Tony Awards 2018
change_status
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2012-06-05

ze beginnen er bijna aan, dus alvast een topicje aangezien ik er nog geen zie. ^^

  [ # 1 ] 11 June 2018 06:55 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Het optreden Seasons of Love van overlevenden van de schietpartij op een school in Florida schijnt bijzonder te zijn geweest. Ik heb het nog niet kunnen bekijken, maar de NOS heeft er een artikel over geschreven.
Nog meer hoogtepunten?

  [ # 2 ] 11 June 2018 07:16 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Heel blij met alle liefde die The Band’s Visit heeft gekregen. Ik heb zo genoten van dat castalbum en dan gewoon even tien van de elf nominaties verzilveren.

Tegelijkertijd wel zuur voor Mean Girls en Spongebob. Elk twaalf nominaties en alleen Spongebob wist er een te verzilveren voor beste decor. Mean Girls gaat het wel redden, maar ik denk dat Spongebob binnenkort zal stoppen want die loopt al een tijdje niet zo goed.

  [ # 3 ] 11 June 2018 03:51 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Hoe kan ik de tonys terugkijken??

  [ # 4 ] 11 June 2018 03:59 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2012-06-05

musicalmens - 11 June 2018 03:51 PM

Hoe kan ik de tonys terugkijken??

https://www.cbs.com/shows/tony_awards/video/
Hier kan je kijken, je moet wel even een vpn-plugin installeren zodat je zogezegd vanuit Amerika kijkt, anders wordt het geblokkeerd.

  [ # 5 ] 11 June 2018 07:14 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2012-06-05

Ik ben eigenlijk alleen maar droevig voor Spongebob. Zeker die beste hoofdrol zou zo verdiend geweest zijn :/ . Niet dat ik het The Band’s visit niet gun hoor, is vast ook een prachtige productie maar ik heb zoveel liefde voor Spongebob. Ik vond hun optreden ook geweldig, maar ze hadden misschien beter een ander nummer gekozen waarin alle personage’s een beetje meer naar voren kwamen. Van Frozen had ik totaal geen verwachtingen maar dat heeft mij echt wel omvergeblazen, vond ik echt geweldig en wil ik zeker een keer heen nu, terwijl ik daarvoor nog twijfelde. Mean Girls, de soundtrack had ik al beluisterd en dat deed mij weinig en ook dit optreden heeft mij niet echt weten te overtuigen. Once On This Island vond ik ook echt super! Grootste domper vond ik dat optreden van Bruce Springsteen. Dat was zooo saai. Ik kan mij niet voorstellen dat het zo moeilijk is om aan kaartjes te komen om een hele avond naar deze man te komen luisteren wanneer ik na 3 minuten al in slaap viel. Heeft mij zeker niet overtuigd :p. Caroussel zag er heel strak uit, niks op aan te merken en My Fair Lady was ook gewoon wat het moest zijn in mijn ogen. Not gonna lie, dat optreden van The Band’s visit was ook wel nice maar Omar Sharif is dan ook echt 1 van de weinige nummers van het cast album die mij echt weten te raken, de rest voelt voor mij meer ‘opvul’-aan, maar ik kan natuurlijk niet oordelen zonder het effectief in het theater gezien te hebben. Al bij al een zeer leuke show, zeer jammer voor Frozen en Spongebob :c.

  [ # 6 ] 11 June 2018 07:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Jarnew - 11 June 2018 03:59 PM
musicalmens - 11 June 2018 03:51 PM

Hoe kan ik de tonys terugkijken??

https://www.cbs.com/shows/tony_awards/video/
Hier kan je kijken, je moet wel even een vpn-plugin installeren zodat je zogezegd vanuit Amerika kijkt, anders wordt het geblokkeerd.

Dit werkt bij mij niet, ondanks uitzetten van de adblock en inschakelen van de plugin, blijf ik een foutmelding krijgen ;(

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 7 ] 11 June 2018 07:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Via canada: https://www.ctv.ca/video/The-72nd-Annual-Tony-Awards-vid1413808 lukt het wel met Hola 😉

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 8 ] 12 June 2018 02:03 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

martijn-j - 11 June 2018 07:16 AM

Heel blij met alle liefde die The Band’s Visit heeft gekregen. Ik heb zo genoten van dat castalbum en dan gewoon even tien van de elf nominaties verzilveren.

Tegelijkertijd wel zuur voor Mean Girls en Spongebob. Elk twaalf nominaties en alleen Spongebob wist er een te verzilveren voor beste decor. Mean Girls gaat het wel redden, maar ik denk dat Spongebob binnenkort zal stoppen want die loopt al een tijdje niet zo goed.

Dat verklaart een hoop aangezien ik twee keer de loterij won voor Spongebob.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

‹‹ Docu Pia Douwes      monoloog / lied kind ››