3 of 12 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Evita 2018/2019
  [ # 31 ] 19 March 2018 03:56 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Ik ben heel benieuwd hoe Paul van Ewijk dit gaat aanpakken. Ik vermoed héél klassiek en standaard…

  [ # 32 ] 19 March 2018 04:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Wat zegt Hans nu over Cabaret op Facebook?

  [ # 33 ] 19 March 2018 06:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Afgaande op de foto wel met Ché Guevara. Ik vind de voorstelling altijd beter werken met gewoon een Ché.

  [ # 34 ] 19 March 2018 06:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

sky14 - 19 March 2018 04:50 PM

Wat zegt Hans nu over Cabaret op Facebook?

Dat ze die 8/9 jaar terug als grote, internationale productie hebben gebracht.

martijn-j - 19 March 2018 06:05 PM

Afgaande op de foto wel met Ché Guevara. Ik vind de voorstelling altijd beter werken met gewoon een Ché.

Hans Cornelissen vertelde in de livestream over de oorspronkelijke functie van Che, en dat ze ook met die vorm gaan werken ipv Guevara.

  [ # 35 ] 19 March 2018 06:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Hier word ik blij van!! Fantastische musical met een fantastische cast!

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 36 ] 19 March 2018 07:28 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

René en Brigitte, wat fijn!!! En dan ook nog met live orkest! Ik kijk er enorm naar uit

  [ # 37 ] 19 March 2018 07:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Komt er nu ook weer een nieuwe vertaling

  [ # 38 ] 19 March 2018 07:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Eigenlijk jammer om al die positieve reacties te lezen over de aanwezigheid van een live orkest. Blijkbaar is de musical in Nederland al dusdanig afgegleden dat dit het benoemen waard is in plaats van een vanzelfsprekendheid.

[ Gewijzigd: 19 March 2018 10:47 PM by martijn-j ]
  [ # 39 ] 19 March 2018 09:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Mooie voorstelling, prima dat die terug komt. Ik vond de versie van 10 jaar geleden geweldig! Brigitte en Marjolein beiden gezien, en vond Marjolein meer een Evita.

Reneé van Wegberg was wat mij betreft ook goed geweest. PR-technisch is Brigitte een goede keuze en ik hou enorm van haar stem. In The Full Monty, wederom van haar genoten!

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 40 ] 19 March 2018 09:39 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Robin1994 - 18 March 2018 01:51 PM
Jeroen - 17 March 2018 09:20 PM
stefan050 - 17 March 2018 07:16 PM

Hahahaha, begin je nou weer tegen mij. Hou even op en val niet andere mensen lastig met onze ruzie die wij hebben

Ik heb al eerder aangegeven dat we het hier over inhoud hebben. Stoppen dus met dat provoceren en op de persoon spelen..

Probeer jij nu maar eens minder incapabel als moderator te zijn, en hou ook inderdaad maar eens op met die vriendjespolitiek van je. Jij en dat hele team van moderators laten van iedereen en alles onwaarheden op het forum toe. En alleen omdat Stefan en ik boel wel eens wat steviger benaderen worden wij op de vingers getikt? Hou toch op zeg. Het feit dat alleen Ik of Stefan een moderator meldingen in een topic krijgen toont de incapabiliteit van jou als moderator aan. Inclusief het hele team. Drie werf bah! En ja ook voor jou “Elphie1984”. Met die toon van je. Steek het je maar waar de zon niet schijnt maar ik hou niet meer de mond voor jou meer dicht. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Dank je Robin, er zijn meer mensen die hier last van hebben. We moeten dit niet zo in het forum zetten, want daar hebben andere mensen last van. Mensen die wel normaal doen, maar jeroen ik heb jou een persoonlijk bericht gestuurd. Zou het erg waarderen dat je hier op gaat reageren. Want hoe jij en je vriendinnetjes reageren af en toe is echt niet prettig en zorgt voor een onveilige situatie. Ik weet nu van 16 mensen dat zij dit ook zo ervaren, maar nogmaals lijkt het mij een goed idee dat wij dit private bespreken

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 41 ] 19 March 2018 09:46 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Ik vond de vorige versie (met Brigitte) veel te kil en afstandelijk. De laatste Broadwayversie zag er qua sfeer heel mooi uit… Ben bang dat hier weer erg karig wordt :long:  ...
Marijn best apart als keuze voor Peron. Niet echt een statige man.

[ Gewijzigd: 19 March 2018 09:48 PM by Sndr ]
  [ # 42 ] 19 March 2018 10:16 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

NOOT VAN DE REDACTIE:
Beste forumleden,

Eerder in dit topic werden door de leden Robin1994 en Stefan050 een aantal onaangename zinnen heen en weer geschreven. Ook werden er beledigende uitspraken gedaan over de kwaliteit van onze moderators.

