50 of 71 | ‹ First  < 48 49 50 51 52 >  Last ›
Mamma Mia
  [ # 736 ] 05 November 2018 04:20 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

A.musical - 05 November 2018 09:28 AM

Goed om te horen, dat de understudies zo goed zijn!
Ik vroeg me af hoe Sanne over komt in de rol? Daarmee doel ik voornamelijk op uiterlijk. Lijkt ze te jong of draagt haar rimpelloze gezicht bij aan het plastische chirurgie verhaal? En is haar stem volwassen genoeg voor Tanja?

Hoop haar nog eens te zien.

Ik vind het wel geloofwaardig, doordat zij jonger is is het geloofwaardiger dat ze wat aan haar gezicht heeft laten verbouwen, Sophia heeft, met alle respect, wel gewoon een ouder gezicht, waardoor dat verhaal een beetje vreemd is, de vorige Tanja’s kwamen qua leeftijd ook meer bij Sanne in de buurt, dan bij Sophia.

En qua stem zit het helemaal goed, ze zingt echt heel goed, wou dat ik het kon laten horen 😉

  [ # 737 ] 06 November 2018 09:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Er zijn drie Dynamo’s gecast van 45+, dat de understudy’s pas begin 30 zijn, kan in het geval van Tanja geen kwaad. Maar een Roos of een Donna in die leeftijd blijf ik een rare keus vinden, even los van spelkwaliteiten.

  [ # 738 ] 07 November 2018 07:10 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Hoeft niet per sé.
Donna komt net van school als ze ontdekt dat ze zwanger is. Sophie is rond dezelfde leeftijd als ze wil trouwen. Roos en Tanja zijn haar schoolvriendinnen… ik kan me de casting van jongere Donna & Dynamo’s best voorstellen 😊

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 739 ] 11 November 2018 12:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

TheWickedLion - 23 October 2018 01:04 PM

Er worden wel echt vaak fouten gemaakt met castborden in het Beatrix Theater. Ik heb het al meerdere keren met on your feet gehad en nu dus ook met mamma mia. Ik wist in eerste instantie niet dat Myrthe op zou gaan als Ellie, want op het castbord stond eerst Annefleur van den Berg. Dat was later aangepast maar nu stond er bij Donna dat die rol gespeeld zou worden door Antje, terwijl Nurlaila op was. Erg vervelend.  Ondanks dat was de show wel weer leuk om te zien 😊

Ik heb een soortgelijke ervaring. Bij mijn laatste bezoek stond de volledige eerste cast op het bord vermeld op de rol van Sophie na. Daar stond Sanne Mierloo vermeld. Tijdens de show bleek dat Jolijn gewoon speelde en dat Sanne in de rol van Tanja te zien was. Ondanks dat in de pauze deze fout bij het personeel bekend bleek te zijn is het castbord gedurende de avond niet aangepast.

  [ # 740 ] 11 November 2018 06:28 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2018-09-23

Wat is daar precies vervelend aan als je de acteurs gewoon herkent? :$

  [ # 741 ] 11 November 2018 08:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  412
Geregistreerd  2012-06-29

Het is gewoon niet professioneel. Dat bord hangt daar om te laten zien wie er speelt, laat dat dan goed zien (hele kleine moeite lijkt me) of laat het uit. En daarnaast, als het gewone publiek wilt kijken wie er die avond zo goed Tanja speelde, kijken ze op het bord. Beetje jammer als daar dan de verkeerde naam genoemd staat.

  [ # 742 ] 12 November 2018 06:15 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Gaby* - 07 November 2018 07:10 AM

Hoeft niet per sé.
Donna komt net van school als ze ontdekt dat ze zwanger is. Sophie is rond dezelfde leeftijd als ze wil trouwen. Roos en Tanja zijn haar schoolvriendinnen… ik kan me de casting van jongere Donna & Dynamo’s best voorstellen 😊

Ik vind dat daarmee ook een stukje van de ‘ondeugende vrouwen van middelbare leeftijd’-humor verdwijnt.  Die personages praten alsof ze heel veel levenservaring en tegenslag hebben gehad en relativeren dat door middel van humor. Nou kan dat ook wel als je 30 bent, maar ik vind dat toch minder geloofwaardig én vooral minder leuk 😉

Aan de andere kant: het zijn acteurs, dus misschien ‘spelen’ ze wel vrouwen van middelbare leeftijd. Er wordt uiteraard nergens naar een getal of leeftijd verwezen.

