8 of 11 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
The Book of Mormon, nieuwe Broadway in Carré show! (Engelstalig)
  [ # 106 ] 12 October 2019 02:11 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Loterij voor morgenavond gewonnen, het begint om 19uur, hoelaat sta ik dan weer buiten?

  [ # 107 ] 12 October 2019 02:50 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

AfterForever - 12 October 2019 02:11 PM

Loterij voor morgenavond gewonnen, het begint om 19uur, hoelaat sta ik dan weer buiten?

Tegen half 10..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 108 ] 12 October 2019 04:07 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Oooh, dat valt me mee, dankjewel 🙂

  [ # 109 ] 13 October 2019 07:21 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

ik kan nienamd mee krijgen

2 tickets voor de 19 uur show, stalles rij 2

35 euro!

  [ # 110 ] 13 October 2019 08:46 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-07-28

Staan ze niet op jouw naam. Kan je die zomaar weggeven

  [ # 111 ] 13 October 2019 08:46 AM
Administrator
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2011-01-17

Heb wel interesse en je een pb gestuurd

   Handtekening   

Geniet van elk moment, want er is zoveel te beleven!

  [ # 112 ] 13 October 2019 08:50 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-07-28

Hahaha ja had ik ook en was eerder

  [ # 113 ] 13 October 2019 12:40 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Ja ze staan inderdaad op mijn naam, heb toch iemand zo ver gekregen, ga dus alsnog zelf, wil niet t risico lopen dat jullie er niet in komen.

Elphie1984 - 12 October 2019 02:50 PM
AfterForever - 12 October 2019 02:11 PM

Loterij voor morgenavond gewonnen, het begint om 19uur, hoelaat sta ik dan weer buiten?

Tegen half 10..

Dankjewel 😊

  [ # 114 ] 13 October 2019 03:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Net op terugweg in trein van deze voorstelling en heb genoten! Aanrader als je nog niet hebt gezien met een sterke cast!

  [ # 115 ] 13 October 2019 03:58 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Ze controleren nergens je naam oid.
Ik heb ook van iemand kaarten overgenomen voor vanmiddag.
En je kan sowieso je eigen naam etc invullen als je de mail doorstuurt. Dan kan je dus je gegevens aanpassen.

Stephen Rolley speelde nu Elder Price, maar hij deed niks onder voor Kevin Clay.
Wat een kwaliteit zetten ze op het toneel!
Ik heb weer genoten!

  [ # 116 ] 13 October 2019 04:53 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

lisatjuh1995 - 13 October 2019 03:58 PM

Ze controleren nergens je naam oid.
Ik heb ook van iemand kaarten overgenomen voor vanmiddag.
En je kan sowieso je eigen naam etc invullen als je de mail doorstuurt. Dan kan je dus je gegevens aanpassen.

Stephen Rolley speelde nu Elder Price, maar hij deed niks onder voor Kevin Clay.
Wat een kwaliteit zetten ze op het toneel!
Ik heb weer genoten!

Je haalt me de woorden uit de mond. Wat een GE-WEL-DI-GE Elder Price zette Rolley neer. En behoorlijk anders dan Kevin Clay en Alex James-Hatton, zowel qua zangstem als in spel. Hij legde toch heel wat andere accenten in zijn spel. Conner Peirson (Cunningham) liet voor de show weten dat hij vandaag uit Londen was ingevlogen.  Carre vond het weer prachtig getuige de reacties bij het slotapplaus. Top middag wederom!

  [ # 117 ] 13 October 2019 04:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

LondonMark - 13 October 2019 04:53 PM
lisatjuh1995 - 13 October 2019 03:58 PM

Ze controleren nergens je naam oid.
Ik heb ook van iemand kaarten overgenomen voor vanmiddag.
En je kan sowieso je eigen naam etc invullen als je de mail doorstuurt. Dan kan je dus je gegevens aanpassen.

Stephen Rolley speelde nu Elder Price, maar hij deed niks onder voor Kevin Clay.
Wat een kwaliteit zetten ze op het toneel!
Ik heb weer genoten!

Je haalt me de woorden uit de mond. Wat een GE-WEL-DI-GE Elder Price zette Rolley neer. En behoorlijk anders dan Kevin Clay en Alex James-Hatton, zowel qua zangstem als in spel. Hij legde toch heel wat andere accenten in zijn spel. Conner Peirson (Cunningham) liet voor de show weten dat hij vandaag uit Londen was ingevlogen.  Carre vond het weer prachtig getuige de reacties bij het slotapplaus. Top middag wederom!

Inderdaad echt heel anders! Ik vond hem wat mannelijker, vorige week had ik Kevin Clay. Die was misschien wat jongensachtiger? Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Sowieso qua stem was Rolley ‘mannelijker’. Zwaardere stem.

Oh echt? Dat wist ik niet. Vorige week had ik Conner Peirson ook….. Waren er een aantal zieken?

Maar inderdaad het is en blijft een GEWELDIGE show! Ik was met een vriend die normaal nooit naar een musical zou gaan en die vond het ook leuk en heel goed. Dus dat zegt wel genoeg!
Ik zou zo nog een keer gaan! Nu het nog kan in Carré....

  [ # 118 ] 13 October 2019 07:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

lisatjuh1995 - 13 October 2019 04:59 PM
LondonMark - 13 October 2019 04:53 PM
lisatjuh1995 - 13 October 2019 03:58 PM

Ze controleren nergens je naam oid.
Ik heb ook van iemand kaarten overgenomen voor vanmiddag.
En je kan sowieso je eigen naam etc invullen als je de mail doorstuurt. Dan kan je dus je gegevens aanpassen.

