6 of 8 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 > 
The Color Purple naar NL
  [ # 76 ] 23 April 2018 05:58 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

De stoelen waren inderdaad veel beter dan in het Zonnehuis, maar de beenruimte is voor mij te krap. Ik zat wijdbeens (erg charmant) en nog met mijn knieƫn tegen de stoel voor me. Daarbij liep het volgens de mensen achter me onvoldoende op, waardoor ze zeker twintig minuten geklaagd hebben dat ze door mijn lengte niets konden zien. Volgens hen was het beter geweest als de rijen wat versprongen zouden zijn geplaatst.

Verder was het nogal lawaaierig in de hal naast het theater; het klonk als spelende kinderen. Daar werd vervolgens binnen de zaal met portofoonverkeer op gereageerd. Daar heb ik wel een opmerking over gemaakt in de pauze, daarna niks meer gehoord.

Toiletgroep had beter gemogen. Geen licht, behalve door twee kieren in de deur… Slechte waterdruk…

Met wat aanpassingen is dit best een leuke locatie…

[ Gewijzigd: 23 April 2018 06:05 AM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 77 ] 23 April 2018 06:30 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2011-01-31

Ik ben gisteren naar deze musical geweest. Van tevoren wist ik niet goed wat ik ervan moest verwachten; ik kende de musical niet en niet alle recensies die ik had gelezen waren positief. Ik ben volledig omver geblazen. Ik vond het een prachtige musical en heb enorm genoten. Naast de goede cast vond ik ook de band heel erg goed. Ik zou deze musical zeker aan iedereen willen aanraden. De locatie vond ik leuk, maar de beenruimte vond ik ook veel te krap. Ik zat op rij B en de mensen achter ons leken iets meer beenruimte te hebben. De stoelen vond ik inderdaad beter dan in het Zonnehuis. Al met al heb ik een fantastische middag gehad en hoop ik deze musical zeker nog een keertje te gaan zien.

  [ # 78 ] 23 April 2018 08:23 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2010-10-23

Ik ben gisteren ook geweest en ik vond hem prach-tig!!!

Wat een mooie show, geweldig dat ze deze naar Nederland hebben gebracht.

Ik vond de hoofdrolspeelster heel sterk en ik vraag me echt af waarom mensen zeggen dat ze vocaal niet sterk is? Ik vond haar echt steengoed, zowel in zang als in spel! En de rest van de cast vond ik ook heerlijk om naar te kijken en te luisteren!

Wat ik me afvraag: waarom zou dit een andere versie zijn dan de versie in Londen? Ik zag weinig verschil?! Ja, het minimale decor is wat anders, maar voor de rest is dit toch gewoon de originele (revival) show? Het is toch echt geen “eigen versie”?!

Het enige mindere aan de show (en dit is echt een minimaal minpunt) vond ik de bedrukte lappen stof met enveloppen erop en het bijbehorende dansje, bij het Afrika nummer begin 2e akte. Dat vond ik echt een zwak stuk, het past er zo niet bij dat ze met grote enveloppen gaan staan dansen. Waarom moet je, als alles minimaal is, zoiets zo expliciet weergeven? Ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel hierbij als de dansende jurken in Billy Elliot: het valt totaal buiten de show en voegt niks toe. Maar goed, als dat het enige is waar ik over kan zeuren, dan heb je het goed gedaan 😉

Het devies is: Gaat dat zien, gaat dat zien! 😊

  [ # 79 ] 24 April 2018 06:01 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Ik zag de show zaterdag en snap wel waarom mensen zeggen dat Naomi niet de sterkste zangeres is; wie Cynthia Erivo heeft gezien snapt meteen dat Naomi in die vergelijking zangtechnisch ech tekort komt. Maar ze heeft me met haar spel volledig geraakt. Echt heel knap.
Edwin Jonker, Ana Milva Gomes en Jeanine La Rose vond ik echt fantastisch, maar er zijn ook dingen waar ik me aan gestoord heb. Het eindeloze slepen met de kisten bijvoorbeeld, en de eerste akte moest echt op gang komen. En de stoelen. Ze zaten prima, voor mij dan aangezien ik niet breed ben. Maar ik zag stevigere mensen om me heen moeite hebben, ze pasten soms neit eens in het kuipje…

  [ # 80 ] 24 April 2018 07:29 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

In alle persberichten van Opvliegers 4 momenteel staat Joanne gewoon vermeld bij die productie, dus denk dat we haar niet terug gaan zien in de tour van The Color Purple

  [ # 81 ] 24 April 2018 09:55 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Ana Milva Gomes zal Nicki Marron in de Bodyguard te Wenen gaan spelen.
Dus voor haar zal er ook geen tour op de planning staan.

  [ # 82 ] 24 April 2018 10:46 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Tof voor haar! Maar vind het wel ontzettend jammer dat ze de tour niet doet, want wat mij betreft is zij echt de ster van de show! Vind Gitty Pregers ook wel een type voor Shug!

  [ # 83 ] 24 April 2018 10:54 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ah KAK.. En geen Ana Milva en geen Joanne.. Begin te twijfelen om naar de tour te gaan.. Ik hoop op goede vervangers…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 84 ] 24 April 2018 11:01 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2016-05-27

Of misschien Nurlaila als Shug?
OYF speelt dan niet meer

  [ # 85 ] 24 April 2018 11:05 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

En Edwin Jonker gaat Driving Miss Daisy doen volgend seizoen. Wel raar dat op de site van DeLaMar dan de volledige cast zoals hij nu is vermeld staat.

  [ # 86 ] 24 April 2018 11:14 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Wow…dan zouden er dus al 3 niet meedoen. En juist 3 mensen waarin heel positief over ben in deze show…

  [ # 87 ] 24 April 2018 11:18 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

Ik vind Carolina ook wel een Shug! Al was zij ook in de race voor Tanya in Mamma Mia dus wellicht dat ze dat gaat doen….

  [ # 88 ] 24 April 2018 03:46 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2016-05-27

martijn-j - 24 April 2018 11:05 AM

En Edwin Jonker gaat Driving Miss Daisy doen volgend seizoen. Wel raar dat op de site van DeLaMar dan de volledige cast zoals hij nu is vermeld staat.

De voorstellingen in De La Mar zijn in november. Misschien is het te combineren?

  [ # 89 ] 24 April 2018 04:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Fentom - 24 April 2018 09:55 AM

Ana Milva Gomes zal Nicki Marron in de Bodyguard te Wenen gaan spelen.
Dus voor haar zal er ook geen tour op de planning staan.

Super jammer dat ze dan niet mee op tour gaat (maar bied ook weer mogelijkheden voor een stedentrip).

Ben wel benieuwd wat er dan overblijft van de huidige cast, maar ik wacht nog even met boeken.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 90 ] 24 April 2018 06:16 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik schrik ook van het mogelijk niet meedoen van de meest interessante naam. Ik wilde juist naar de tour omdat ik dan zeker weet dat ik fatsoenlijk kan zitten, iets waar ik toch een hoop opmerkingen over heb gelezen. Over fatsoenlijk toiletteren nog maar te zwijgen.

‹ First  < 4 5 6 7 8 > 
6 of 8