2 of 6 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Mozart! naar Vlaanderen (en Nederland?)
  [ # 16 ] 21 June 2017 05:54 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

frankie - 14 June 2017 08:19 PM

De persoon die is aangenomen voor Mozart te spelen is Vlaams dus het gerucht lijkt me niet meteen waar. Wat musicfever zegt klopt wel denk ik

Daarom zette ik ook ervoor; “geruchten”. 😊
En uiteindelijk heb ik reeds een Vlaamse naam vernomen die een rol zal spelen, dus gelukkig krijgen we een hoofdcast die nederlandstalig zal zijn 😊. Fijn!

  [ # 17 ] 27 August 2017 02:57 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ruben Van Keer gaat Mozart spelen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 18 ] 27 August 2017 10:18 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  21
Geregistreerd  2012-07-10

Inside informatie is dat deze versie van Mozart na Vlaanderen ook richting Nederland komt!!

  [ # 19 ] 27 August 2017 11:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Heel graag!

  [ # 20 ] 29 August 2017 06:28 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Het uitgebreide Ruben van Keer wordt Mozart verhaal.
Grappig natuurlijk dat dit na Oedo Kuipers de tweede Mozart is die door Musicalworld werd genomineerd voor een doorbraak/revelatie award. Beiden wonnen niet, maar dat heeft ze gelukkig niet weerhouden door te gaan, en grote rollen te bereiken.

Jonge Belgische musicalacteur Ruben Van Keer wordt Mozart
in grootse spektakelmusical

Hoofdrol op de West End, onbekend in eigen land
“Eindelijk kan ik me tonen aan het Belgische publiek!”

Na ‘Elisabeth’ en ‘Dans der Vampieren’, presenteert Music Hall ism Vereinigte Bühnen Wien, vanaf 10 december 2017 de Nederlandstalige bewerking van de internationaal gelauwerde spektakelmusical ‘Mozart!’ in Stadsschouwburg Antwerpen. Sinds de première in 1999 te Wenen, werd ‘Mozart! — de Musical’ al opgevoerd in 8 landen, 6 talen en mocht deze indrukwekkende productie al meer dan 2,2 miljoen bezoekers ontvangen. Dit coming-of-age drama blijft ver weg van de clichés en kunstmatige adoratie van het muzikale genie. ‘Mozart! — de Musical’ zoemt in op de complexe, getormenteerde ziel van de briljante artiest en rock star avant la lettre. De jonge Belgische musicalacteur Ruben Van Keer (27) werd, na een intense casting, door het internationale productieteam gekozen om de rol van Mozart te spelen in de Nederlandstalige bewerking van deze grootse spektakelmusical. Voor Ruben, die afgelopen week nog schitterde op de Londense West End in de musicalversie van ‘Bat Out Of Hell’, betekent de rol van Mozart niet alleen zijn eerste hoofdrol in eigen land, maar meteen ook een unieke kans om zich eindelijk te tonen aan het Belgische publiek. Vanaf zondag 10 december 2017 kan u in Stadsschouwburg Antwerpen kennis komen maken met de man achter de legende en ook genieten van de prachtige live muziek in ‘Mozart! - de Musical’, gebracht door een 17-koppig orkest. Dirk Brossé neemt voor Music Hall de muzikale leiding over dit indrukwekkende project. Tickets & info ‘Mozart! — de Musical’: http://www.musichall.be

“We zetten hoog in met ‘Mozart! — de Musical’ en zijn vereerd dat een internationaal gerenommeerd productiehuis als Vereinigte Bühnen Wien, Music Hall de kans en het vertrouwen geeft om hun fabelachtige voorstelling in België op de planken te brengen. Met Ruben Van Keer als Mozart, geven we een jong, Belgisch toptalent de kans om zich verder te ontwikkelen en te manifesteren in de musicalwereld. Dit is een productie van wereldniveau, in de grootorde van ‘Les Misérables’ en ‘The Phantom Of The Opera’. Daarom hebben we met Dirk Brossé als muzikaal leider ook een wereldtopper aan boord gehaald, alles MOET absolute top zijn, we willen het publiek overdonderen! “