Stephen Rolley speelde nu Elder Price, maar hij deed niks onder voor Kevin Clay.
Wat een kwaliteit zetten ze op het toneel!
Ik heb weer genoten!

Je haalt me de woorden uit de mond. Wat een GE-WEL-DI-GE Elder Price zette Rolley neer. En behoorlijk anders dan Kevin Clay en Alex James-Hatton, zowel qua zangstem als in spel. Hij legde toch heel wat andere accenten in zijn spel. Conner Peirson (Cunningham) liet voor de show weten dat hij vandaag uit Londen was ingevlogen.  Carre vond het weer prachtig getuige de reacties bij het slotapplaus. Top middag wederom!

Inderdaad echt heel anders! Ik vond hem wat mannelijker, vorige week had ik Kevin Clay. Die was misschien wat jongensachtiger? Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Sowieso qua stem was Rolley ‘mannelijker’. Zwaardere stem.

Oh echt? Dat wist ik niet. Vorige week had ik Conner Peirson ook….. Waren er een aantal zieken?

Maar inderdaad het is en blijft een GEWELDIGE show! Ik was met een vriend die normaal nooit naar een musical zou gaan en die vond het ook leuk en heel goed. Dus dat zegt wel genoeg!
Ik zou zo nog een keer gaan! Nu het nog kan in Carré....

Vond hem inderdaad ook wat ‘mannelijker’. Wat stoerder, meer fysiek (met bovenarmen waar je U tegen zegt) en een zwaardere stem. Qua spel heb ik ook genoten van hem, in een aantal scenes ging hij net even iets meer over de top dan Kevin Clay, in andere scenes juist weer minder.  Zo leuk om te zien hoe iedereen er zijn eigen draai aan geeft.
Rolley maakt deel uit van de huidige West End Cast van Book of Mormon waar hij (2e) cover Price is. Hij werd vandaag ingevlogen omdat Kevin Clay een paar dagen vrijaf had. Peirson zei iets over een huwelijk. Er waren ook een paar andere eerste cast members niet bij vanmiddag, misschien is dat de reden dat ze vandaag geen mogelijkheid zagen om Alex James-Hatton weer door te schuiven, wat de afgelopen dagen wel was gebeurd.  Tenslotte was Peirson zelf ook opgetogen dat hij tegenover een nieuwe Price kwam te staan. Leuk dat hij dat zo enthousiast vertelde aan de aanwezigen bij de AU.

[ Gewijzigd: 13 October 2019 07:41 PM by MarkZ ]
  [ # 119 ] 13 October 2019 07:38 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

LondonMark - 13 October 2019 07:28 PM

Vond hem inderdaad ook wat ‘mannelijker’. Wat stoerder, meer fysiek (met bovenarmen waar je U tegen zegt) en een zwaardere stem. Qua spel heb ik ook genoten van hem, in een aantal scenes ging hij net even iets meer over de top dan Kevin Clay, in andere scenes juist weer minder.  Zo leuk om te zien hoe iedereen er zijn eigen draai aan geeft.
Rolley maakt deel uit van de huidige West End Cast van Book of Mormon waar hij cover Price is. Hij werd vandaag ingevlogen omdat Kevin Clay een paar dagen vrijaf had. Peirson zei iets over een huwelijk. Er waren ook een paar andere eerste cast members niet bij vanmiddag, misschien is dat de reden dat ze vandaag geen mogelijkheid zagen om Alex James-Hatton weer door te schuiven, wat de afgelopen dagen wel was gebeurd.  Tenslotte was Peirson zelf ook opgetogen dat hij tegenover een nieuwe Price kwam te staan. Leuk dat hij dat zo enthousiast vertelde aan de aanwezigen bij de AU.

Aaah ik dacht dat je Conner Peirson bedoelde die was ingevlogen, maar Rolley dus!
Vandaar dat ik hem dus ook niet kon vinden op de website van de EU tour. Ik vond het al raar, maar dat is dus de reden.

En de bovenarmen inderdaad haha, dat viel mij ook al op! Heerlijke gezichtsuitdrukkingen heeft hij ook. Ik vind de rol van Elder McKinley ook echt heerlijk.

Ik ben stiekem ook wel heel benieuwd naar de beweegredenen van de echte Mormons die na de show buiten staan. Helaas vandaag geen tijd om het te vragen.

  [ # 120 ] 13 October 2019 07:45 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

lisatjuh1995 - 13 October 2019 07:38 PM
LondonMark - 13 October 2019 07:28 PM

Aaah ik dacht dat je Conner Peirson bedoelde die was ingevlogen, maar Rolley dus!
Vandaar dat ik hem dus ook niet kon vinden op de website van de EU tour. Ik vond het al raar, maar dat is dus de reden.

En de bovenarmen inderdaad haha, dat viel mij ook al op! Heerlijke gezichtsuitdrukkingen heeft hij ook. Ik vind de rol van Elder McKinley ook echt heerlijk.

Ik ben stiekem ook wel heel benieuwd naar de beweegredenen van de echte Mormons die na de show buiten staan. Helaas vandaag geen tijd om het te vragen.

Tja die Mormonen na afloop verdienen wel mijn respect. Het getuigt van durf en zelfspot dat je daar na afloop flyers gaat uitdelen. Tegelijkertijd is het natuurlijk gewoon een organisatie die mee probeert te liften op de aandacht tijdens de show. Gezien de onder alle satire verborgen positieve boodschappen is een deel van het publiek misschien stiekem toch geïnteresseerd.
Als je het filmpje van de premiere van Musicalworld bekijkt, heeft onze Frans op het eind nog een interview met de buiten aanwezige Mormons.

‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
8 of 11