Voor eens en voor altijd: Ons forum is bedoeld voor inhoudelijke discussies over muziektheater. Beledigingen, persoonlijke vetes en al dan niet opbouwend commentaar op de redactie kun je kwijt via een PM. We hebben in het verleden hierover huisregels opgesteld, die kun je nalezen. Musicalworld draait geheel op vrijwilligers. We vinden het een voorrecht om jullie een podium te bieden om van gedachten te wisselen. Maar elkaar aanvallen in het openbaar en ons beledigen gaat echt veel te ver. Zoek dan lekker een ander medium.

Eerder genoemde forumleden krijgen na overleg dan ook een laatste waarschuwing. Bij een volgende schermutseling of belediging naar ons trekken we de stekker uit hun deelname.  Als zij daar vragen over hebben kunnen ze direct contact met ons opnemen. Verder dank voor het doorzetten van de inhoudelijke discussie.

TEAM MUSICALWORLD

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 43 ] 19 March 2018 11:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Hallo iedereen,

Wat vind ik een vervelende reactie. Volgens mij is dit puren censuur. Ik ben wl vanaf 2010 lid van jullie forum en heb dit nog nooit meegemaakt. Er zitten een aantal mensen op dit forum zoals elphie1984 die andere mensen aan het pesten zijn en wij mogen daar niks op terug zetten.

Jullie lopen te dreigen dat ik wanneer ik nog iets zeg dat dan mijn lidmaatschap wordt ingetrokken. Dit is juist het punt die ik aan het maken ben. Jullie bepalen dat en doen dus aan vriendjespolitiek. Dat is precies het punt die wij maken. Misschien moet er maar eens goedgekeken worden of jullie niet veel te veel macht hebben op dit forum.

Maar jullie bepalen helemaal niet voor mij wanneer ik ga stoppen. Dat doe ik zelf wel. Ik vind dit heel erg jammer dat dit op deze manier moet, maar ik buig niet voor censuur en pesten.

Ik wens jullie allemaal veel goeds

Liefs Stefan

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 44 ] 19 March 2018 11:37 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Ik snap niet hoe Willemijn Maandag zowel us voor Evita als voor Minares is
Afgelopen week heeft ze 1x de rol van Eliza gespeeld en verder nog nooit iets dragende gedaan
In A Chorus Line was ze Swing.
Sarah Cremers vind ik ook niet goed
In A Chorus Line gàªnant zelfs ! Nu weer een rol bij DeGraaf

Jammer dat Esther van Boxtel geen dragende rol krijgt in dit stuk zoals in 2008.
Die hoort toch ook tot de inboedel van DeGraaf dacht ik


Verder zij de Us van de mannelijke hoofdrollen geen geschoolde zangers
Ik snap het niet !

Ik blijf bij mijn mening van Esmee
Dit is een understudy type voor deze rol maar niet Alternate waardig
Daar dacht ik eerder boor aan Wieneke Remmers, Anna Stalman of misschien wel Fleur Jagt

  [ # 45 ] 20 March 2018 06:17 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Jacco - 19 March 2018 10:16 PM

NOOT VAN DE REDACTIE:
Beste forumleden,

Eerder in dit topic werden door de leden Robin1994 en Stefan050 een aantal onaangename zinnen heen en weer geschreven. Ook werden er beledigende uitspraken gedaan over de kwaliteit van onze moderators.

Voor eens en voor altijd: Ons forum is bedoeld voor inhoudelijke discussies over muziektheater. Beledigingen, persoonlijke vetes en al dan niet opbouwend commentaar op de redactie kun je kwijt via een PM. We hebben in het verleden hierover huisregels opgesteld, die kun je nalezen. Musicalworld draait geheel op vrijwilligers. We vinden het een voorrecht om jullie een podium te bieden om van gedachten te wisselen. Maar elkaar aanvallen in het openbaar en ons beledigen gaat echt veel te ver. Zoek dan lekker een ander medium.

Eerder genoemde forumleden krijgen na overleg dan ook een laatste waarschuwing. Bij een volgende schermutseling of belediging naar ons trekken we de stekker uit hun deelname.  Als zij daar vragen over hebben kunnen ze direct contact met ons opnemen. Verder dank voor het doorzetten van de inhoudelijke discussie.

TEAM MUSICALWORLD

wat ongelooflijk zwak en des te meer volstrekt incapabel dat hier kritiek -al dan wel wat hevig uitgesproken- wordt gezien als belediging. Ook vrijwilligers kunnen heel incapabel zijn. Eveneens bevestigd deze hevig verdedigende toon voor mij de vriendjespolitiek. Nou laat mij dit stellen: we leven in een land met het recht op het vrijheid van meningsuiting. Wel of niet hevig gebracht en vrijwilligers of geen vrijwilligers als ik denk dat een moderator op welk *medium* dan ook incapabel is en aan vriendjes politiek doet door middel van ZIJN openlijk reacties dan zeg ik daar wat van. Steek het jullie maar waar de zon niet schijnt. Aangezien mijn onvermijdelijke verwijdering hier op zal volgen: Stephan we kennen mekaar niet persoonlijk maar als jij werkelijk zo getreiterd word door Elphie, dan ben je een held dat je het openbaar maakt! Heel veel succes iedereen met dit incapabel team van moderators.

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 12