- Geert Allaert, CEO Music Hall -
“Ik ben heel blij met deze prachtige rol. Het is een rol die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond. Het gaat snel; afgelopen dinsdag speelde ik m’n laatste voorstelling van de musical ‘Bat Out Of Hell’ in Londen en nu ben ik alweer in België om me voor te bereiden, en me daarna volop te smijten in een internationale topproductie als ‘Mozart! - de Musical’!. Het worden alleszins drukke tijden, maar klagen doe ik absoluut niet. Ik kijk er enorm naar uit om mij te kunnen tonen aan het Belgische publiek, want tot op heden speelde ik nog nooit een grote hoofdrol en eigen land. Na mijn Masteropleiding in Londen ben ik zowat recht van de schoolbanken in ‘Bat Out Of Hell’ terechtgekomen. Ik ga er alleszins alles aan doen om een sterke Mozart neer te zetten en het enorme vertrouwen dat ik krijg van Music Hall en Vereinigte Bühnen Wien niet te beschamen”
-
 
Het verhaal
‘Mozart! — de Musical’ vertelt het verhaal van de wereldvermaarde Oostenrijkse componist Wolfgang Amadeus Mozart (1756 — 1791). Niet de platgetreden paden over het muzikale genie worden bewandeld, wel krijgt het publiek een intrigerend coming-of-age drama voorgeschoteld, dat het exceptionele talent toont als een complex en ambigue karakter, gekweld door z’n eigen genialiteit, worstelend met de voor hem wrede uitdagingen van het alledaagse leven.

Mozart — Rock star in een Rococo wereld
W.A. Mozart wordt vaak omschreven als een rock star avant la lettre. Hij leefde intens, kort, was eigenzinnig, anti-establishment en genoot volop van de geneugten des levens. Dit ging natuurlijk lijnrecht in tegen de destijds heersende normen en waarden van de elitaire kringen, waarin hij door zijn uitzonderlijke capaciteiten beland was. Mozart voelde zich als artiest niet meer dan een lakei die ten dienste van de adel moest staan, gevangen in een keurslijf van verwachtingen. Maar in hem brandde het verlangen naar artistieke en persoonlijke vrijheid, om zijn eigen leven te leiden, te dromen, drinken, kaart te spelen en de liefde te ontdekken.

Deze onverenigbare clash van stijlen vormt de rode draad in ‘Mozart! — de Musical’ en wordt ook ondersteund door de muziek. Krachtige, moderne muziekstijlen, zoals ballades, ragtime en zelfs rocknummers, worden afgewisseld met originele, subtiele Rococo-thema’s van Mozart.

Deze verbluffende musical focust niet op de mythe Mozart, maar toont de legendarische componist als een fragiel, tastbaar persoon. Een man van vlees en bloed, die worstelt om zich te verlossen van zijn liefhebbende, maar tirannieke vader, van de maatschappij en de verwachtingen.

FACTS & FIGURES
Aantal bezoekers wereldwijd: 2,2 miljoen
Aantal shows: 2.200
8 landen: Oostenrijk, China, Tsjechië, Duitsland, Hongarije, Japan, Zuid-Korea, Zweden
6 talen: Tsjechisch, Duits, Hongaars, Japans, Koreaans, Zweeds

‘Mozart! — de Musical’ vanaf zondag 10 december in Stadsschouwburg Antwerpen.
Tickets & info: http://www.musichall.be

Leeftijd: 9 jaar
Een productie van Music Hall TS

Ruben Van Keer
Ruben Van Keer coverde en speelde de hoofdrol van Strat in de wereldpremière van ‘Bat out of Hell - The Musical’, zowel op de West End als op tour (2017).
Ruben studeerde Muziektheater aan het Fontys conservatorium in Tilburg. Daar speelde hij onder andere Hamlet in ‘Hamlet’, Lysander in ‘Een Midzomernachtsdroom’ en Alan Strang in ‘Equus’. Hij deed professionele theaterervaring op als Robespierre in ‘Marie Antoinette’, Bernstein en Fecter in ‘Dogfigh’t en Arthur in ‘Arthur en de strijd om Camelot’.
In 2016 studeerde hij af aan de Musical Theatre opleiding van de Royal Academy of Music in London. Tijdens zijn opleiding speelde hij onder andere Robert in ‘Company’ en Anthony in ‘Sweeney Todd’. Ruben was ook te zien in Musical Theatre Classics, een concert geleid door Stephen Brooker.

