4 of 12 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Evita 2018/2019
  [ # 46 ] 20 March 2018 06:48 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Nu weer door over Evita dan?

  [ # 47 ] 20 March 2018 07:04 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Laush - 20 March 2018 06:48 AM

Nu weer door over Evita dan?

Graag! Bij een totaal gebrek aan zelfreflectie en respect voor andermans mening ga ik volledig in de negeerstand. Een discussie willen voeren, prima natuurlijk. Maar de manier waarop begrijp ik niets van. Wat mij betreft hulde voor de mensen van MW, die ik in alle jaren dat ik hier kom nog nooit heb kunnen betrappen op het niet geven van een eerlijke kans.

Evita dus.
Ik heb hem al zo vaak gezien dat ik geen reden kan bedenken om dat nog eens te doen. Zelfs niet als René van Kooten Che is. Waarom wordt er toch zoveel teruggevallen op oud en vertrouwd?

  [ # 48 ] 20 March 2018 07:16 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Brigitte én René, dat zijn voor mij al twee heel goede redenen on te gaan. Benieuwd hoe Brigitte het nu doet, zoveel jaren nog eens deze rol. René als Che zie ik ook wel voor me, al zou ik hem misschien eerder als Peron gedacht hebben.
Ik ben hier toch heel benieuwd naar!

  [ # 49 ] 20 March 2018 04:39 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2018-03-20

Hallo allemaal,

Misschien een gekke vraag, maar ik ben nog niet naar zoveel musicals geweest in mijn leven. 10 jaar geleden was ik slechts 9 jaar oud en ik ben toentertijd dus niet naar Evita geweest ook al wilde ik na het televisieprogramma wel erg graag gaan. Nu lees ik dat er voor de rol van Evita een alternate is, erg begrijpelijk natuurlijk, maar toch wilde ik even iets aan jullie vragen. Natuurlijk heb ik alle respect voor de jongedame die de maà®tresse en dus alternate is, maar ik zou toch wel heel erg graag Brigitte Heitzer zien als Evita. Is er een manier om ervoor te zorgen dat je zoveel mogelijk spelers van de originele cast ziet? Misschien een bepaald avond of een bepaalde periode?

Alvast bedankt 😊

  [ # 50 ] 20 March 2018 04:47 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  418
Geregistreerd  2011-01-08

De première en de dag er voor!

  [ # 51 ] 20 March 2018 04:51 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2018-03-20

Ah oké, dankjewel.

Amsterdam is helaas wel erg ver weg voor mij dus ik denk dat ik het toch maar moet gokken op een van de drie data in Nijmegen, maar toch bedankt 😊

Kan ik er wel vanuit gaan dat de gewone cast het merendeel van de voorstellingen speelt? Het wordt zeker pas wanneer de voorstelling begint duidelijk wie er gaat spelen?

[ Gewijzigd: 20 March 2018 04:55 PM by Trilaldiedielal ]
  [ # 52 ] 20 March 2018 05:08 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Brigitte “kennende” zal ze wel de meeste voorstellingen spelen. MISSCHIEN dat de producent een lijst bekend maakt met wie op welke data speelt, of dat we op den duur weten dat de alternate bijvoorbeeld elke woensdag speelt (ik zeg maar wat). Alternates willen nog wel eens vaste dagen hebben. Maar die dingen zullen inderdaad pas duidelijk worden tegen de tijd dat de tour ook echt begint, denk ik.
Wat je zou kunnen doen, is de producent (De Graaf & Cornelissen) een berichtje sturen, via Facebook of de mail of een ander kanaal, met deze vraag. Ik kan je niet garanderen dat je antwoord krijgt, maar misschien zijn er al afspraken gemaakt over vaste speeldagen enzo. Maar ja, de tour begint pas in oktober en dat is nog ver weg.

Meestal geldt: hoe dichter je bij de premiere zit, hoe vaker de eerste cast speelt. Alternates stromen vaak pas wat later in. Nijmegen is aan het begin van de tour, dus ik vermoed een grote kans op Brigitte. Maar goed, garanties kan ik je allemaal niet geven.

Het kan ook zo zijn dat de producent er bewust voor kiest om dit niet bekend te maken. Dat gebeurde bijvoorbeeld een poosje bij The Bodyguard. Dat kwam omdat iedereen heel graag Romy Monteiro wilde zien, en er dus op de dagen dat alternates speelden echt minder kaartjes werden verkocht. Maar ik denk niet dat het bij Evita zo’n vaart zal lopen..

  [ # 53 ] 20 March 2018 05:12 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Ik weet niet meer bij wie in de reportage het werd gezegd, maar Esmee zei op de perspresentatie iig dat ze 1x per week als Evita op zal gaan.

  [ # 54 ] 20 March 2018 05:12 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2018-03-20

Oké, dankjewel. Fijn om te horen, dit stelt me al een beetje gerust. Ik denk dat ik gewoon even goed in de gaten ga houden hoe snel de kaarten lopen en als het niet zo hard gaat dan reserveer ik wat later zodat er hopelijk wat meer bekent is 😊

Update: Ik heb een mail naar de producent gestuurd, ben benieuwd.

[ Gewijzigd: 20 March 2018 06:38 PM by Trilaldiedielal ]
  [ # 55 ] 20 March 2018 06:49 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Op insta schreef Esmee dat ze minstens 1x per week opgaat als Evita

  [ # 56 ] 20 March 2018 07:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Is de cast zoals op de site staat al compleet? Ik mis nog een eerste understudy Evita.

  [ # 57 ] 20 March 2018 09:28 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Laush - 19 March 2018 03:32 PM


Foto: Roy Beusker


Zwart vind ik geloof ik niet echt de beste haarkleur voor René, maar de poster an sich vind ik er goed uitzien. Ik had het -gezien de situering in Argentinië- wel mooi gevonden als de cast wat multicultureler was, maar ik heb ook niet (meer) de illusie dat hier ooit zo gecast zal gaan worden als op Broadway. Vind het wel te prijzen dat De Graaf & Cornelissen gewoon met een grote productie + orkest gaat touren.

Ik vind het fantastisch dat deze productie weer komt en ben heel blij met de cast, maar…
Ben ik nou echt de enige die vind dat het op deze foto lijkt alsof Brigitte’s gezicht op een ander hoofd is gezet? De pruik loopt gewoon niet helemaal lekker over in haar voorhoofd, het lijkt gewoon gefotoshopt. Alsof er een bestaande internationale Evita-foto is genomen en haar gezicht daar op is geplakt. Maar misschien ligt het aan mij…

  [ # 58 ] 20 March 2018 09:42 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2018-03-20

Nou over die poster gesproken, ik moet toegeven, ik zag ‘m en ik dacht oh leuk Evita! Jammer dat ik Brigitte Heitzer die rol nooit heb zien spelen. Pas een half uur later toen ik de poster weer zag drong het tot me binnen….. :’)

  [ # 59 ] 21 March 2018 04:14 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik had precies hetzelfde gevoel over photoshop toen ik het zag. Het is ook niet in verhouding met de nek lijkt wel

  [ # 60 ] 21 March 2018 06:01 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2004-10-29

Zal hetzelfde idee zijn als destijds met Mary Poppins. Het hoofd van Noortje Herlaar over het gezicht van Ashley Brown geplakt.

   Handtekening   

Zelfs in een orkaan blijft je suikerspin staan!

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 12