar, maar ik vind dat ze goed zingt en voor de rol van Donna lijkt zij mij zo’n 40x geschikter dan Willemijn.


Ik ben dus geen fan van Antje maar ik moet toegeven dat ik niet precies weet waaraan dat ligt. Waarschijnlijk meer met uitstraling / gedrag te maken dan met de kwaliteit van zingen. Gewoon een kwestie van smaak denk ik.

Als Willemijn Donna wordt zie ik mezelf 5 keer of meer gaan. Bij Antje misschien 1 keer.


Antje zingt prachtig en haalt de hoge noten met gemak, maar ik vind haar heel gemaakt. Zowel als persoon, maar ook als actrice. Ik weet wel dat Mamma Mia niet persé een diepgaand verhaal is, maar Lone en met name Simone zetten naast alle grappen en grollen ook een kwetsbare, gekrenkte Donna neer. Ik denk dat Antje daar vooral in tekort schiet. Ik ben echt een grote fan van Mamma Mia en heb mijn kaartje voor 7 september al geboekt, maar ik vind het jammer als Antje daadwerkelijk de rol zou krijgen.

  [ # 237 ] 21 March 2018 03:19 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Ik ga maar niet veel woorden vuil maken aan wat ik vind van de keus van Antje Monteiro als Donna…

Voor de oplettende luisteraar vertelde Albert vanochtend bij Koffietijd dat de drie vaders niet per se goede zangstemmen moeten hebben, maar gewoon goede acteurs moeten zijn. Zou mij dus niets verbazen als we geen musicalmensen in die rollen te zien krijgen… Verder zei hij ook ‘omdat hij neiuw jong talent zo belangrijk vindt’ dat er een jonge sophie en sky moeten komen te staan. Wellicht toch geen Vajen, maar een geheel ‘nieuwe Romy Monteiro’?

  [ # 238 ] 21 March 2018 03:24 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Amanda big - 21 March 2018 12:49 PM

Ik denk tjirandha van the voice. Zij zat natuurlijk al in the bodyguard. Zou mij niks verbazen of dat meisje wat derde werd die was ook heel goed

Bedoel je Tjindjara? Die is momenteel zwanger en ik denk zo ongeveer uitgerekend als Mamma Mi begint dus dat lijkt me niet. Daarnaast zie ik haar in geen enkele rol voor me.

  [ # 239 ] 21 March 2018 03:28 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  38
Geregistreerd  2012-11-30

Sophie en Sky zijn niemand uit the voice..

[ Gewijzigd: 21 March 2018 03:55 PM by frankie ]
  [ # 240 ] 21 March 2018 04:11 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  418
Geregistreerd  2011-01-08

Jolijn Henneman? Zit in Showponies en Nieuwetijden, die zie ik ook wel voor me als Sophie.

‹ First  < 14 15 16 17 18 >  Last ›
16 of 71