  [ # 21 ] 29 August 2017 08:06 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Het is wel grappig dat in elk geval 3 acteurs van Dogfight een rol hebben gehad in een buitenlandse productie.

Zo zie je maar weer dat het M-Lab zeker een bron van nieuwe talenten was.

Het is alleen jammer dat wij dus blijkbaar goede mensen opleiden die vervolgens in het buitenland gaan werken.

Wellicht moeten de Nederlandse producenten eens gaan nadenken over beter salarissen etc.

Als het zo door gaat hebben wij alleen nog maar de “kneusjes” op het toneel.

Maar goed we gaan weer on topic, dit is een andere discussie.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 22 ] 29 September 2017 12:49 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Linde Degeest (9), Anneleen Lambrecht (10) en Dries Van Cauwenbergh (9) worden ‘Amadé’ in ‘Mozart! - de Musical’


v.l.n.r.: Dries, Anneleen, Linde
c: Wendy de Noier

“Natuurlijk kunnen meisjes ook Mozart zijn!”

Na ‘Elisabeth’ en ‘Dans der Vampieren’, presenteert Music Hall ism Vereinigte Bühnen Wien, vanaf 10 december 2017 de Nederlandstalige bewerking van de internationaal gelauwerde spektakelmusical ‘Mozart!’ in Stadsschouwburg Antwerpen. Dat de jonge Belgische musicalacteur Ruben Van Keer (27 - Mechelen) als hoofdrolspeler in de huid van Mozart zal kruipen, wisten we al, maar een zeer belangrijke rol in deze enorme productie is ook weggelegd voor de “kleine Mozart” Amadé, het kindgenie dat stilzwijgend over de schouder van Mozart meekijkt en hem op het rechte, professionele pad tracht te houden, weg van alle verleidingen. De rol van Amadé zal in Vlaanderen afwisselend gespeeld worden 3 kinderen. Zo zal de 9-jarige Dries Van Cauwenbergh uit Hemiksem z’n mannetje staan als Amadé, maar opvallend feit is dat ook 2 meisjes in de huid van deze “kleine Mozart” zullen kruipen. Linde Degeest (9 jaar - Schelle) en Anneleen Lambrecht (10 jaar - Lovendegem) kijken er alvast enorm naar uit om voor de voorstellingen van ‘Mozart! -de Musical’ als jongetje door het leven te gaan. Gisteren (woensdag) ontmoetten de kids elkaar en hoofdrolspeler Ruben Van keer voor het eerst, tijdens het passen van de kostuums in Zuiderkroon Antwerpen. Vanaf zondag 10 december 2017 kan u in Stadsschouwburg Antwerpen kennis komen maken met de man achter de legende en ook genieten van de prachtige live muziek in ‘Mozart! - de Musical’, gebracht door een groot live orkest. Dirk Brossé neemt voor Music Hall de muzikale leiding over dit indrukwekkende project. Tickets & info ‘Mozart! — de Musical’: http://www.musichall.be

“Ik vind de kostuums prachtig en de pruik vooral heel grappig, ik herkende mezelf bijna niet toen ik in de spiegel keek. Ik speel viool, maar in de voorstelling moet ik dat niet doen. De muziek van Mozart is heel mooi, maar wel moeilijk, dus ik kan die ook nog niet perfect spelen”, zo zegt Linde

“Natuurlijk kunnen ook meisjes Mozart zijn, in mijn kostuum voel ik me ook echt een beetje Mozart! Ik kijk er enorm naar uit om aan de repetities te beginnen. We moeten niet spreken of zingen als Amadé, alleen maar acteren. Mijn mama zegt soms dat ik niet kan zwijgen, maar nu zal het wel moeten!”, aldus Anneleen.

