Tell me on a Sunday
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Vanavond beluisterde ik Tell me on a Sunday.
Ik denk gelijk aan Brigitte Heitzer en aan Hans Cornelissen
Die man moet gewoon met Brigitte deze musical produceren
Kan me niet voorstellen dat dat geen succes wordt

  [ # 1 ] 18 April 2018 08:18 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2010-10-23

Was daar jaren geleden geen sprake van?

De show is toen in België opgevoerd met Deborah de Ridder en dat vond ik, ondanks dat het maar een dik uur duurt, een geweldige voorstelling! 😊

  [ # 2 ] 19 April 2018 07:12 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

In ieder geval zit voor mij één van de mooiste nummers die ALW geschreven heeft in de show. Niet het overbekende “Take that look of your face” maar “Unexpected song” vind ik zo’n prachtig nummer. Alleen daarvoor lijkt het me al de moeite waard om naar het theater te gaan. Is wel een lastige voorstelling commercieel gezien volgens mij: om mensen nu voor een uurtje one-woman show naar het theater te laten komen ? Dus dan zou je het moeten combineren met een andere 1-akter en ik weet niet of Nederland musicalland daar warm voor loopt.

Hoe dan ook ik zou het leuk vinden en ik zou gaan kijken ... en vooral luisteren al is het maar voor dat ene nummer ... alhoewel ik “Tell me on a sunday” ook prachtig vind.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 3 ] 19 April 2018 11:18 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Mark - 19 April 2018 07:12 AM

In ieder geval zit voor mij één van de mooiste nummers die ALW geschreven heeft in de show. Niet het overbekende “Take that look of your face” maar “Unexpected song” vind ik zo’n prachtig nummer. Alleen daarvoor lijkt het me al de moeite waard om naar het theater te gaan. Is wel een lastige voorstelling commercieel gezien volgens mij: om mensen nu voor een uurtje one-woman show naar het theater te laten komen ? Dus dan zou je het moeten combineren met een andere 1-akter en ik weet niet of Nederland musicalland daar warm voor loopt.

Hoe dan ook ik zou het leuk vinden en ik zou gaan kijken ... en vooral luisteren al is het maar voor dat ene nummer ... alhoewel ik “Tell me on a sunday” ook prachtig vind.

Misschien combineren met een uurtje ballet en het dan Song & Dance noemen 😊

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 4 ] 19 April 2018 11:51 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Hahahaha lol ....... wat een briljant idee Jasper .... dat daar nog nooit iemand eerder op gekomen is 😊

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 5 ] 19 April 2018 03:04 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

Check dit https://www.youtube.com/watch?v=3JsFS1Ei3UU

[ Gewijzigd: 19 April 2018 03:06 PM by Christine2017 ]