  [ # 743 ] 15 November 2018 11:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Vanavond een heel bijzonder voorval meegemaakt. Bij de aanvang van Gimme, Gimme, Gimme ging het brandalarm af. Iedereen heeft rustig de zaal verlaten. Buitengekomen zag ik de artiesten al weer snel het pand ingaan. Wij als publiek werden richting hoofdingang gestuurd, maar stranden aan de zijkant van het pand. Even later werden we weer terug geleid naar de deur waar we uit waren gekomen, Na even wachten mochten we via de artiesten ingang naar binnen.  Langs de kleedkamers liepen we naar de foyer. De pauze werd direct gehouden. Daarna kwamen eerst de Dynamo’s naar voren om te melden dat het een vals brandalarm was geweest. We werden bedankt voor de snelle ontruiming, waarbij Sophia wist te melden dat zij eerst nog haar telefoon had opgehaald. Ook melde ze nog even dat er maar weer snel moest worden gestart want ze moest de trein van elf uur halen. Hierna zat de sfeer goed in de zaal, veel applaus en meeklappen. Op de plek van de normale pauze was er een korte onderbreking voor het verkleden en ombouwen van het podium. Aan het eind werden we door Nurlaila bedankt voor ons enorme enthousiasme en omdat Sophia toch al haar trein had gemist, werd er nog maar een liedje ingezet: Waterloo.

  [ # 744 ] 16 November 2018 09:28 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik was er gister ook en wát een belevenis! Wel een leuke foto met Nurlaila aan het brandalarm overgehouden.. Elk nadeel hep ze voordeel zullen wr maar zeggen😜
Even over Nurlaila, wát een verademing vergeleken met Antje. Waar Antje alles prima wegzingt, voél je bij Nurlaila ook wat ze zingt.. Haar Winnaar krijgt de macht.. WOW!! Tranen en kippenvel all over.. Voor mij geen Antje meer als Donna!

(Waterloo doen ze altijd bij de toegift;))

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 745 ] 16 November 2018 11:30 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

En is het nu ook steeds dat als Nuralaila speelt Sky opgaat als Sophie?

  [ # 746 ] 16 November 2018 11:39 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Nopp.. Jolijn was gewoon op:)

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 747 ] 16 November 2018 11:43 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Oh ok gelukkig. Vond dat ook zo’n onzin…

  [ # 748 ] 16 November 2018 11:49 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Is het ook.. Heb me geen moment gestoord aan deze combi.. Ze zijn allebei gewoon zo goed.. Je kijkt overal doorheen:)

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 749 ] 20 November 2018 02:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Zaterdagmiddag geweest. Leuke show hoor! Energie van de jonge cast is goed en het is een feestje om te horen en te zien. Ik vond iedereen goed in zang en dans. Het vlakke acteerwerk en slappe verhaal moet je voor lief nemen…

Wat puntjes die mij opvielen:
- Wat een lelijke toneellijst. Onbehandeld grenen?

- Sanne als Tanja deed het erg leuk. Ze heeft heel veel energie en oogt daardoor wel wat jong. Ze gebruikt haar pruik en lipstick echt om in de rol te kruipen. Haar houding en mimiek vond ik soms wel een beetje te dik aangezet, waardoor het af en toe karikaturaal wordt.

- Hilke vond ik wat oprechter, maar ik miste bij haar een klein beetje dat nerdy/lompige/moekige…  Dat maakt de rol wat mij betreft nog wat grappiger en aandoenlijker. Hilke is best wel wel fit, fris en soepel.

- Antje gewoon prima. Ze kan goed zingen en laat dat graag horen.

- De posities van de spelers op het toneel waren soms heel irritant onnatuurlijk. In een discussie drie keer van plek wisselen, omdraaien, teruglopen… De teksten zijn al niet zo boeiend en dit komt het acteerwerk niet ten goede.

- Wel een hoog SBS6-gehalte in de zaal zeg. Met popcorn en M&M’s op elke scène commentaar geven, net alsof ze thuis op de bank zitten… Lijkt me wel leuk om voor zo’n kortpittig publiek te spelen, want er wordt keihard gelachen om alle simpele, dubbelzinnige grapjes.

- Pepper als hetero is niet zo geloofwaardig.

- Veel verschil in volume. De ouverture begon goed hard en ook de uptempo nummers zijn lekker opzwepend. De ballads daarentegen te zacht. Dat maakt nummers als Een Van Ons en Zo Ben Ik, Zo Ben Jij nà³g saaier.

  [ # 750 ] 20 November 2018 03:54 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik zag vorige week de voorstelling en zag Sophia in de rol van Tanja. Wat jij @Sander over Sanne zegt vond ik ook van Sophia. Het is nooit goed om te vergelijken maar ik zag in de vorige versie Anouk van Nes. Ik vond haar veel leuker en echter in de rol van Tanja.

‹ First  < 48 49 50 51 52 >  Last ›
50 of 71