“Eerst vond ik het wel wat raar dat er ook 2 meisjes Amadé zouden spelen, maar met die pruik op lijken ze wel op jongetjes”, lacht Dries

Het verhaal
‘Mozart! — de Musical’ vertelt het verhaal van de wereldvermaarde Oostenrijkse componist Wolfgang Amadeus Mozart (1756 — 1791). Niet de platgetreden paden over het muzikale genie worden bewandeld, wel krijgt het publiek een intrigerend coming-of-age drama voorgeschoteld, dat het exceptionele talent toont als een complex en ambigue karakter, gekweld door z’n eigen genialiteit, worstelend met de voor hem wrede uitdagingen van het alledaagse leven.

Mozart — Rock star in een Rococo wereld
W.A. Mozart wordt vaak omschreven als een rock star avant la lettre. Hij leefde intens, kort, was eigenzinnig, anti-establishment en genoot volop van de geneugten des levens. Dit ging natuurlijk lijnrecht in tegen de destijds heersende normen en waarden van de elitaire kringen, waarin hij door zijn uitzonderlijke capaciteiten beland was. Mozart voelde zich als artiest niet meer dan een lakei die ten dienste van de adel moest staan, gevangen in een keurslijf van verwachtingen. Maar in hem brandde het verlangen naar artistieke en persoonlijke vrijheid, om zijn eigen leven te leiden, te dromen, drinken, kaart te spelen en de liefde te ontdekken.

Deze onverenigbare clash van stijlen vormt de rode draad in ‘Mozart! — de Musical’ en wordt ook ondersteund door de muziek. Krachtige, moderne muziekstijlen, zoals ballades, ragtime en zelfs rocknummers, worden afgewisseld met originele, subtiele Rococo-thema’s van Mozart.

Deze verbluffende musical focust niet op de mythe Mozart, maar toont de legendarische componist als een fragiel, tastbaar persoon. Een man van vlees en bloed, die worstelt om zich te verlossen van zijn liefhebbende, maar tirannieke vader, van de maatschappij en de verwachtingen.

FACTS & FIGURES
Aantal bezoekers wereldwijd: 2,2 miljoen
Aantal shows: 2.200
8 landen: Oostenrijk, China, Tsjechië, Duitsland, Hongarije, Japan, Zuid-Korea, Zweden
6 talen: Tsjechisch, Duits, Hongaars, Japans, Koreaans, Zweeds

‘Mozart! — de Musical’ vanaf zondag 10 december in Stadsschouwburg Antwerpen.
Tickets & info: http://www.musichall.be

Leeftijd: 9 jaar
Een productie van Music Hall TS

  [ # 23 ] 01 October 2017 10:18 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik ben al een tijdje bezig om te boeken voor ‘Mozart!’ maar via de website krijg ik alleen plaatsen toegewezen aan de zijkant van de zaal, of ik nu eerste rang boek of de golden en platinum seats. Erg frustrerend dat je zelf geen plaatsen kunt kiezen. Misschien is het zo dat de zaal vanaf de zijkant wordt opgevuld naar het midden toe, dus misschien even wachten met boeken ? Iemand wellicht een tip of ervaring met deze website ?

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 24 ] 01 October 2017 11:32 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2010-10-23

Theo - 01 October 2017 10:18 AM

Iemand wellicht een tip of ervaring met deze website ?

Ja, het is een vreselijke website en mailen naar de klantenservice levert ook niks op.

Het beste kun je bellen met het dure nummer (Nederland: 0900 45 000 45 (0,45 EUR/min)), dan kunnen ze je zeggen welke plaatsen nog vrij zijn.

Volgens mij vullen ze niet van de zijkant op hoor!

  [ # 25 ] 10 October 2017 10:23 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Ana Milva Gomes zal haar rol van Barones Von Waltstà¤tten hernemen, ze was dit ook in de Weense versie.

De rol van Cecilia Weber (de schoonmoeder) zal gespeeld worden door Ilse La Monaca.

Piek van der Kaaden zal de rol van Constanze op zich nemen.

Wout Verstappen
als Salerie, wat zeer vreemd is. Want deze rol zit niet in de musical normaal. Wat toch aangeeft dat we voor Vlaanderen enkele wijzigingen kunnen verwachten t.o.v. voorgaande versies.

Tim Saey
is Colloredo.

Sander van Voorst tot Voorst
is te zien als Graaf Arco.

Overige:
Anouk van Laake - Aloyisa Weber
Hannes Vandersteen - Fridolin Weber
Mike Levens - Ensemble (Cover Schikaneder)
Anna van der Burgt- Ensemble (US Cecilia Weber)
Tom Buelens - Ensemble (Cover Leopold Mozart)
Charlotte Verduyn - Ensemble (Cover Constanze)
Annemarijn Kool - Ensemble
Reuben De Boel - Swing
Jeffrey Italiaander - Nog onbekend

[ Gewijzigd: 11 October 2017 06:05 PM by Fentom ]
  [ # 26 ] 13 October 2017 08:29 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Vanavond in ‘Van Gils & Gasten’ op één!

Ilse La Monaca (De Buurtpolitie) en Wout Verstappen (Ghost Rockers) voor het eerst in musical in Vlaanderen!

“Lerares en leerling” samen op de planken in ‘Mozart! - de Musical’
 
Vanaf 10 december 2017 kan u in Stadsschouwburg Antwerpen gaan genieten van het indrukwekkende spektakel ‘Mozart! - de Musical’. De uiterst getalenteerde Belgische musicalacteur Ruben Van keer, staat als hoofdrolspeler natuurlijk vol in de spotlights tijdens dit coming-of-age drama rond de ‘rock star avant la lettre’, maar wordt ook geruggesteund door een uitgebreide cast. Dat de rol van de “kleine Mozart” Amadé in Vlaanderen afwisselend gespeeld zal worden door de 9-jarige Dries Van Cauwenbergh en meisjes Linde Degeest (9 jaar - Schelle) en Anneleen Lambrecht (10 jaar - Lovendegem), was reeds bekend, maar naast Ruben Van keer, maken nog 2 verrassende namen hun grote musicaldebuut in Vlaanderen. Zo zal Ilse La Monaca (rechercheur Brigitte Broeckx in ‘De Buurtpolitie’) in de huid van Cecilia Weber - de schoonmoeder van Mozart - kruipen. Wout Verstappen (Ghost Rocker Alex) zal op zijn beurt de rol van collega-componist Salieri voor zijn rekening nemen en maakt ook deel uit van het ensemble. Hoewel beiden een musicalopleiding volgden en Ilse La Monaca in het buitenland reeds tal van hoofdrollen in grote musicals op haar palmares heeft staan, betekent ‘Mozart! - de Musical voor Ilse en Wout dé kans om eindelijk hun kunnen als musicalartiest te tonen aan Vlaanderen. Leuke extra is dat Wout Verstappen ooit nog zangles kreeg van Ilse La Monaca, dus “lerares en leerling” maken samen hun debuut. Vanaf zondag 10 december 2017 kan u in Stadsschouwburg Antwerpen kennis komen maken met de man achter de legende en ook genieten van de prachtige muziek in ‘Mozart! - de Musical’, gebracht door een groot live orkest. Tickets & info ‘Mozart! — de Musical’: http://www.musichall.be


“Ik ben Music Hall, en Geert Allaert in het bijzonder, enorm dankbaar voor deze prachtige opportuniteit. In Vlaanderen kent iedereen me als Brigitte Boeckx uit De Buurtpolitie, terwijl ik eigenlijk van opleiding een musicalactrice ben en in het buitenland, vooral de Duitstalige gebieden, zowat 13 jaar lang in grote musicals stond. In o.a. Oostenrijk, Zwitserland en het noorden van Italië, speelde ik hoofdrollen in producties al ‘Footloose’, ‘Hair’, ‘Moses’ en Hairspray’, tot ik een aantal jaar geleden mijn grote liefde terug naar Vlaanderen volgde en hier in ‘De Buurtpolitie’ belandde. Het is ook het internationale productieteam dat me gekozen heeft voor deze rol, puur op basis van mijn auditie, want in Oostenrijk is ‘De Buurtpolitie’ natuurlijk niet op de buis (lacht). Ik kijk er dan ook enorm naar uit om aan de repetities van deze waanzinnige productie te beginnen en met de collega’s aan de slag te gaan”
- Ilse La Monaca -

“De rol van Salieri is in deze musical geen hoofdrol en niet te vergelijken met hoe deze ingevuld werd in de film. ‘Mozart! - de Musical focust meer op de persoon Mozart en de innerlijke strijd die hij levert. Ik vind het alleszins fantastisch om deel uit te mogen maken van de cast, want alle registers worden werkelijk opengetrokken voor deze spektakelmusical. Ook voor mij betekent het mijn musicaldebuut, ondanks dat ik een theateropleiding volgde. Halverwege die studies kreeg ik de kans om in Ghost Rockers mee te doen en die heb ik met beide handen gegrepen. Mijn studies heb ik toen op pauze gezet, maar ik ben heel blij dat ik met ‘Mozart! - de Musical’ die draad weer kan oppikken!
- Wout Verstappen -


Deze indrukwekkende musical toont de legendarische componist als een fragiel, tastbaar persoon. Een man van vlees en bloed, die worstelt om zich te verlossen van zijn liefhebbende, maar tirannieke vader, van de maatschappij en de verwachtingen.

Krachtige, moderne muziekstijlen, zoals ballades, ragtime en zelfs rocknummers, worden afgewisseld met originele, subtiele Rococo-thema’s van Mozart..

Voor liefhebbers van grote spektakelmusicals zoals ‘Les Misérables of Phantom of the Opera’, is dit een absolute must-see!

FACTS & FIGURES
Aantal bezoekers wereldwijd: 2,2 miljoen
Aantal shows: 2.200
8 landen: Oostenrijk, China, Tsjechië, Duitsland, Hongarije, Japan, Zuid-Korea, Zweden
6 talen: Tsjechisch, Duits, Hongaars, Japans, Koreaans, Zweeds

‘Mozart! — de Musical’ vanaf zondag 10 december in Stadsschouwburg Antwerpen.
Tickets & info: http://www.musichall.be

Leeftijd: 9 jaar
Een productie van Music Hall TS

  [ # 27 ] 19 October 2017 09:35 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

En inmiddels ook bekend: Paul Vaes speelt de rol van Leopold Mozart. Geweldig om hem na een paar jaar van afwezigheid weer in een grote musical te zien en te horen!

  [ # 28 ] 03 November 2017 06:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

De cast voorlopig:

Wolfgang Mozart - Ruben van Keer
Leopold Mozart - Paul Vaes
Colloredo - Tim Saey
Baronin von Waldstà¤tten - Ana Milva Gomes
Constanze Weber -Piek van der Kaaden
Nannerl Mozart - Lillian Maandag
Cà¤cilia Weber - Ilse La Monaca
Fridolin Weber - Hannes Vandersteene
Graf Arco - Sander van Voorst tot Voorst
Amade - Linde Degeest
Amade - Anneleen Lambrecht
Amade - Dries van Cauwenbergh
Aloysia Weber - Anouk van Laake
Ensemble/Cover Wolfgang Mozart - Jeffrey Italiaander
Ensemble/Cover Colloredo - Pepijn van Bokhoven
Ensemble/Cover Baronin? - Sanne Mieloo
Ensemble/Cover Emanuel Schikaneder - Mike Levens
Ensemble/Cover Cà¤cilia Weber - Anna van der Burgt
Dance Captain/Ensemble/Cover Aloysia Weber - Anouk Roolker
Ensemble (Salieri) - Wout Verstappen
Ensemble - Annemarijn Maandag
Ensemble - Annemarijn Kool
Ensemble - Meren Verhaegh
Ensemble - Marije van Sonsbeek
Ensemble - Lesly van Eldijk
Ensemble - Melinda de Vries
Swing - Stef van Gelder

  [ # 29 ] 06 November 2017 05:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Weer een nieuwe naam: Armand Pol zal ook te zien zijn in Mozart.

  [ # 30 ] 06 November 2017 08:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Al meer bekend over voorstellingen in Nederland? Normaal reis ik graag naar Antwerpen, maar het komt me nu niet zo goed uit.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 6